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평점 10 - 훌륭해요. 637개 이용 후기 중 336개" "
10 - 훌륭해요
336
평점 8 - 좋아요. 637개 이용 후기 중 212개" "
8 - 좋아요
212
평점 6 - 괜찮아요. 637개 이용 후기 중 55개" "
6 - 괜찮아요
55
평점 4 - 별로예요. 637개 이용 후기 중 30개" "
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30
평점 2 - 너무 별로예요. 637개 이용 후기 중 4개" "
2 - 너무 별로예요
4
8.8/10
청결 상태
8.8/10
직원 및 서비스
8.6/10
편의 시설/서비스
8.4/10
숙박 시설 상태 및 시설
8.4/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
Hongjun
출장 여행
2024년 4월 17일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
깨끗하고 조용 합니다.
Hongjun
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: 아트 호텔 모리오카 리셉션 님, 2024년 4월 20일
이번에는 아트 호텔 모리오카에 숙박해 주셔서 감사합니다. 「청결하고 조용합니다.」라는 말을 받고, 스탭 일동 매우 감격하고 있습니다. 고객으로부터 받는 목소리가 우리 스탭의 격려가 되고 있습니다. 앞으로도 한층 더 서비스의 향상을 향해 매진해 나갈 것입니다. 손님의 또 오는 것을 진심으로 기다리고 있습니다.
10/10 - 훌륭해요
you
가족 여행
2024년 1월 31일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
you
2024년 1월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 9월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Business trip
I stayed here for 2 nights. It’s a little bit far from the shinkansen station but it was better than metropolitan hotel in every other aspect
실제 이용하신 고객
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: ART HOTEL MORIOKA 님, 2019년 9월 19일
Thank you for selecting us out of the many possible places here.
We would also like to thank you for kind comments.
Your compliments are the pillars of our support, and we will make further efforts in providing better service.
On behalf of the staff, I would like to thank you for your kindly comments and for selecting us.
We look forward to seeing you again.
It was really clean and the room was pretty with new equipments and nice shower area. Very good value for money, I was astonished to find such a nice room at this price during Golden Week.
Great service as well, recommend to stay here.
Anmol
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Art Hotel Morioka Front 님, 2024년 5월 13일
Thank you very much for staying at Art Hotel Morioka.Thank you for posting your impressions about your stay.Did you have a good time during your stay?All of our staff members are very happy to receive so many compliments from you. Our staff will continue to work hard to meet the expectations of our customers, so if you have another opportunity, we hope that you will stay at our hotel again.We look forward to your next stay with us.
Très bon accueil. Un personnel très serviable qui fait tout pour que le sejource passe bien.
Dommage que la plomberie fasse du bruit en pleine nuit.
DAVID
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Façade de l’Art Hotel Morioka 님, 2024년 4월 27일
Merci beaucoup d'avoir séjourné à l'Art Hotel Morioka.Nous tenons également à vous remercier d'avoir posté vos impressions sur votre séjour.Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour.Les compliments que nous recevons de nos clients sont une grande source d’encouragement pour le personnel de notre hôtel.Nous continuerons à nous efforcer d'offrir à nos clients un séjour confortable.Nous nous excusons toutefois pour la gêne occasionnée par le bruit des canalisations. En raison de la structure du bâtiment, il est difficile d'apporter des améliorations immédiates, mais nous continuerons à apporter des améliorations pour rendre votre séjour plus confortable, par exemple en renforçant les patrouilles à l'intérieur du bâtiment et en attribuant des chambres.Nous prenons vos commentaires au sérieux et les partagerons avec l'ensemble de l'hôtel. Nous continuerons à nous efforcer d'améliorer nos services afin que nos clients puissent passer un séjour confortable. J'apprécierais que vous me donniez une autre chance de faire amende honorable.Merci beaucoup d'avoir posté à nouveau.Tous nos collaborateurs attendent avec impatience le jour où nous pourrons à nouveau rencontrer nos clients.
10/10 - 훌륭해요
Nakarin
연인과의 여행
2024년 4월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good hotel with good commodities, and good breakfast
Nakarin
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Art Hotel Morioka Front 님, 2024년 4월 27일
Thank you very much for using Art Hotel Morioka. We would also like to thank you for posting your impressions about your stay. We hope you had a good time during your stay. As a hotel staff member, we are very happy to receive so many compliments regarding our hotel's breakfast. Our hotel's breakfast buffet is held on the top 14th floor, and features Iwate's famous three major noodles and Fukuda bread. IWe provide it. Do you have a favorite menu item? We will not rest on our laurels and will continue to work hard to create rooms that will satisfy our customers and improve our services. Thank you again for your post. We look forward to seeing you again.
Our bathroom smelled like mold and the breakfast was overpriced and not that good. We stayed in 3 places in morioka and the other 2 were much better.
Marie
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Art Hotel Morioka Front 님, 2024년 4월 6일
Thank you very much for using Art Hotel Morioka.We would also like to thank you for posting your impressions about your stay.We apologize for any inconvenience caused regarding the bathroom in your guest room. We will share your comments not only with our cleaning staff, but also with all staff in the building, and will strive to ensure thorough cleaning and improvements. We also regret that we were unable to meet your expectations regarding the breakfast. We will continue to work hard to provide even better services so that more people can use our services. We apologize for the inconvenience, but if you come to Morioka again, we would appreciate it if you could give us a chance to make up for it.Thank you very much for your valuable feedback.We look forward to seeing you again.Art Hotel Morioka Front