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평점 10 - 훌륭해요. 1002개 이용 후기 중 657개" "
10 - 훌륭해요
657
평점 8 - 좋아요. 1002개 이용 후기 중 257개" "
8 - 좋아요
257
평점 6 - 괜찮아요. 1002개 이용 후기 중 49개" "
6 - 괜찮아요
49
평점 4 - 별로예요. 1002개 이용 후기 중 21개" "
4 - 별로예요
21
평점 2 - 너무 별로예요. 1002개 이용 후기 중 18개" "
2 - 너무 별로예요
18
9.4/10
청결 상태
9.0/10
직원 및 서비스
8.8/10
편의 시설/서비스
9.2/10
숙박 시설 상태 및 시설
9.0/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
TAEK YEON
2024년 2월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
TAEK YEON
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 2월 21일
Dear Taek Yeon,We greatly appreciate your excellent rating.We hope to welcome you again soon.Best regards from Barcelona.
10/10 - 훌륭해요
JOONSOO
2022년 10월 9일
JOONSOO
2022년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2022년 10월 13일
Dear JOONSOO,We appreciate your excellent rating.It is a great motivation for the whole team.We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon!Best regards
10/10 - 훌륭해요
woo 님, suwon
2022년 8월 1일
woo
2022년 7월에 3박 숙박함
8/10 - 좋아요
eun mi
단체 여행
2022년 4월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
이번 여행
코로나 19 때문 인지 사람이 많이 않아서 체크인도 빨리 되었고 전체적 만족도가 컸습니다 다들 친절하게 잘 해주셨어요
eun mi
2022년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Deputy Manager 님, 2022년 4월 19일
Dear guest.
We are so grateful for sharing with us your review about the days spent at Renaissance Barcelona Fira, because it is the best way to improve day by day and also to know if we are on a right track.
For us it is a great pleasure checking that your stay was so fantastic and we hope to receive you soon.
Kind regards
6/10 - 괜찮아요
Yeokeun
2019년 7월 21일
좋아요: 청결 상태
숙박은 괜찮았지만, 음식이 제입맛에는 별로 였습니다.
Yeokeun
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Ana Vidiella - Public Relations & Social Media Coo 님, 2019년 7월 30일
Dear Yeokeun,
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Barcelona. As a valued customer, it was truly a pleasure to serve you.
We appreciate your business and value your honest feedback. We are happy to know that overall you had a great stay with us. However, we see that there is also room for improvement based on your feedback, as the food experience. Comments such as yours are very important for us, and are shared with all of our team members for improvement.
Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Barcelona.
Best regards,
8/10 - 좋아요
haeseon
2019년 5월 3일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 훌륭하고 교통 편한 피라지역의 호텔
위치를 고려해서 가성비 좋은 호텔인 르네상스 피라 호텔을 예약.바로셀로나 공항과 시내 중간인 피라 지역에 위치.
호텔 바로 옆에 지하철이 위치하고 있어서 교통이 편했으며
바로셀로나 공항과 시내까지의 택시비가 약 20유로 정도.
호텔 바로 앞에는 이케아,5분거리에 까르프가 있는 대형 쇼핑센터가 있어서 이용하기 편했고,가까이에 위치해 있던 지역 레스토랑도 가성비 최고의 맛집이였슴.
다음번에도 바로셀로나 방문시 재예약할 의사 있습니다
haeseon
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Ana Vidiella - Public Relations & Social Media Coo 님, 2019년 5월 20일
Dear haeseon,
First of all, we would like to thank you for taking the time to share your experience with us at the Renaissance Barcelona Fira Hotel. Your feedback is highly appreciated as you are giving us the chance to respond.
Due to your comments, we have learned that you enjoyed your stay with us and you had a positive experience with us, highlighting the location, due to the easy connections between the hotel and the airport by public transport. Comments and ratings such as yours are very important for us, and are shared with all of our team members as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.
Thank you again for your feedback and we do hope we get an opportunity to welcome you back to the Renaissance Barcelona Fira Hotel.
Best regards,
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2018년 12월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
추천
매우 깨끗하고 조식이 훌륭함 다만 바르셀로나 관광지나 시내랑 거리가 있음 지하철이나 택시 이용 필요
실제 이용하신 고객
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Ana Vidiella 님, 2019년 1월 3일
Dear guest,
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Barcelona. As a valued customer, it was truly a pleasure to serve you.
