패밀리 스위트, 침실 2개, 테라스, 정원 | 객실에서 보이는 전망

호텔 리오 페를라스 스파 & 리조트 여행 후기

3.5 out of 5
호텔 리오 페를라스 스파 & 리조트
Carretera a Orosi de Puente Negro, 2.5 km mano derecha, Orosi, Cartago

이용 후기

7.8

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 151개 이용 후기 중 44개" "
평점 8 - 좋아요. 151개 이용 후기 중 66개" "
평점 6 - 괜찮아요. 151개 이용 후기 중 25개" "
평점 4 - 별로예요. 151개 이용 후기 중 11개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 151개 이용 후기 중 5개" "

8.4/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

6.4/10

편의 시설/서비스

7.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

이용 후기

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2020년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wunderschön
Die Anlage ist wunderschön und das Personal ist sehr bestrebt, den Aufenthalt so angenehm als möglich zu gestalten. Die geheizte Pool (Hot Springs) war der Hammer! Das Hotel ist eher abgelegen, jedoch kann man sich gut innerhalb beschäftigen. Parkplätze sind vorhanden und der Eingang wird bewacht. Sehr empfehlenswert!
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 12월 18일
Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers, your feedback is extremely valuable to us. We were pleased to read you liked our Hotel, Our staff members take their roles in our industry very seriously and try, everyday, to provide that quality customer service, that our guests expect. we hope that you will consider us for your next trip!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 12월 16일
Muchas gracias por compartir su opinión de su estadía con nosotros, esperamos que haya disfrutado su experiencia y que vuelva pronto

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 11월 25일
Buenos días estimado huésped, lamentamos no haber cumplido con sus expectativas, le pedimos disculpas por los inconvenientes

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Limpieza de habitación terrible y el servicio al cliente también
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 11월 21일
Buenos días estimado huésped, lamentamos que su experiencia con nosotros no haya sido lo que ud esperaba. Le pedimos las mas sinceras disculpas por su experiencia. Muchas gracias por ayudarnos a mejorar el mantenimiento de nuestras habitaciones, nos hubiera gustado que nos hubiera comentado mas sobre el servicio al cliente, para poder responsabilizar a la persona que no tuvo buen servicio.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful setting. Friendly and helpful staff. Great experience!
2019년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 10월 29일
Dear Guest, thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers, we were pleased to read you liked our Hotel, Our staff members take their roles in our industry very seriously and try, everyday, to provide that quality customer service, that our guests expect. we hope that you will consider us for your next trip!

6/10 - 괜찮아요

LuisB 님, Tres Rios

단체 여행
좋아요: 청결 상태
El check in fue puntual, las zonas verdes y las piconas de agua termal excelente, desayuno con pocas opciones; el restaurante es un poco caro para el tipo de comida; el señor de bus de traslado a las habitaciones de horas de la mañana amable y servicial, le pedimos a la recepcionista que nos solicitara un servicio de bus de la recepción a la habitación en la parte alta de la propiedad en la noche y nunca llego; no hubo seviicio de teléfono en la habitación y el wifi solo para áreas comunes.
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 10월 17일
Buenos días Luis, muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos no haber cumplido completamente sus expectativas y le pedimos disculpas. Le agradecemos su observación sobre las tarifas del restaurante, la tomaremos en cuenta. Nosotros solo contamos con wifi en zonas comunes y así lo indicamos desde la recepción a todos nuestros huéspedes, también indicamos desde el momento de reservar que nuestras cabañas de $70 no están equipadas, por si desean cambiar de habitación por esta razón, aun así le pedimos disculpas nuevamente. Gracias a su comentario podemos mejorar nuestro servicio y le agradecemos mucho. Esperamos que nos vuelva a visitar

8/10 - 좋아요

Gustavo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 10월 10일
Buenas tardes Gustavo, muchas gracias por compartir su opinión sobre su estadía con nosotros, esperamos que vuelva pronto a hospedarse en nuestro hotel

