야외 수영장

애스턴 플루이트 호텔 & 레지던스 여행 후기

4 out of 5
애스턴 플루이트 호텔 & 레지던스
Jl. Pluit Selatan No.1, Jakarta, Jakarta

이용 후기

7.6

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 289개 이용 후기 중 66개" "
평점 8 - 좋아요. 289개 이용 후기 중 134개" "
평점 6 - 괜찮아요. 289개 이용 후기 중 59개" "
평점 4 - 별로예요. 289개 이용 후기 중 14개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 289개 이용 후기 중 16개" "

7.6/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

7.2/10

편의 시설/서비스

7.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.2/10

친환경

이용 후기

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Too much eco-freindly hotel
Beware the cockroaches, you will wash your hair with shampoo and cockroaches.
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel and Residence 님, 2022년 9월 18일
Dear Mr. Daejin Park,Warmest greetings from Aston Pluit Hotel and Residence,Thank you for bringing this matter to our attention. We are looking into this cockroaches issue and hope to resolve it promptly and accurately.I apologize on behalf of everyone at Aston Pluit Hotel and Residence. We can’t fix the past but you have my personal commitment to improve the way our staff serves every guest. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team.We hope that we can serve you our excellent service in your next stay in the future.Best regards,Muhaimin Ramza, CHAGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

keunwon

출장 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 2월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

KEUNWON

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2020년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

NAM 님, BUSAN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
깨끗하고 조용하다. 그러나 호텔 주변에 아무것도 없다. 그 흔한 편의점도 없다. 침대보는 너무나 깨끗했다.
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta 님, 2019년 9월 23일
Dear NAM, Warmest Greeting from Aston Pluit Hotel & Residence ... I would like to sincerely thank you for spending your time to write such a great feedback I am delighted to hear that your stay was wonderful. Wish you a great day ahead, and look forward to having the pleasure to welcome you again very soon. Best Regards, Jack Yaaro Zega, CHA General Manager

8/10 - 좋아요

Gangmin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
강력추천
가격대비 시설은 좋고 조식이 맛있음 주위에 놀만한곳이 별로 없음 안쫄이 가까운것과 쇼핑몰이 가까운것이 그나마 다행임 주위 맛집이나 다른 놀거리를 찾을려면 택시타고 이동해야 하나 자카르타에서 택시타고 움직이시는 분들은 주위에 놀것이 없는게 흠이 되지않음 자카르타 교통체증이 심하다는게 함정임
2018년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta 님, 2018년 2월 6일
Dear Gangmin, Warmest greetings from Aston Pluit Hotel & Residence.. Thank you for your willingness to take your time for sharing some comments with us. We are very grateful to you for informing us about your feedback towards our hotel. Our team have try their best to serve you well during your stay. Once again, we are very grateful for your trust to choose Aston Pluit Hotel & Residence. We will surely try to improve our qualities to meet your expectation. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA, CHA General Manager

10/10 - 훌륭해요

Kim hye-lim 님, korea seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
꽤 괜찮은 숙소입니다
편하게 숙박했습니다. 데스크 직원들도 친절하고 조식도 꽤 좋은 편입니다. 한가지 아쉬운건 클린룸서비스가 잘 이뤄지지않았습니다. 대충 침대만 정리한 느낌이었네요... 그래도 전반적으로 만족해서 자카르타 간다면 또 머무를 생각입니다..
2017년 9월에 3박 숙박함
Dear Kim hye-lim, Thank you for staying in our hotel. Your kind comments about our hotel will be relayed to the team, and we will use this as our motivations to give the best service and facilities in the future. Hope to see you again very soon on your next stay at Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA, CHA General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
모두들 친절한호텔로 기억됩니다~
다양한아침조식, 공항무료셔틀버스 좋았어요.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편리하고 깨끗한 호텔
깨끗하고 좋았습니다.