We appreciate your business and value your honest feedback. Thank you for highlighting the breakfast at the Palmer Restaurant and the clean hotel. Your rating has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.
Thank you for staying at the Renaissance Barcelona Fira Hotel and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Barcelona.
Sincerely,
Ana Vidiella
Public Relations & Social Media Coordinator
10/10 - 훌륭해요
HYERIN
2018년 1월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깨끗하고 졸아요
HYERIN
2018년 1월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
Sol 님, Seoul
2016년 5월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Teenage hotel
quite good
Sol
10/10 - 훌륭해요
Sangkug 님, Busan, South Korea
2015년 12월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
I relally love this hotel.
very nice and comfortable.
Sangkug
10/10 - 훌륭해요
JANG 님, SEOUL
2014년 7월 18일
좋아요: 직원 및 서비스
바르셀로나 시내에서는 좀 멀어요
전철을 타고 시내까지 나가는데 무리는 없으나, 시내와 가까운 곳을 원한다면 피라호텔은 비추...허나 공항까지는 가까우니 참고하시길요~ 한국의 좋은 모텔 수준의 시설입니다. 딱 하루 머물렀기에 제대로 파악은 못했으나...높은층에서 머물렀기에 풍광이나 야경은 진짜 죽입니다!! ^^
JANG
10/10 - 훌륭해요
ES
2014년 5월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
ES
10/10 - 훌륭해요
Margarita
2024년 4월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was wonderful , but the beds the mattress on my opinion are to hard and old .
Margarita
2024년 4월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Heiko
가족 여행
2024년 4월 21일
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Remarkable hotel with great roof top terrace. Very good breakfast.
Heiko
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero. Deputy manager 님, 2024년 4월 22일
Dear Heiko,Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you found our hotel remarkable and that you enjoyed our great rooftop terrace. It's wonderful to know that you also appreciated our breakfast offerings. We strive to provide exceptional experiences for all our guests, and we're glad to hear that we met your expectations. If there's anything else we can do to enhance your stay in the future, please feel free to let us know. We hope to welcome you back to Hotel Renaissance Barcelona Fira soon!
10/10 - 훌륭해요
Seb
2024년 4월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Really excellent hotel near (but not too close to the airport) and on the decent links to the rest of Barcelona. Lovely rooms, great breakfast and an amazing view of the whole city from the roof top bar. Absolutely recommend.
Seb
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero. Deputy manager 님, 2024년 4월 22일
Dear Seb,Thank you for sharing your feedback! We're delighted to hear that you had an excellent experience at the Hotel Renaissance Barcelona Fira. It's great to know that you found our location convenient, near the airport but not too close, with good connections to the rest of Barcelona. We're pleased that you enjoyed our lovely rooms and the excellent breakfast we offer.Furthermore, we're thrilled to hear that you were able to enjoy the incredible view of the entire city from our rooftop bar. We truly appreciate your recommendation and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. If you need anything else during your next visit, please don't hesitate to let us know.
4/10 - 별로예요
Terry
2024년 4월 15일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Terry
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Reservation Department 님, 2024년 4월 18일
Dear Terry, I thank you for taking the time to leave feedback on your recent visit to Renaissance Barcelona Fira. I regret to learn that your experience did not live up to your expectations. Nevertheless, we sincerely appreciate being made aware which allows us to continually improve our services and offerings. I hope to have the chance to welcome you back at Renaissance Barcelona Fira in the future. Kind regards
8/10 - 좋아요
Ivan
가족 여행
2024년 4월 12일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was just to far from the downtown
Ivan
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero. Subdirector 님, 2024년 4월 12일
Dear Ivan,Thank you for sharing your feedback regarding your stay at the Hotel Renaissance Barcelona Fira.We're sorry to hear that you found our location a bit far from the city center. We'd like to inform you that our hotel has a metro stop right in front of the main entrance, providing quick and convenient access to the city center. With just two stops, you can reach Plaza España and be only 10 minutes away from the historic heart of the city.Furthermore, we'd like to highlight that we are within easy reach, whether by metro or car, of many popular attractions in the city, giving our guests the opportunity to explore all that Barcelona has to offer with ease.We appreciate your feedback, and we hope this information proves helpful for future stays. We look forward to welcoming you again in the future and providing you with a more satisfying experience.Best regards,
10/10 - 훌륭해요
Thom Khemrith Bernard de
단체 여행
2024년 4월 6일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Superbe, majestueux je recommande vivement !