10/10 - 훌륭해요

Cali 님, San José

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excelente lugar para descansar. Lo recomiendo. Habitaciones súper cómodas, buena alimentación, mucha naturaleza. La piscina de aguas termales muy bonita.
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 9월 12일
Buenos días Cali, le agradecemos mucho que nos deje su buen comentario, nos complace que haya disfrutado nuestras instalaciones y su estadía, muchas gracias por hospedarse con nosotros, esperamos que nos recomiende y que vuelva muy pronto

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 9월 12일
Muchas gracias por dejar su buena opinion de nuestro hotel

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 9월 12일
Lamentamos mucho no haber cumplido con sus expectativas, le pedimos las mas sinceras disculpas

10/10 - 훌륭해요

Willem Gerrit

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Relaxed en mooi, maar afgelegen
Heerlijke plek, fantastische villa. In de regenperiode echter beperkter bedrijf... Altijd auto nodig!
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 8월 12일
Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers, we were pleased to read you liked our Hotel, we hope that you will consider us for your next trip to Costa Rica

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Muy lento el servicio de restaurante.. Y eso q no habíamos muchos en el salón... Otro día llegamos y 4 mesas sin limpiar nos tuvimos que sentar a un lugar alejado.. Para ir a comer hay q subir una cuesta de 70mtrs osea no podré llevar a mi madre a futuro q presenta desgaste de rodilla...si ofresen una micro bus q lleva a adultos mayores pero hay q esperar a que se desocupe..... Las piscinas es lo q rescato del lugar.. Bonitas y limpias.. La de agua caliente muy agradable y el spa muy bueno
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 8월 9일
Buenos días estimado huésped, lamentamos mucho no haber cumplido con sus expectativas. Le pedimos unas sentidas disculpas por el servicio en el restaurante y de transporte interno. En este momento estamos trabajando con un nuevo chef para que esto no vuelva a pasar. Nos complace que haya disfrutado de nuestra piscina de agua termal y lo haya mencionado en este comentario, ademas le agradecemos que mencione nuestro buen servicio de spa. Vamos a tomar muy en cuenta su opinión para mejorar nuestro servicio, muchas gracias.

8/10 - 좋아요

Esteban

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 8월 8일
Buenos días Esteban, muchas gracias por escribirnos, le agradecemos su puntuación y esperamos que vuelva a hospedarse con nosotros

10/10 - 훌륭해요

rodolfo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 8월 8일
Buenos días Rodolfo, muchísimas gracias por compartir su opinión de nuestro hotel, esperamos que vuelva pronto a hospedarse con nosotros y que nos recomiende

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2019년 8월 1일
Lamentamos que nuestro hotel no haya cumplido con sus expectativas, de parte de la gerencia queremos pedirle las mas sinceras disculpas

8/10 - 좋아요

AA

출장 여행, 가족 여행
The surroundings was very relaxing. I would go back.
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: EduardoChs 님, 2019년 7월 23일
Thank you for staying at the Hotel Rio Perlas, we were pleased to read you liked our Hotel. We hope you can come back!!!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
Beautiful but not exactly like the description
Hotel Rio Perlas is in a beautiful remote setting. (In other words, don't plan on eating out anywhere but at the restaurant and bring any snacks you want with you.) The property is lush, green and tropical. Hidden among the vegetation you will find small concrete hot tubs. There are enough to go around so you don't have to share. There are also 2 large pools, one hot spring fed and the other one is cool. Unlike the amenities listed, there was no down comforter (who needs it in the tropics anyway), no were there blackout curtains and the toiletries certainly weren't "designer." Once I got over the feeling of being deceived, we had a very nice stay, in spite of the moldy room smell. (Hard to solve that one in the tropics). The staff was pleasant. The breakfast was fine but not spectacular. I had to ask the woman attending the restaurant twice to bring more fruit and silverware. (She was busy talking on her cell phone.) If you love natural beauty and have expectations for 3 star and not 5, this is a peaceful place to stay.
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: EduardoChs 님, 2019년 7월 23일
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write your review of our property, I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. I was disappointed to read that you did not have a pleasant experience, It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months. I apologize again for the inconvenience.

10/10 - 훌륭해요

thomas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 7월 4일
Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers. We were pleased to read you liked our Hotel, Our staff members take their roles in our industry very seriously and try, everyday, to provide that quality customer service, that our guests expect.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 7월 4일
Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers, your feedback is extremely valuable to us.

