숙박 시설 정면 - 저녁/밤

이비스 브뤼셀 오프 그랜드 플레이스 여행 후기

3 out of 5
이비스 브뤼셀 오프 그랜드 플레이스
Rue du Marché aux Herbes 100, Brussels

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1003개 이용 후기 중 493개" "
평점 8 - 좋아요. 1003개 이용 후기 중 378개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1003개 이용 후기 중 88개" "
평점 4 - 별로예요. 1003개 이용 후기 중 26개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1003개 이용 후기 중 18개" "

9.0/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.2/10

편의 시설/서비스

8.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.8/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

Anna

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 정말 최고예요!
위치가 정말 최고예요. 그랑플라스, 브뤼셀중앙역 걸어서 1-2분정도예요. 주변이 전부 관광지라 치안도 좋았고, 혼자 야경보러 그랑플라스 나가기에도 최적이었어요. 다른 주요 관광지도 다 가까워서 너무 좋았어요. 화장실에서 좀 냄새가 나고 냉장고가 없어서 불편했지만 방은 깨끗하고 쾌적했습니다. 다음에 가도 또 이용하고 싶어요.
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2023년 10월 25일
안녕하세요.저희 호텔을 방문해주셔서 감사합니다.지내시는 동안 저희 호텔에 대해 전체적으로 만족하신 것 같아 다행입니다. 그중에서도, 호텔의 위치에 대해 좋게 평가해주신 점 대단히 감사드립니다. 편리한 대중 교통과 주변 관광지와의 접근성 모두 만족스러우셨다니 저희도 기쁘네요. 다만, 화장실 냄새와 관련해 불편을 느끼게 해드린 점 죄송합니다. 투숙 중 경험하신 부분에 대한 의견은 관련 부서와 공유하여 개선해 나가도록 하겠습니다. 소중한 의견 감사합니다. 부디 저희 호텔에서 머무시는 동안 브뤼셀에서 편안한 여행 되셨길 바랍니다.다음에 기회가 된다면 다시 한 번 찾아주세요. 감사합니다.Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

DAEGYUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Mooyong

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
이용후기
센트럴역 바로 옆쪽이고 그랑플라스 바로 앞이라 위치 최고입니다!! 다만 캐틀은 따로 없으니 참고 하세요.
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2022년 7월 5일
안녕하세요, 저희 호텔을 방문해주셔서 감사합니다. 지내시는 동안 저희 호텔에 대해 전체적으로 만족하신 것 같아 다행입니다. 특히 저희 호텔의 위치에 대해 크게 만족하신 것 같아 저희도 기쁩니다. 저희 호텔은 역사가 깊은 도심에 위치해 있으며, 그랑플라스와 도보 2분 거리에 있어 많은 분들이 이점에 대해 좋게 평가해주고 계십니다. 다만, 커피 포트가 없어 불편함을 느끼셨다니 죄송합니다. 커피 포트의 경우, 프리미엄 객실에 한해서만 제공드리고 있으며, 이 점은 예약 사이트에서 객실 선택시 확인하실 수 있습니다. 그래도 다른 큰 불편함은 없으셨던 것 같아 다행입니다. 부디 저희 호텔에서 머무시는 동안 브뤼셀에서 즐거운 여행 되셨길 바랍니다. 다음에 기회가 된다면 다시 한 번 찾아주세요. 감사합니다. Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

TAEHONG

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2021년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Mooyong

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

HYO JIN

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2019년 8월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

JEONGIL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
생수만 주셨으면 백점입니다!
그랑플라스와 브뤼셀 역과 가까운 호텔임. 접근성 최고. 직원서비스도 좋고 시설도 준수하나... 한국인의 정서로는 이해가 안되는 것이 한가지 있었으니 바로 '생수 미제공'이었습니다. 싼 가격이라지만 1박에 15만원인데, 물병이 보이지 않길래 관광차 나가면서 문의하니 제방은 저렴해서 물 없다고ㅎㅎ 마트가서 2유로짜리 댓병 사오긴 했지만 방 크기와 금고유무에서 이미 저렴한 이유 다 적용된 거 같은데 물도 안 주시다니 좀 아쉬웠습니다.
2019년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Junemo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔 위치 및 청결상태 직원 친절도 모두 만점을 드리고 싶습니다. 좋은 숙소에서 잘 쉬다가 갑니다. 참고로 냉장고 및 커피포트는 없습니다.
2019년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HYUNAE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치와 가성비가 최고예요 강추합니다
보통 이비스는 룸이 작은데 제가 예약한방은 3인가족 묵기에도 넓었습니다 무엇보다 위치가 너무좋아서 힘들면 들어와 쉬다가 언제든 그랑플라스 야경을 보러 나갈수있습니다 조식도 맛있고 직원들도 빠른 체크인과 체크아웃 해주었습니다 바로 앞 광장에서는 매일밤 작은음악회가 열리는데 숙소 창문을 열면 들려 제 기억속에 벨기에는 낭만 가득한 나라로 남았습니다
2019년 7월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