Thom Khemrith Bernard de
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero. Deputy manager 님, 2024년 4월 8일
Cher Thom,Quel commentaire positif ! Il semble que ce client ait eu une expérience totalement différente et très satisfaisante à l'Hôtel Renaissance Barcelona Fira. En utilisant des mots tels que "superbe" et "majestueux", il témoigne d'une grande satisfaction à l'égard de son séjour. Ce type de commentaires est très précieux pour d'autres clients potentiels qui envisagent de séjourner à l'hôtel. Cordialement.
6/10 - 괜찮아요
Shaahin
2024년 4월 3일
Shaahin
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero. Deputy manager 님, 2024년 4월 4일
Dear Shaahin,Thank you very much for sharing your experience.Kind regards,
10/10 - 훌륭해요
Yuliana
2024년 3월 31일
I love it, the staff were really nice and explained to us how to take the train to go see places
Yuliana
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero. Subdirector 님, 2024년 4월 1일
Dear Yuliana,We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us and that our staff were able to provide you with exceptional service! Your kind words and praise towards our team are greatly appreciated.At Hotel Renaissance Barcelona Fira, we strive to offer warm and welcoming service, as well as provide helpful information and tips to ensure our guests make the most of their visit to Barcelona. We are thrilled to learn that our team was able to provide guidance on using the train to explore the city and its surroundings.Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back in the future and assisting you in creating more unforgettable memories in Barcelona.Warm regards,
8/10 - 좋아요
Javier
출장 여행
2024년 3월 30일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Habitación muy oscura para mi gusto
Javier
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero. Subdirector 님, 2024년 3월 30일
Estimado Javier,Gracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia en el Hotel Renaissance Barcelona Fira a través de Expedia. Valoramos sus comentarios y nos complace saber que en general disfrutó de su estancia con nosotros, como lo indica su calificación de 4 sobre 5.Lamentamos escuchar que encontró su habitación un poco oscura. En nuestro hotel, ofrecemos dos opciones de habitaciones: blancas y negras. Nos alegra informarle que las habitaciones blancas están diseñadas para ofrecer una atmósfera más luminosa y fresca.Para su próxima visita, le invitamos cordialmente a solicitar una de nuestras habitaciones blancas. Estamos seguros de que disfrutará de una experiencia aún más agradable y luminosa durante su estancia.Agradecemos nuevamente sus comentarios y esperamos darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Si hay algo más en lo que podamos ayudarlo durante su próxima visita, no dude en hacérnoslo saber.Saludos cordiales,
10/10 - 훌륭해요
Jonathan
2024년 3월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff is what made the experience special.&
Jonathan
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero. Deputy manager 님, 2024년 3월 30일
Dear Jonathan,Thank you very much for sharing your experience at Hotel Renaissance Barcelona Fira through Expedia and for rating us with a perfect score of 5 out of 5!We are thrilled to hear that your stay and our staff contributed to making your experience special. At Hotel Renaissance Barcelona Fira, we strive to provide exceptional service and genuine hospitality, and it is gratifying to know that we have succeeded in meeting your expectations.I will pass on your kind words of praise to our team. Their dedication and professionalism are essential in creating memorable moments for our guests, and we truly appreciate your recognition.We look forward to welcoming you back in the future and continuing to provide you with exceptional experiences during your stay with us. If there is anything else we can assist you with during your next visit, please do not hesitate to let us know.Thank you once again for choosing Hotel Renaissance Barcelona Fira and for sharing your positive experience with us.Warm regards,
10/10 - 훌륭해요
Karlae
2024년 3월 17일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I would recommend this hotel
Flew in from uk for 1 night we enjoyed our 1 night stay
Karlae
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 3월 18일