10/10 - 훌륭해요

chang hoon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가격대비 아주.만족
방 크기가 일반.호텔보다.넓고. 아침식사가.잘.나오네요.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

8/10 - 좋아요

Boyoung 님, 대한민국

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아스똔쁠루잇
객실은 청결하고 좋습니다 써비스에 대해서는 특별히 좋고 나쁜것 없이 스탠다드하다고 생각합니다 위치는 저카르타 전체에서 한쪽으로 치우친감이 있지만 유료도로를 이용해 기타 지역에 접근하는데 크게 불편하지는 않은 실속형 호텔인것 같습니다

10/10 - 훌륭해요

zimcool 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔끔하고 편한 호텔. 와이파이도 객실,식당,로비 빠르고 안정적. 가격도 저렴. 강추함.
1. 객실 : 깔끔하고 좋습니다. 방3개 2박 했는데, 가격도 저렴하고, 좋습니다. 에어컨도 개별이고, 빵빵했고, 침대도 물렁하지 않아 좋았습니다. 2.조식 : 아침 식사도 아주 만족스럽습니다. 그러다보니 다른 곳 보다 이용하는 손님들 숫자도 많아 보입니다. 3.위치 : 시내에서 가깝고 여러 몰에서도 가깝고, 안쫄 항구에서도 아주 가깝습니다. 택시타면 항상 아스톤 쁠루잇이라고 말해야합니다. 왜냐하면 안쫄 아스톤도 있기 때문에 기사들이 자주 헷갈립니다. 4. 친절도: 리셉션이나 도어맨이나 다 친절했습니다. 5.옥의티: 세면대밑이 나무재질 인테리어라 그런지 아주작은 개미들이 몇마리 새벽에, 세면대에서 보였습니다. 제방만 그런지는 몰라도 샤워 수압은 중간정도였습니다. 6. 운동실은 최소한으로 되어 있고, 수영장은 물이 깨끗하고 경관이 좋았습니다. 7. 전반적으로 가격대비 정말 훌륭하고 베스트입니다. 부모님도, 가족도 다 편히 잘 지냈습니다. TV,침대,세면 다 좋았습니다. 강력 추천합니다.
답변 제공: General Manager 님, 2015년 10월 8일
We gratefully received the comment that you had a pleasant stay and I was motivated by your comment to keep the outstanding service in the future. You encouraging comments will be relayed to the team. Once again thank you and looking forward to welcoming you again very soon.

10/10 - 훌륭해요

TAEHYUN 님, 남양주 호평동

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
처음 사이트 이용
사진 상으로봐서는 실상 틀릴 줄 알았는데 백프로 동일 직원분들 친절하시고 공항하고도 20분 거리로 가깝고 매우 만족 했습니다.

8/10 - 좋아요

SANG-CHUL 님, KOREA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
추천할만한 좋은 호텔
객실과 식당, 풀장의 상태가 좋으며, 조식도 맛있었음. 다만 도심과 멀어 관광시 불편함이 있음. 다른 호텔에 비해 공항과는 가까움.
답변 제공: Management of Aston Pluit 님, 2014년 12월 15일
Dear SANG-CHUL, Warmest Greetings from Aston Pluit Hotel & Residence – Jakarta.. Thank you for sharing your good experience with us in Hotels.com. We’re very glad that we can serve nice place to you. We’re very glad that you have a good time staying in our hotel. And we also want to thank you for your kind feedback about our room, pool, and have easy access to the airport. We will make sure to keep maintaining and improve our breakfast to be much better in the future. Thank you for sharing this beautiful experience with us. We’re surely going to keep your feedback as a motivation to maintain our service and facilities. Thank you for your trust to stay in Aston Pluit Hotel & Residence – Jakarta. We’re looking forward to welcoming you again as our valuable guest in the near future. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA General Manager.

10/10 - 훌륭해요

이문성 님, 경기도 안산시

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우 편하고 만족하였습니다.

8/10 - 좋아요

마테우스 님, 대한민국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
공항에서 가가운 좋은 위치
공항에서 가가운 좋은 위치에 있습니다. 그러나 주변에 이용할 수 있는 시설이 없어서 택시를 이용해 나가야 하는 불편함이 있지만 극심한 교통체증의 자카르타 도심지까지 가지 않고 공항에서 비교적 가까운 곳에 위치한 점은 괜찮습니다. 그냥 괜찮은 수준의 호텔 시설과 비교적 조식이 괜찮은 편입니다.