Jin Kook

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
비지니스 호텔이지만 협소했고. 청소상태가 좋지 못했습니다
2019년 6월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 갑, 위치와 조식이 좋음
브뤼셀이 작은 도시이긴 하지만 호텔위치가 그중에서도 관광지에 매우 밀접하게 있어서 여행하기 편리했습니다. 조식도 핫디쉬들이 많고 종류도 다양해서 좋았고 1층 펍에서 먹은 맥주도 맛있었습니다. 다만 방이 매우 작고 약간 청소가 덜 된 느낌이긴 했는데 그래도 5층 방을 주셔서 뷰도 좋고 다른 지역 이비스 호텔 대비해서 가성비가 아주 좋았습니다.
2019년 5월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 4월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

jeyoung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 좋았고 청결도나 친철도도 좋았어요! 다만 호텔이라고는 하는데..... 방안에 커피포트라던지등의 서비스가 부족했어요.. 잠만 자는 방이었어요~!!
2019년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋아요
위치도 좋고 청결합니다. 직원들도 친절했어요
2019년 4월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Sun Young

2019년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

쟝구니

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
체크인을 일찍해서 그런지 전망이 매우 좋은 방을 주셔서 감사했습니다. 침대와 화장실 모두 깔끔했습니다. 조식 역시 기본적인 것들은 모두 갖추어져 있었고 맛있었습니다.
2019년 1월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

MYUNGWON

나쁘지 않으나 만족스럽지도 않은...
세심한 서비스들이 부족한 편. 냉장고, 실내 슬리퍼 등이 없음. 직원 친절도는 직원별로 차이가 있음.
2018년 11월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

이비스 호텔
여러 나라의 이비스 호텔을 가봤는데 브뤼셀 이비스가 가장 시설이 좋고 편했어요
2018년 8월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Nam

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great value for the location. Very close to the train station and the grand place. We got a room facing the square in front of the hotel, offering a front row seat to all the actions and entertainment. It also gave us a nice view towards the tower. Windows thick enough to block off noises from the busy square. Room is spacious and clean. Overall great place to stay.
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 4월 11일
Dear Nam,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are thrilled to hear that our prime location, conveniently close to the train station and the grandeur of the Grand Place, contributed to the enjoyment of your stay. It's wonderful to know that the room provided a spectacular front-row view of the bustling square and that our double-glazing windows effectively insulated you from the lively atmosphere beneath.While we are pleased that you found the room spacious and well-maintained, we take note of your comments on the hotel's condition and room amenities. We continuously strive to maintain high standards and your feedback is integral to our improvement. That said, we are proud that our recent renovations in 2019 have kept the hotel in very good condition and that our Sweet Bed by ibis ensures a restful night's sleep.Our staff is elated to receive your praises regarding the service provided. Ensuring that your stay is seamless and comfortable is our utmost priority, and we're glad that we met your expectations.We hope to have the occasion to welcome you back.Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Richard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 4월 10일
Beste Richard,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Vriendelijke groet en graag tot ziens,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Stella Maris

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
La gente del hotel es muy amable y la ubicación del hotel es buenísima. En esta segunda ocasión que me hospedé la habitación estaba al lado de un motor que no dejo de sonar toda la noche. Pero recomiendo mi honeste hotel
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 4월 9일
Estimado Maris,Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia con nosotros y por elegirnos para disfrutar de unos días en Bruselas.Nos complace saber que la amabilidad de nuestro equipo y la excelente ubicación de nuestro hotel contribuyeron a una experiencia agradable durante su estadía.Sin embargo, lamentamos que se haya enfrentado a inconvenientes con el ruido en su habitación. Apreciamos su comprensión y nos gustaría informarle que disponemos de habitaciones en diferentes ubicaciones del hotel que pueden ofrecer un ambiente más tranquilo para su próximo viaje.Nos honra que recomiende nuestro hotel y nos complace que haya disfrutado de las instalaciones y servicios que ofrecemos.Esperamos volver a hospedarle en otra ocasión. Atentamente,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 - 좋아요