Dear Karlae,Thank you for your feedback regarding your recent stay at the Renaissance Barcelona Fira Hotel. We're glad to hear that despite the short duration of your visit, you had a pleasant stay.We appreciate your recommendation and are pleased to know that you found our hotel worthy of it. We hope to have the opportunity to welcome you back for a longer stay in the future, so you can fully enjoy all that our hotel has to offer.If there's anything we can assist you with in the meantime, please don't hesitate to reach out. We look forward to hosting you again soon.Best regards,
10/10 - 훌륭해요
Thayliz
2024년 3월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Thayliz
2024년 3월에 8박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 3월 13일
Dear Marius,Thank you very much for staying with us and for sharing your rating here. We hope to welcome you again soon.Greetings from Barcelona
10/10 - 훌륭해요
Yolanda 님, Laredo
2024년 3월 9일
Yolanda
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero. Subdirector 님, 2024년 3월 30일
Estimada Yolanda,Nos complace enormemente saber que ha disfrutado de su estancia en el Hotel Renaissance Barcelona Fira y que nos ha otorgado una calificación perfecta de 5 sobre 5 a través de Expedia.Su satisfacción es nuestra máxima prioridad y nos llena de alegría saber que hemos cumplido con sus expectativas durante su tiempo con nosotros. Apreciamos sinceramente sus amables palabras y su reconocimiento.Siempre nos esforzamos por brindar un servicio excepcional y una experiencia inolvidable a todos nuestros huéspedes, y sus comentarios positivos son una verdadera motivación para todo nuestro equipo.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano. Si hay algo más en lo que podamos asistirle durante su próxima visita, no dude en hacérnoslo saber.¡Gracias una vez más por elegir el Hotel Renaissance Barcelona Fira y por compartir su experiencia con nosotros!Saludos cordiales,
10/10 - 훌륭해요
Viktoria
연인과의 여행
2024년 3월 3일
좋아요: 편의 시설/서비스
Very nice hotel, good location between the airport and town and very friendly staff.
Viktoria
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 3월 4일
Dear Viktoria, We thank you so much for your feedback. I am happy to read that you enjoyed the hotel and our location.We hope to welcome you back again soon. Best regards from Barcelona.
10/10 - 훌륭해요
Keyvan
연인과의 여행
2024년 2월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
everything
Keyvan
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 2월 29일
Dear Keyvan, We thank you so much for your feedback. I am happy to read that you enjoyed the hotel.We hope to welcome you back again soon. Best regards from Barcelona.
10/10 - 훌륭해요
Emir
2024년 2월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Super hôtel avec vue magnifique sur tout Barcelone
Emir
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 2월 21일
Cher Emir, Merci beaucoup pour vos aimables commentaires à propos de votre séjour à Barcelona et dans notre hôtel. Nous espérons vous accueillir bientôt à Barcelona. Attentivement,
10/10 - 훌륭해요
LAURA
2024년 1월 30일
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
LAURA
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 2월 21일
Apreciada Laura,Apreciamos mucho su excelente calificación.Esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto.Saludos cordiales desde Barcelona.
10/10 - 훌륭해요
Oriana
단체 여행
2024년 1월 7일
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
Me encanto
Oriana
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 2월 21일
Apreciada Oriana,Apreciamos mucho su excelente calificación. Esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto.Saludos cordiales desde Barcelona.
10/10 - 훌륭해요
Antonio
2024년 1월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Antonio
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 2월 21일
Apreciado Antonio,Apreciamos mucho su excelente calificación. Esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto.Saludos cordiales desde Barcelona.
10/10 - 훌륭해요
Christopher Graham
연인과의 여행
2024년 1월 1일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Rooms are super functional and trendy
Hotel overall was very cool and modern, only downside was the rooftop area closes at 6pm which is a shame as the views are great
Christopher Graham
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 2월 21일
Dear Christopher,We greatly appreciate your excellent rating.We hope to welcome you again soon.Best regards from Barcelona.
8/10 - 좋아요
Leily
가족 여행
2023년 12월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Helt ok
Leily
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 12월 21일
Dear Leily, We thank you so much for your feedback.I am happy to read that you enjoyed the hotel and our service. We hope to welcome you back again soon. Best regards from Barcelona.