8/10 - 좋아요

Cho,ky 님, korea

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가격대비 만족스러움.
저렴한 가격대비 그런대로 만족스러웠음.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔은 좋으나 위치가 조금...
친절한 직원들과 깨끗한 객실, 깔끔한 조식으로 편하게 여행할 수 있었습니다.대신 자카르타의 경우, 남쪽에 경제가 집중되어 있어서 북쪽에 위치한 환경으로 밤에는 조금 위험할 수 있는 분위기가 있습니다.6층의 수영장은 추천하고 싶습니다~!!

10/10 - 훌륭해요

marwoto

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice place
2024년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Rafael

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Cerca a los lugares de trabajo que necesitaba visitar

6/10 - 괜찮아요

Anja

좋아요: 직원 및 서비스
2023년 10월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Rudi

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is dirty and cockroach is everywhere in the room. It is dusty too.
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Ayub Zailani 님, 2023년 10월 9일
Dear Mr/s RudiThank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We deeply apologize for the inconvenience you experienced during your visit, specifically regarding the cleanliness of your room and the presence of cockroaches.Your comments are taken very seriously, and we want to assure you that this is not the standard of service we aim to provide. We have immediately alerted our housekeeping team to thoroughly inspect and clean the affected room. Additionally, our pest control team has been contacted to address the issue of cockroaches to prevent any future occurrences.We understand how important a clean and comfortable room is for our guests, and we are committed to making the necessary improvements to ensure this does not happen again in the future. Your feedback is valuable to us, as it helps us identify areas in need of improvement.We would like to extend our sincere apologies for falling short of your expectations during your stay. If you decide to give us another opportunity in the future, we promise to provide you with a much-improved experience.Once again, thank you for bringing this matter to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more pleasant stay.Warm regards,Ayub Zailani General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Steve

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
- many ants - doorbell broken - The first room had no security latch - sink tap has scoliosis - only 2 pillows - aircon is directly in front of the bed - weak breakfast selection - only one toilet roll (2PLY!) - only two bath towels (no hand/face towel) For a 4 star hotel…terrible
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Ayub Zailani 님, 2023년 10월 9일
Dear Mrs SteveThank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We truly value guest input, as it helps us continuously improve our services.We are genuinely sorry to hear about the inconvenience you experienced during your stay, particularly regarding the presence of ants in your room and the absence of a door latch. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we apologize for falling short of your expectations.Rest assured, we have taken immediate action to address the ant issue in your room and have implemented measures to prevent such occurrences in the future. Additionally, we will thoroughly inspect and rectify any missing or malfunctioning door latches to ensure the safety and security of our guests.Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered. We would appreciate the opportunity to make it up to you on a future visit. If you decide to stay with us again.Thank you again for your feedback, and we hope to welcome you back soon to provide you with a more comfortable and enjoyable experience.Warm regards,Ayub ZailaniGeneral Manager

2/10 - 너무 별로예요

Yenwei

2023년 9월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

ISAO

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
なし
2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel and Residence 님, 2023년 5월 23일
Dear Mr/s IsaoWarmest greeting from ASTON Pluit Hotel & Residence JakartaThank you for visiting, scoring and give a review about us. Me and my team were do apologies for the inconvenience maybe you can tell us about your stay experience and your problems during your staying at us, so that we and our team can improve in the future. The corrective actions has taken to make sure that the same things would not happen again in the next. We do hope that we could welcoming you with the very best on your next visitBest regards, Muhaimin Ramza. CHAGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Jui Teck