Pankaj

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I would have loved to give 5 STAR but for one reason. THERE SHOULD BE ELECTRIC KETTLE IN ALL THE ROOMS SO THAT WE CAN GET TO DRINK WARM WATER WHENEVER WE WANT AND we don't have to go outside the hotel
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 4월 8일
Dear Pankaj, Thanks very much for your high rating of our hotel.We are pleased to hear that you found our hotel's cleanliness, condition, and service to your satisfaction. Regarding your comment about the lack of an electric kettle in the rooms, we understand the convenience it can provide. However, as part of our sustainable environmental efforts, we offer these amenities in our premium rooms which are available with an upgrade. This choice reflects our commitment to Planet 21 and reducing energy consumption where possible. We are always looking for ways to improve our guests' experience and appreciate your feedback.We hope to hear from you soon.Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 - 좋아요

Piet

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything perfect when you look at the price and quality. Just a suggestion could be that you get a reduction for the Parking. That is below the hotel.
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 4월 8일
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your opinion with us regarding your stay.We are delighted to hear that you found the balance between price and quality to be perfect, and that our room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities met your expectations. Regarding your suggestion for a parking reduction, we appreciate your input and want to inform you that while we do not have control over the public parking facility's pricing, we always strive to provide our guests with convenient options. We are committed to offering a comfortable and enjoyable experience at ibis Brussels Off Grand Place and your compliments are truly motivating for our team.We hope to hear from you soon.Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Francisco

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent convenient location. Very close and easy walking to La Grand Place and the Brussels Central station. Clean hotel with friendly and helpful staff. Available full breakfast was good. Adjoining bar/cafe was great with friendly bartenders/servers.
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 4월 8일
Dear Francisco,Thank you for sharing your positive review.It is a delight to read that our central location provided the perfect starting point for your explorations in Brussels. We are thrilled that the cleanliness of our hotel and the friendliness of our staff met your expectations and contributed positively to your stay. Furthermore, it is gratifying to know that you enjoyed the full breakfast and found our adjoining bar/cafe to your liking. Your appreciation for the room amenities is also much valued, as we strive to offer a comfortable and well-equipped space for our guests.We look forward to seeing you on your next visit.Kind regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 - 좋아요

Lesley

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very central... within easy walking distance of train and bus stations...plenty of restaurants and shops . Only thing was being at front of hotel it was very noisy early in the mornings. Apart from that a great stay .
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 4월 8일
Dear Lesley,Thank you for taking the time to share your review.We are delighted to hear that our central location and proximity to local attractions and transport hubs contributed positively to your stay. The abundance of nearby restaurants and shops is indeed one of the many aspects our guests enjoy. We regret to hear that your experience was marred by noise disturbances in the early morning. While our central location is highly appreciated, it can sometimes come with the vibrancy of city life. We understand the importance of a restful night's sleep and offer rooms at the back of the hotel that tend to be quieter. For any future stays, please feel free to request one of these rooms for a more serene experience. It is gratifying to note your high ratings on room cleanliness, hotel condition, and the service provided by our dedicated team. Moreover, we are pleased that the amenities within our rooms met your expectations, enhancing your overall experience at ibis Brussels Off Grand Place.We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This location is unbeatable. You are on the block with so much available. Property and rooms are nice and staff was helpful.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 4월 5일
Dear Michael,Thank you very much for this positive review.We are thrilled to hear that our prime location contributed significantly to the enjoyment of your stay in Brussels. It's delightful to know that the condition of our property and rooms met your satisfaction, and that our dedicated staff played a key role in enhancing your visit. Your comments on the room cleanliness and overall service quality truly warm our hearts and inspire us to continue striving for excellence. At ibis Brussels Off Grand Place, we take great pride in our commitment to providing a comfortable and enjoyable experience for all our guests.Thank you again; we look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Kalyan

