실내 수영장, 일광욕 의자

안다츠 뮌헨 슈바빙거 토어 - 어 컨셉 바이 하얏트 여행 후기


이용 후기

9.2

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 189개 이용 후기 중 144개" "
평점 8 - 좋아요. 189개 이용 후기 중 26개" "
평점 6 - 괜찮아요. 189개 이용 후기 중 10개" "
평점 4 - 별로예요. 189개 이용 후기 중 6개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 189개 이용 후기 중 3개" "

9.6/10

청결 상태

9.2/10

직원 및 서비스

9.4/10

편의 시설/서비스

9.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
객실도 상위급이고, 직원들 서비스도 좋다. 바로 옆 마트도 있고, 주변이 매우 쾌적하다. 시내로 가는 트램 경로는 편하지 않은 듯 하다.
2021년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
뮌헨을 다시 간다면 다시 묶고 싶은 호텔이다.
Andaz Suite로 예약했는데, 체크인 후 수도 고장으로 Corner Suite로 업글 받았다. 인테리어 좋고, 청결하고, 친절하고, 조식도 맛있고, 숙소 주변도 매우 좋다. 뮌헨을 다시 간다면 다시 묶고 싶은 호텔이다.
2021년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

INTERNATIONAL

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아주 좋아요
아주 좋았습니다. 안락하고 편하고 서비스 좋고. 추천입니다
2020년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Bastian Baumann 님, 2020년 2월 12일
Dear Guest, Thank you very much for your lovely review! We are honored by your compliment and delighted that we could provide a wonderful stay for you. We would love to welcome you back very soon! Warm regards, Bastian Baumann Sales and Marketing Director Andaz Munich Schwabinger Tor

10/10 - 훌륭해요

choongsub

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Best!
뮌헨 구도심과는 거리가 있으나, 부족한게 1도 없는 호텔입니다. 넓은공간, 청결한 침구류, 서비스 좋습니다. 웰컴드링크, 객실내 미니바에서는 무료로 커피와 물, 젤리, 사과등을 제공합니다. 1층 로비에서는 해피아워때 와인 및 맥주도 무료입니다. 유럽 출장동안 호텔 방이 좁고 불편한 점이 있었는데 안다즈에서 잘 쉬고갑니다~
2019년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Your Andaz team 님, 2019년 10월 30일
Thank you for your great Feedback!

10/10 - 훌륭해요

Emma

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Ryan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Lack of windows, rooms really warm (no A/C)
2024년 4월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Anna

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Christian

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fantastic hotel, great staff, perfect combination of family friendly and great travel experience
2024년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Elmar

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hervorragend
2024년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Melanie

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Rooftop bar ist großartig Frühstück wunderbar Zimmer sehr schön
2024년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Manuela

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Super spa, schönes Zimmer und super Essen😍
2024년 2월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Ulrich

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Personal und Service auf hohem Niveau nach wie vor. Sauberkeit und Zustand haben zwischenzeitlich etwas gelitten.
2023년 11월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Monica

2023년 11월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Annabel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Really comfortable hotel. Lovely large rooms with everything you could possible need. Great facilities - particularly pool and gym. Breakfast buffet is also excellent. Staff bend over backwards to help and give you the best possible stay. Thoroughly recommend.
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Alexandra 님, 2023년 10월 11일
Dear Annabell,We're glad to hear that you had a nice stay with us at the Andaz hotel am Schwabinger Tor.We hope that you will visit us again.Kind Regards Your Andaz am Schwabinger Tor Team

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Joni

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설

10/10 - 훌륭해요

Franck

2023년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Rasha

2023년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Cherry - Guest Service Coordinator 님, 2023년 8월 24일
Dear guest,thank you for taking time to review us. We were very pleased about your excellent rating. We would be delighted if you would welcome us again as a guest during your next stay in Munich. Kind regards

10/10 - 훌륭해요

Hideo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Cherry - Guest Service Coordinator 님, 2023년 8월 11일
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate us positively. The team was very happy about it, and hope that you will visit us again soon. I wish you a nice weekend, and remain with best regards.