2023년 3월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

ISAO

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
ルームサービスの食後の食器類の対応が最悪。廊下に置きっぱなし。 2回目は頼めないかった。
2023년 2월에 6박 숙박함
답변 제공: Muhaimin 님, 2023년 2월 20일
Dear Mr. ISAO,Warmest greeting from ASTON Pluit Hotel & Residence Jakarta,Thank you for visiting, scoring and give a review about us.Me and my team were regret and do apologies for the inconvenience caused.We are committed to deliver the best service & product for the guest's satisfaction.The fast & corrective action has been taken to avoid the same things happen in the next.For more convenience, our Duty manager would be happy to serve you at 62087728063377 24/7.We do hope, the rest of your stay would be enjoyable and memorable, and we could have another opportunity to welcoming you with the very best one on your next visit in the near future.Best regards,Muhaimin Ramza.CHAGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

marc

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
La première journée ma chambre n’a pas été nettoyer Je suis arrivé à 1h00 am Ils ont eux assez de temps pour se préparer Ou ils auraient dû me donner une chambre nettoyer Les autres jours parfait
2023년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Muhaimin 님, 2023년 2월 12일
Dear Mr.Marc Blanchet,Warmest greeting from ASTON Pluit Hotel & Residence Jakarta,Thank you for visiting, scoring and give a review about us. We do apologies for the inconvenience caused, your room was not clean yet was on the second day.We have noted that and do investigation and the corrective action has taken to make sure that the same case would not happen again on the next.It would be an honor if we could have another chance to welcoming you with the very best one on your next visit. Thank you. Best regards, Muhaimin Ramza.CHA General Manager

10/10 - 훌륭해요

Rummy

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean and friendly staff.
2023년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Muhaimin 님, 2023년 2월 12일
Dear Mr. Mak Rummy,Warmest greeting from ASTON Pluit Hotel & Residence Jakarta.Thank you for visiting, scoring and review about us.We are happy to hear, that you were happy during stay with us.We have share you review to all our team members and we would be happy if we could welcoming you in the near future.Thank you and have a great day.Best regards,Muhaimin Ramza.CHAGeneral Manager

8/10 - 좋아요

masanori

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
入口の守衛のスタッフさんがとても親切でした。
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel and Residence 님, 2022년 6월 29일
Dear Mr. Masanori Sawa, Thank you for leaving us such a great review. We are thrilled that you loved your experience, our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to seeing you again. Best Regards, Muhaimin Ramza, CHA General Manager

10/10 - 훌륭해요

Yu Yu

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Agustinus

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Every are good
2020년 2월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nyaman, staff friendly, bersih, fasilitas bagus, sarapan mantaappp
2020년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Alexander

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Masanori

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
ゆったり滞在に便利
モールの中にあり、食事や買い物に出かける必要がないこと、ジムやプールなどの設備も整っており、ゆったり滞在したい人には向いていると思う。 不満はシャワーが固定式で使い勝手が良くないことぐらいでしょうか。 スタッフの対応もまあまあでした。
2019년 11월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 11월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

sara

Just ok
Not nearly as nice as it appears in photos. Nothing is really walkable in the area and the only real attraction is the shopping mall. Hotel was dated and bathroom was really awkward with a shade over a glass wall. Bed was decently comfortable. Would only stay here if business required it. Not for couples/holiday.
2019년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Susan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
A great value for your money
Staff and service was exceptionally excellent. They went out of their way to attend to our needs. My 6 year old granddaughter left her purse containing money in a common area. We didn’t even realize it was missing until upon checkout they asked if it was ours and returned it intact. They also made car reservations and translated for us. Additionally the breakfast buffet was 5+ stars. Had everything you could imagine beautifully presented. It was a very impressive display and hard to imagine for the price of a night. Well worth the cost of the room. Only con was the building and interior is starting to appear weathered but not enough to distract from the outstanding service and quiet room
2019년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
明明已經付款,到酒店後,找不到我的訂單!名字,訂單號碼,Expedia 的收據,都給酒店前臺,還是沒找到。 在大廳等了超過半小時,前臺說還是沒找到,所以先安排我們上房間休息。 所以有經驗的前臺,為酒店服務處理問題時,還好!
2019년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta 님, 2019년 8월 14일
Dear Sir, Warmest greetings from Aston Pluit Hotel & Residence, I also thank you for sharing your feedback about your current stay. It is a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you back in the future. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA, CHA General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Tim