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 4월 2일
Cher Kalyan,Merci de votre retour d'expérience.Nous sommes très surpris par votre commentaire et vous prions de nous excuser pour ce manquement plus qu'inhabituel. Nous allons en faire le suivi avec l'équipe.N'hésitez jamais à nous faire part du moindre souci lors de votre séjour. Nous pouvons alors envoyer quelqu'un pour une retouche de ménage ou vous reloger dans la mesure de nos disponibilités.Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau afin de changer votre perception.Bien à vous,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Stella Maris

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excelente hotel, a una cuadra de la estación del tren Bruselas central, lo más valioso son sus empleados amables y dispuestos a ayudar. Hablan español y con mucho gusto te apoyan en lo que necesites.
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 3월 31일
Apreciada Maris,Es un honor saber que la ubicación de nuestro hotel le ha resultado conveniente, justo en el corazón de Bruselas y cerca de importantes conexiones de transporte. Nuestro personal se esfuerza por ofrecer un servicio excepcional y estamos encantados de que haya experimentado la amabilidad y disposición que nos caracteriza. Además, es gratificante saber que la habilidad multilingüe de nuestro equipo fue de utilidad durante su visita.Con el deseo de volver a verle muy pronto, le enviamos los saludos más cordiales,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Corey 님, LAURELTON

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great place near the center of everything frok food, sites and subway
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 3월 31일
Dear Corey,Thank you for sharing your positive review.We are thrilled to hear that the cleanliness and condition of our hotel met your expectations and that our room amenities contributed to a comfortable stay. It is also gratifying to know that our service left a positive impression on you. Our team takes great pride in maintaining a high standard for our guests.We look forward to the pleasure of welcoming you back again in the future. Many thanks,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 - 좋아요

wendy

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location, lots of places to to eat and many options also so many small shops
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 3월 29일
Dear Wendy,Thank you for this positive review.It is delightful to hear such positive feedback regarding our prime location and the cleanliness of our rooms. Our team strives to provide top-notch service, and we are thrilled to see that reflected in your visit. While we are pleased with the high marks, we acknowledge your sentiments towards the hotel condition and room amenities. We take pride in our establishment's upkeep and the recent 2019 renovations, aimed at ensuring a comfortable stay. Our room amenities are carefully selected to balance guest comfort with our environmental commitments. We hope these aspects enhanced the overall satisfaction of your stay.We hope to see you again soon, Kind regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Olaf 님, Hamburg

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Central
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 3월 21일
Beste Olaf,Bedankt voor uw fijne review.Het doet ons plezier dat u tevreden was over uw verblijf en dat u genoten heeft van onze gunstige ligging. Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Angela

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location Friendly staff
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 3월 20일
Dear Angela,Thank you for sharing your opinion after your recent stay.We're thrilled to hear that you found our location to be great and that you appreciated the friendliness of our staff. It's heartening to know that the cleanliness of our rooms met your expectations, and we are proud that our team's service contributed to your positive experience. While we note your rating for our hotel's condition, we want to highlight that our latest renovations were completed in 2019, ensuring our facilities are up-to-date. We're also delighted that the amenities in our rooms provided you with comfort during your stay.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

thomas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 3월 19일
Beste Thomas,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.We zijn verheugd te horen dat onze kamers aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u tevreden was met de algehele staat van ons hotel. Het doet ons team goed om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Ook zijn we blij dat de voorzieningen in uw kamer naar wens waren. Onze ‘Sweet Bed by ibis’ bedden en de in 2019 vernieuwde kamers dragen bij aan het comfort dat we onze gasten willen bieden.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Mark

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location, comfortable place to spend the night in Brussels as near as possible to Central station
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 3월 18일
Dear Mark,We thank you for taking the time to review your recent visit.We're thrilled to hear that our central location, adjacent to the Central Station, provided a convenient base for your time in Brussels. Our team is glad that the room met your expectations in terms of cleanliness, and we take pride in maintaining our hotel to the highest standards, as reflected in our most recent renovations in 2019. It's also rewarding to know that you found our service to be exemplary; we strive to make every guest's stay comfortable and hassle-free.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Henrietta

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything we expected.
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 3월 14일
Dear Henrietta,Thank you for this positive review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Tasneem

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 3월 10일
Chère Tasneem,Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions avec nous.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Joseph