10/10 - 훌륭해요
Sylvie
2023년 12월 17일
Sylvie
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 12월 21일
Dear Sylvie, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,
10/10 - 훌륭해요
Ana 님, Fort Worth
2023년 12월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ana
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 12월 21일
Dear Ana, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,
8/10 - 좋아요
Antonio
2023년 12월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Antonio
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 12월 11일
Dear Antonio, We thank you so much for your feedback.We hope to welcome you back again soon. Best regards from Barcelona.
6/10 - 괜찮아요
Liryc Paolo
2023년 12월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Liryc Paolo
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 12월 11일
Dear Liryc, We thank you so much for your feedback.We hope to welcome you back again soon. Best regards from Barcelona.
2/10 - 너무 별로예요
Keisha
가족 여행
2023년 12월 8일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff not accommodating, housekeeping did a poor job, limited dining, incorrect information given, the makeup of the room nou explained
Keisha
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 2월 29일
Dear Keisha, I thank you for taking the time to leave feedback on your recent visit to Renaissance Barcelona Fira. I regret to learn that your experience did not live up to your expectations. Nevertheless, we sincerely appreciate being made aware which allows us to continually improve our services and offerings. I hope to have the chance to welcome you back at Renaissance Barcelona Fira in the future. Kind regards,
10/10 - 훌륭해요
michael
2023년 12월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
michael
답변 제공: Sergi Molero - Duty Manager 님, 2024년 2월 21일
Dear Michael,We greatly appreciate your excellent rating.We hope to welcome you again soon.Best regards from Barcelona.
10/10 - 훌륭해요
yvonne
출장 여행
2023년 11월 30일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great location for Fira
Fabulous and very convenient for the Fira Centre 10 min walk !
yvonne
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 12월 5일
Dear Yvonne, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,
10/10 - 훌륭해요
Qipan
연인과의 여행
2023년 11월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
No shopping
Qipan
2023년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 12월 5일
Dear Qipan, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,
10/10 - 훌륭해요
Jaime Arturo
단체 여행
2023년 11월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfecto
El hotel esta increible
Jaime Arturo
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 11월 21일
Estimado Jaime,Agradecemos su gran calificación.Es una gran motivación para todo el equipo.¡Celebramos haber cumplido con sus expectativas y esperamos darle la bienvenida nuevamente a Renaissance Barcelona Fira muy pronto!Atentamente,
4/10 - 별로예요
Eric
2023년 11월 6일
Eric
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 12월 5일
Dear Eric, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,
10/10 - 훌륭해요
Jessica
2023년 11월 5일
Das Frühstücksbuffet war perfekt!
Jessica
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 11월 10일
Dear Jessica, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,
10/10 - 훌륭해요
Fernando
연인과의 여행
2023년 11월 4일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good hotel and staff
Fernando
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 11월 10일
Dear Fernando, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,
10/10 - 훌륭해요
Roman
2023년 11월 3일
Roman
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 12월 5일
Dear Roman, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,
10/10 - 훌륭해요
Warren
2023년 11월 2일
Warren
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 12월 5일
Dear Warren, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,
10/10 - 훌륭해요
Jean-Noël
2023년 10월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Jean-Noël
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 11월 2일
Dear Jean-Noël, We appreciate your excellent rating. It is a great motivation for the whole team. We celebrate having met your expectations and hope to welcome you back to our establishment very soon! Best Regards,
6/10 - 괜찮아요
Yuki
단체 여행
2023년 10월 20일
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The room is clean but dark.
I need more sunlight inside the room.
Yuki
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 10월 23일
Dear Yuki,Thank you so much for taking your time to share your impressions on Expedia of your last stay at Renaissance Barcelona FiraWe will take note of your comments, as this is what helps us to improve every day. I do hope to welcome you back on your next trip to Barcelona and make your vacation memorable.Thank you once again for your positive comments.Kind regards,
6/10 - 괜찮아요
Maria
2023년 10월 20일
Maria
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Hanna Bouchiab Social media coordinator. 님, 2023년 11월 10일
Dear Maria, I thank you for taking the time to leave feedback of your visit to Renaissance Barcelona Fira.I regret to learn that your experience did not live up to your expectations.I hope to have the chance to welcome you back at Renaissance Barcelona Fira in a future.Best regards,