6/10 - 괜찮아요

M. Suzy

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Probably great but not worth it for off season.
We rented the Presidential Suite and it was impressive. The grounds with the hidden hot springs and steep hike to the waterfall are really enjoyable. Being off season, the place was a ghost town. I get it that the hotel wants to save on resources when there are so few guests but they took it to a ridiculous level. We had no towels in our room which they kindly brought us but then we had no swim towels so we had to use our shower towels. The restaurant was empty and when we were pointed to a table that had no less than six dead bugs on the table cloth, the waitress got an attitude when we asked her to wipe them off and instead grabbed up the table cloth and all and slammed down a paper napkin holder rather than give is the cloth ones. My wine glass was cracked and my water glass had lipstick on it. The small plate of pasta in oil was $15. The waitress gave us 2 bottles of wine to choose from and just set the bottle down without opening it, pouring it, or having us taste it. When my son went to the lobby for water they told him no, because they just mopped. Don’t get me started on asking for a wine bottle opener for a room with a wet bar, fridge, and wine glasses. If you are going to strip it down to no service/awful service, you should simply close for the slow month, not treat your few guests like they are a nuisance.
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: EduardoChs 님, 2019년 7월 23일
Good morning, M. Suzy, I am very sorry to find out through this means of the bad experience you had in our restaurant, I really have no words to express the shame I feel. My name is Eduardo Chaves, I am in charge of social networks and on behalf of the entire hotel team we ask for the most sincere apologies. We took all this time to answer because we wanted to first solve the problems we had with our restaurant staff, as there were several complaints similar to yours. We hired a new chef and immediately fired the person who treated them with such indifference. Rather, we thank you for taking your time to share this detailed review, thanks to you the hotel owner made the decision to make the necessary changes. Even so, we are pleased that you enjoyed our facilities and the room and that everything was not bad during your stay.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 6월 19일
Muchas gracias por hospedarse con nosotros y compartir su opinión!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Excelente ubicación lo hace un lugar único para la relajación y el verdadero descanso. Personal muy amable y atento. Aseo y mantenimiento de las habitaciones deben mejorar. Servicio de restaurante con oportunidades de mejora también
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 6월 1일
Buenas tardes, nos complace que haya disfrutado de su estadía con nosotros, le agradecemos especialmente que resalte nuestro servicio. Tendremos en cuenta sus recomendaciones para mejorar nuestro servicio de mantenimiento, por el momento ya estamos trabajando con el restaurante

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 5월 29일
Muchísimas gracias!!!!

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
Poco personal, ocupado en labores de mantenimiento más que en atender a los visitantes.
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 5월 31일
Buenas tardes, muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros, lamentamos mucho que la atención no haya sido lo que esperaba de nosotros, le pedimos disculpas.

10/10 - 훌륭해요

Bruce

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 5월 29일
Muchísimas gracias Bruce!!!

6/10 - 괜찮아요

NoName

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
-PROs: # Naturaleza hermosa y abundante # Cabaña hermosa, rustica y apegada con la naturaleza # Lugar precioso con aguas termales # Los botones que llevan las maletas muy amables # La comida muy rica -CONs: # Pesimo servicio al cliente en especial de la recepcionista Claudia # No hay mucha variedad de comida tanto cena como desayuno # Servicio muy lento pero muy lento # La hora del check in no lo cumplieron a tiempo ya que obtuve mi cuarto a la hora despues del tiempo establecido en la compra de la estadia y lo obligan a uno a realizar el check out al tiempo establecido # La limpieza de los cuartos no es buena ya que pude encontrar articulos de la persona que estaba ospedada anteriormente
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 5월 3일
Buenos días estimado huésped, muchas gracias por hospedarse con nosotros y por escribirnos este detallado comentario de su estadía. Nos complace mucho que haya disfrutado de nuestras instalaciones y de la naturaleza. Queremos pedirle una sentida disculpa por parte de todo nuestro staff, lamentamos no haber cumplido con sus expectativas, ya informamos a nuestra gerencia para que responsabilice a Claudia y a todos los involucrados. Gracias a su comentario vamos a hacer mejoras en nuestros servicios, especialmente en el restaurante y en la limpieza. Nuevamente muchas gracias y esperamos que vuelva