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Pleasantly surprised. Room was clean and comfortable. Nice breakfast. Lady that was at the front desk when we arrived could have been nicer.
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 2월 29일
Dear Joseph,We appreciate the time you took to provide this review.We're thrilled to hear that you found your room to be clean and comfortable, and that our breakfast offerings were to your liking. It's always our goal to provide a restful night's sleep with our Sweet Bed by ibis, and a great start to the day with a variety of breakfast options. We regret to hear that your interaction with our front desk team member did not meet your expectations. We pride ourselves on providing exceptional service, and it seems we fell short during your welcome. Please rest assured that we value your feedback and are committed to ensuring all guests feel warmly received.We hope to welcome you back. Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Guillermo 님, North las vegas

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The staff was super helpful specially front desk staff
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 2월 29일
Dear Guillermo,Thank you for this kind review.We're delighted to hear that our front desk team provided exceptional assistance during your stay. It's heartening to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the quality of service met your expectations. We also appreciate your recognition of the amenities provided, ensuring a comfortable and satisfying visit.We look forward to seeing you again.Best regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

4/10 - 별로예요

Gisela

좋아요: 청결 상태
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 2월 16일
Dear Gisela,Thank you for taking the time to share your review.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope to have the pleasure of welcoming you back for an improved experience next time.Kind regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 - 좋아요

ISABEL CRISTINA GAONA

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Muy muy bien ubicada, tiene lo básico pero una de las habitaciones en las que estuvimos olía a caño todo el tiempo
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 2월 8일
Estimada Isabel Cristina, Le agradecemos el detalle de decidirse a compartir sus impresiones tras alojarse con nosotros. Los comentarios de nuestros huéspedes son siempre muy bienvenidos.Nos complace saber que encontró nuestra ubicación muy conveniente para sus necesidades. En cuanto a su experiencia con el olor desagradable en una de las habitaciones, lamentamos sinceramente cualquier inconveniente causado. Aseguramos que mantenemos una rigurosa política de limpieza y que situaciones como la que menciona son atípicas en nuestras instalaciones. Agradeceríamos la oportunidad de proporcionarle una experiencia más representativa de nuestros altos estándares en una futura visita.Le esperamos en su próxima visita a Bruselas. Atentamente,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

YOKO

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
とても綺麗なホテルで、スタッフも親切で満足しています。ただ電気ポットがなかったのが、残念でした。
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 1월 25일
Yoko様この度はibis Brussels Off Grand Placeにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。当ホテルの清潔さとスタッフの親切さにご満足いただけたようで、私どもも大変嬉しく思います。プレミアムルームにはコーヒー/紅茶メーカーの設備がございますが、他のお部屋には標準設備として含まれておりません。将来的な滞在においては、ご希望に沿ったお部屋をご案内できるよう努めます。またのお越しをお待ちしております。Jurgen Van der Haegen, General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Scout

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 1월 25일
Cher hôte,Merci de votre retour d'expérience.Nous sommes très surpris par votre commentaire et vous prions de nous excuser pour ce manquement plus qu'inhabituel. Nous allons en faire le suivi avec l'équipe.N'hésitez jamais à nous faire part du moindre souci lors de votre séjour. Nous pouvons alors envoyer quelqu'un pour une retouche de ménage ou vous reloger dans la mesure de nos disponibilités.Cordialement,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 - 좋아요

Reme

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 1월 19일
Cher Hôte,Merci d'avoir pris le temps de cette appréciation.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Ce sera un plaisir de vous recevoir à nouveau.Bien cordialement,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

DGTF Ana

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 1월 19일
Dear Ana,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

6/10 - 괜찮아요

Caroline

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 1월 19일
Chère Caroline,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes navrés que votre séjour parmi nous n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations.Votre satisfaction est notre principal objectif.Ce serait un plaisir de vous revoir prochainement.Bien à vous,Jurgen Van der Haegen, General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bien
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 1월 18일
Estimado huésped,Su reseña nos da idea de que pudo disfrutar de una estancia correcta y agradable en nuestras instalaciones. Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones.Mil gracias por su confianza y esperamos volver a darle la bienvenida muy pronto. Un saludo muy afectuoso,Jurgen Van der Haegen, General Manager

10/10 - 훌륭해요

KUNIO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 1월 18일
Dear Kunio,Thank you for this positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Jurgen Van der Haegen, General Manager

8/10 - 좋아요

Oksana

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Jurgen Van der Haegen, General Manager 님, 2024년 1월 20일
Dear Oksana,Please accept our thanks for your kind review regarding your stay.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Jurgen Van der Haegen, General Manager