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
In cahoots with crook taxi drivers
In cahoots with crook taxi drivers. I took taxi from airport to this hotel and the taxi driver tried to give me fake receipt with fake numbers from 2 days before the ride even took place. Then I talked to the hotel people here since they can speak indonesian hoping they would tell the driver the ride should only be 100k instead of 200k (we already took the same way before with another taxi and we only paid 100k). Then the hotel people tell me the 200k fee is "standard" but when I confronted with the hotel people and the driver with the fake reciept, and the fake dates, the driver tells me it's "printing error" and now 'only' demand 150k, and the hotel people tell me it's "standard" now, where the standard seemed to change just in 5minutes from 200k to 150k. Yes it's only 50k IDR but the principle is that the hotel should be the customers' advocates not crook cab drivers. My best advice is to avoid this hotel and, or most of all, any taxi services this hotel calls for you
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta 님, 2019년 7월 23일
Dear Tim, Warmest Greetings from Aston Pluit Hotel & Residence.. Thank you for staying and chose Aston Pluit Hotel & Residence as your destination. We do apologize for inconvenience, It is with great concern that we learned about your unpleasant experience. We would like to inform you that the taxi receipt engine is sometimes an error but we as passengers can see from the numbers printed on the engine that are beside the driver. But We fully understand your dissatisfaction and we wish to extend our deepest apologies for what was happened to you. We would like to welcome you back again and make sure this will not happen again in the future. Once again we are truly sorry for this inconvenience and we hope for your kindly understanding. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA, CHA General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta 님, 2019년 7월 23일
Dear Sir, Warmest greetings from Aston Pluit Hotel & Residence.. Thank you for your rating. Its Pleasure to have you as our guest we look forward to welcoming you back in the future. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA, CHA General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta 님, 2019년 7월 10일
Dear Sir, Warmest greetings from Aston Pluit Hotel & Residence.. Thank you for your rating. Its Pleasure to have you as our guest we look forward to welcoming you back in the future. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA, CHA General Manager

10/10 - 훌륭해요

William 님, Vancouver

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Awesome stay and great hospitality
The staff was really kind and helpful. Check-in was done within 5 minutes. The room is really clean and the breakfast selection is also great. Dewi also helped mr during the breakfast and she really took care of me and the other guests. Thank you Dewi for the awesome service. I highly recommend this place as the hotel also has free shuttle to and from the airport, and the location is convenient as well. Really close to a mall and plenty of taxi around.
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta 님, 2019년 7월 5일
Dear William , Warmest greetings from Aston Pluit Hotel & Residence.. Thank you for your kindly review for our hotel. It's Pleasure to welcome and serve you as our guest and thank you for recommending us. We are glad to know you enjoy with our room and service from my staff. We look forward to welcome you back in the future. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA, CHA General Manager

8/10 - 좋아요

Kazu 님, 日本

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
スイート宿泊 広い。景観も良い。ちっちゃい虫はどこでも居るのでビックリしない事です。
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta 님, 2019년 7월 1일
Dear Kazu, Warmest greetings from Aston Pluit Hotel & Residence.. Thank you for your recommendation. it is pleasure to have you as our guest. We look forward to welcoming you back in the future. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA, CHA General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
まずフロントに人が少なすぎて捌ききれてない。 建物が古いのは仕方ないがシャワーの勢いがなかったり、エアコンの効きもイマイチだった。
2019년 5월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta 님, 2019년 5월 27일
Dear sir, Warmest greetings from Aston Pluit Hotel & Residence... Thank you for your rating. we appreciate a lot on your effort to give this feedback. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA, CHA General Manager

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
No more staying here
Not recommended, old room and hotel, air conditioner leaking, room phone not working.
2019년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta 님, 2019년 5월 27일
Dear Sir, Warmest greetings from Aston Pluit Hotel & Residence.. Thank you for giving us several feedback for our hotel. We will surely improve our qualities and ready to serve you again in the future. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA, CHA General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Aston Pluit Hotel & Residence - Jakarta 님, 2019년 5월 21일
Dear Sir, Warmest greetings from Aston Pluit Hotel & Residence.. Thank you for your superb response and giving us Rating. We will definitely wait for your next visit. Best Regards, Jack Yaaro ZEGA, CHA General Manager