8/10 - 좋아요

Carlos

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Bien pero han ido perdiendo calidad
Nos quisieron engañar al decirnos que el Check-in era a las 3pm porque no tenían la habitación lista, nos dieron otra habitación las 2:10pm. En el restaurante había muchos platos que no los tenían, según que no era temporada de Yuca, ni de Aguacate (cuando esto hay todo el año) tampoco tenían Pescado y además tardaron demasiado en llevar las bebidas. Ya hemos ido otras veces, y esta vez algunos pasillos tenían el piso pintado de Negro (pintura tipo aceite) así que con la Lluvia era muy difícil caminar ya que se vuelve muy resbaloso y en extremo peligroso. En la Habitación No había teléfono para comunicarse con recepción, tenían coffe maker pero No había café. En el desayuno el café es muy feo porque es de percolador, y falta más variedad de cosas para comer. No hay WiFi en las Habitaciones.
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 6월 13일
Buenos días estimado Carlos, primeramente queremos ofrecerle las mas sinceras disculpas por lo sucedido, como le comentamos en el mensaje anterior, tuvimos que cambiar la hora del check in a las 3:00 pm, al menos durante los siguientes meses, compartimos su comentario con la gerencia para que solucione lo concerniente al menú del restaurante y paulatinamente vayamos solucionando los asuntos que ud nos menciona, queremos darle las gracias porque con su comentario podemos mejorar nuestro servicio. Aun así, esperamos que vuelva, para que no se quede con esta mala impresión del servicio del hotel

8/10 - 좋아요

Sonja

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 6월 13일
Muchas gracias Sonja, esperamos que vuelva a hospedarse con nosotros!!!

8/10 - 좋아요

David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 7월 23일
Muchas gracias por compartir su calificación David, esperamos que vuelva a hospedarse con nosotros

8/10 - 좋아요

philippe

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotel sympa dans la nature
Quiique un peu vieillot au niveau des chambre l'endroit est tout de même agréable grâce à son environnement splendide sa piscine ext chauffée son spa sa petite cascade .... à essayer!!!
2019년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 6월 13일
Muchas gracias por hospedarse con nosotros Philippe, nos complace que nuestro hotel le haya parecido agradable y que disfrutara del entorno, gracias por comentar!!!

10/10 - 훌륭해요

Romain

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Magnifique a faire
Magnifique Un cadre exceptionnel Un petit-déjeuner très haut de gamme
2019년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 6월 13일
Buenos días Romain, muchas gracias por hospedarse con nosotros y compartir su opinión! Nos complace que haya disfrutado su estadía con nosotros, nos encantaría que volviera si vuelve a Costa Rica

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lo que más nos gustó fueron las instalaciones y el paisaje al estar en una zona montañosa, la sensación de estar en contacto con la naturaleza es increíble. Lo que no nos gustó, fue que los precios en el restaurante son mucho muy caros
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 2월 28일
Buenas tardes, muchas gracias por escribirnos, nos complace que haya disfrutado de nuestras instalaciones y de la naturaleza, lamentamos que nuestros precios le hayan parecido muy elevados pero me gustaría comentarle que están en revisión y esperamos pronto hacer una mejora en dichos precios

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태
Puede mejorar
Hotel de viejas instalaciones, puede mejorar en limpieza de las habitaciones y de las piscinas. El área verde la tienen muy bien conservada, y la comida está buena. Hay senderos para caminar, la mayoría son en cuesta. El check in era a las 2 pm y llegamos a las 2 y 30 pm y nos dijeron que la habitación aún no estaba lista, que regresáramos a la recepción dentro de una hora y treinta minutos. El check out fue poco ágil y lento con fila bajo el sol como de 20 minutos.
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 2월 22일
Buenos días estimado huésped, le pedimos disculpas por los inconvenientes sufridos, lamentamos mucho que el hotel no cumpliera del todo con sus expectativas, aun así nos complace que destaque nuestros jardines y la buena comida de nuestro restaurante. Vamos a comunicarle su opinión a los departamentos encargados para que redoblen la limpieza de las habitaciones y en el área de piscina

10/10 - 훌륭해요

Sergio

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Lugar muy hermoso. Se descansa muy bien.
Un lugar muy hermoso, aguas termales muy reconfortantes y comida muy buena. Vistas extraordinario del V. Irazu y V.Turrialba Isendero hacia arriba de la mantaña)
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 2월 22일
Buenos días Sergio, muchas gracias por compartir su opinión de nuestro hermoso hotel, le agradecemos que se haya hospedado con nosotros, nos complace que haya disfrutado de nuestras instalaciones y de las hermosas vistas que nos rodean, esperamos que vuelva muchas veces mas y que nos recomiende, nuevamente muchas gracias

10/10 - 훌륭해요

Andrew

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
We loved our stay here. It is kind of out of the way to get to, but there was really no reason to go anywhere. The grounds are amazing and we loved swimming in the hot springs pool. Restaurant on site had delicious dinner and amazing breakfast (typical fare, but buffet style and high quality).
2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 1월 14일
Dear Andrew: Thank you very much for sharing your detailed commentary, we are pleased that you enjoyed your stay with us, we hope you come back

8/10 - 좋아요

Miguel Angel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2019년 1월 16일
Gracias por compartir su opinión sobre nuestro hotel Miguel, esperamos que haya disfrutado su hospedaje con nosotros y que vuelva muy pronto

6/10 - 괜찮아요

Giovanni

Bad Food here, better places for similar value
Personally I liked the nature, and the relaxing sounds of the river, however in terms of hotel services there're shady actions that make you dislike this place. Food, very bad. You have free breakfast but don't expect good taste, temperature or variety on this one, seems that the hotel want to save a lot of money on their free breakfast so, low your expectations to a regular hostel meal. Buffet Breakfast Serving portions are managed by staff so you don't go crazy with it; Restaurant menu is very limited and portions very small I do reccomend to leave the place and eat somewhere else, is a touris area and you can find much better prices and local flavors around. Main gate close at 9pm , if you leave your room for dinner be aware that if you don't come before 9pm you will end up sleeping in your car./ Lack of proper information to find places: Theres suppose to be a waterfall, we walked and almost end up lost in the mountain because there's no clear path to this place, the receptionist will explain a cartoon map with the location and thats all you have. If you're looking for a relaxing place for a massage o spa experience go to San Carlos, this is not even close with the quality you may find there.
2018년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2018년 11월 15일
Good afternoon Giovanni, we are very sorry that you were not pleased with your stay with us. Please accept our most sincere apologies We understand all the points you have explained to us, and thanks to this comment we can improve our service.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2018년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Eduardo ChS 님, 2018년 11월 14일
Thank you very much!

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Beautiful property, terrible food. Still chewing on a piece of premium steak, that took over 50 minutes to deliver, after waiting a reslly long time for my order to de taken. Dinner wasn’t better, Cordon-Blue piece of chicken was dissatisfying
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Chs 님, 2018년 10월 16일
We are sorry for your bad experience, we ask for the most sincere apologies We will immediately inform our Chef

10/10 - 훌륭해요

Safran 님, Las vegas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Speechless. I have stayed so many places in my life and this is the most magical. I sprained my ankle our first day leaving our room. The owner scooped me up put me in a car and Viktor the owner at PURA PORA took me and gave us the most amazing experience. Then gave me a walking stick to get around with. Pura pora is a MUST GO! RIO PERLAS is the most peaceful romantic and friendliest resort Ive ever been too. And by far my favorite spot in Costa Rica. Our second day we ran around town and came back and soaked in the thermal pools by the river. Perfect temperature! Our room 139 is next to a waterfall that pools into a large pond with an outlook. Its located in Tapanti and you can hike around without leaving. Viktor also sculpted the most incredible art pieces around the resort that are fun to find. All in all it was the most memorable and sacred experience that I will cherish for all my life. Cant wait to come back.
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2018년 10월 16일
We are very pleased that you enjoyed your stay with us! we also hope you come back! We would just like to tell you that it is Don Abraham the owner of Rio Perlas and Purapora, Victor is just the employee. The art that you saw was made by different artists and craftsmen, that's why the styles are so varied

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Friendly staff . Clean room . Peaceful and love the views
2018년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: EChaves 님, 2018년 8월 14일
Thank you very much dear guest

10/10 - 훌륭해요

Esteban 님, San José, Costa Rica

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Un lugar metido en la montaña que garantiza calma y tranquilidad, contacto total con la naturaleza, para noches de descanso total con el arruyo del río y mañanas con caminatas en senderos, culminando con una pequeña pero hermosa catarata.
2018년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: EChaves 님, 2018년 8월 11일
Muchísimas gracias por compartir su buena opinión de nuestro hotel Esteban. Queremos ofrecerle un descuento del 20% en su tarifa de hospedaje para su próxima visita, aplicable para cualquier habitación

10/10 - 훌륭해요

Visionhawk 님, Santa Rosa, CA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Beautiful place, beautiful people!!!
Can't say enough about this hotel. Great place! River is beautiful, good food. nice rooms!
2018년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: EChaves 님, 2018년 7월 9일
Dear Guest, thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write your review of our property, your comments are very much valued. We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations, and the restaurant food, we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
todo en el hotel es excelente, solo el restaurante, la comida no estaba muy buena.... por eso no la pasamos excelente,,,,
2018년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: EChaves 님, 2018년 7월 30일
Buenos días, lamentamos mucho que su experiencia no estuviera del todo satisfactoria. Le pedimos las mas sinceras disculpas. Inmediatamente voy a reportar su comentario a los respectivos encargados para darle seguimiento y resolución. Muchas gracias

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The place is so beautiful, You must be ready for walking up and down hill. I recommended to anyone. but.... I was not too thrill with the housekeeping. the place is huge so I suggest to have a golf cart picking up people to take them different places. I was disappointed on our last night at the restaurant, we had bad service. all other days was fine. I also recommend to set some bird feeders around to attract birds. We also had a great time.
2018년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2018년 5월 7일
Dear guest: Thank you for your stay with us and for sharing your experience with other travelers, we apologize for the service of the restaurant. We thank you too for all the recommendations you make, we will take them very seriously. Thank you again

6/10 - 괜찮아요

Daniel 님, San José, Costa Rica

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
No todo lo que brilla es oro...
Este viaje inició con la esperanza de ser un fin de semana tranquilo y relajante, a la llegada tanta belleza natural lo entusiasma a uno, el canto de los pájaros, el sonido del río lo hace pensar que todo será paz, pero al final uno pierde un poco la calma en la larga espera del restaurante y al recibir la comida fría. Al caminar por los senderos se nota que tienen tiempo de no darle mantenimiento y el jacuzzi de la habitación fue imposible usarlo porque la tubería tiene un olor asqueroso y demasiado fuerte. En fin, la naturaleza excelente y hotel tiene cosas que mejorar.
2018년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2018년 5월 7일
Buenos días Daniel, muchas gracias por hospedarse con nosotros y escribirnos. Lamentamos mucho que su estadía con nosotros no cumpliera con sus expectativas. Primeramente queremos ofrecerle las mas sinceras disculpas de parte de todo el equipo del hotel. Vamos a hacerle llegar su comentario a cada departamento responsable, hemos trabajado mucho en mejorar el servicio de nuestro restaurante por lo que esta situación también para nosotros es inaceptable. Gracias por ayudarnos a mejorar

8/10 - 좋아요

Luis Ricardo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2018년 4월 22일
Muchas gracias por hospedarse con nosotros y compartir su opinión por este medio Luis, esperamos que vuelva a visitarnos pronto

10/10 - 훌륭해요

Marcela

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Increíble
ES UN lugar hermoso volveré
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2018년 4월 20일
Muchísimas gracias estimada Marcela, siempre sera bienvenida en nuestro hotel, la esperamos

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Good for one night
The hotel description says 2 restaurants but one was closed when we were there. The premises were nice but could use a little updating. The bed was a little hard for my tastes.
답변 제공: Eduardo Ch 님, 2018년 4월 4일
Dear guest: Thank you for staying at the Hotel Rio Perlas. We apologize because the restaurant was closed, only opens on certain occasions, such as barbecues. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months.