10/10 - 훌륭해요

Mohamed

2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Cherry - Guest Service Coordinator 님, 2023년 8월 5일
Dear Mohamed,I hope you had a wonderful stay with us.Thank you for excellent rating and for taking the time to do so. The Andaz team was very happy about your review and hope to see you again soon.I wish you a nice weekend and maybe see you next time.

10/10 - 훌륭해요

Rory

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This is a really fantastic luxury hotel. The hotel itself has amazing facilities including a spa and gym, restaurant, cafe/bar and a second bar on the ground floor. We felt so well looked after the whole time by all of the lovely staff. Nothing was too much trouble, including getting us milk for our 2 year old daughter at 5am in the morning! The local area is also fantastic and a bonus for us was they had a street party/festival on the weekend we were there, which was very family friendly. We hope to come back and stay again to see more of Munich, as we spent a lot of time enjoying the hotel and it’s facilities.
2023년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Cherry - Guest Service Coordinator 님, 2023년 7월 21일
Dear Rory,Thank you for taking the time to rate us. The Andaz team and me was very happy about the positive rating, and we hope to welcome you in the future. I remain Yours sincerely.

6/10 - 괜찮아요

Guenther

2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Cherry - Guest Service Coordinator 님, 2023년 7월 21일
Dear Günther,Thank you for taking the time to rate us. The Andaz team was very happy about the positive rating, and we hope to welcome you in the future.I remain Yours sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Eduardo Jose

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Cherry - Guest Service Coordinator 님, 2023년 7월 21일
Dear Eduardo,Thank you for taking the time to rate us. The Andaz team was very happy about the positive rating, and we hope that you visit us in the future.I remain Yours sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Nayef

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Front desk went above and beyond to get us checked in.
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Cherry 님, 2023년 6월 29일
Dear Nayef,Thank you for your review, we was very happy about it, and are glad that you had an unforgettable stay with us. We would be delighted if you came to visit us again.Best regards, Cherry Tabunares - Guest Service Coordinator

10/10 - 훌륭해요

Daniel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Cherry 님, 2023년 6월 29일
Dear Daniel,Thank you for your review, we are very happy about it and are glad that you had a great stay with us. We would be delighted if you came to visit us again.Best regards, Cherry Tabunares - Guest Service Coordinator

10/10 - 훌륭해요

Reto

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Cherry 님, 2023년 6월 29일
Dear Reto,Thank you for your review, we are very happy about it and are glad that you had a great stay with us. We would be delighted if you came to visit us again.Kind regards, Cherry Tabunares - Guest Service Coordinator

10/10 - 훌륭해요

Stefan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sehr empfehlenswert
Topp Hotel. Hochwertig eingerichtete Zimmer. Schöner SPA, coole Bars. Und das alles in einem Haus.
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Cherry 님, 2023년 5월 25일
Hallo Stefan,danke für die tolle Bewertung. Wir haben uns sehr darüber gefreut. Ich würde mich freuen, wenn Sie uns bald wieder besuchen kommen. Wünsche Ihnen noch einen schönen Tag.Herzliche Grüße aus dem Andaz,Cherry Tabunares - Guest Service Coordinator

4/10 - 별로예요

Patrice

2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Cherry - Guest Service Coordinator 님, 2023년 4월 20일
Dear Patrice,thank you for taking the time to rate us. We were very happy about the great rating and hope to welcome you again soon.Warm regards,

4/10 - 별로예요

Sophia

답변 제공: Cherry - Guest Service Coordinator 님, 2023년 4월 20일
Dear Sophia,thank you for taking the time to rate us. It was a pleasure. I hope you had a thoroughly enjoyable stay with us, and we look forward to welcoming you back again soon.Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Dieter

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Your Andaz Team 님, 2023년 3월 28일
Dear Dieter,Thank you so much for your review. We are happy that you enjoyed your stay. We wish you a pleasant day.Kind regardsYour Andaz Team

10/10 - 훌륭해요

Peter

2023년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Cherry - Guest Service Coordinator 님, 2023년 4월 20일
Dear Peter,thank you for taking the time to rate us. It was a pleasure. We hope to welcome you again soon.Kind regard,

10/10 - 훌륭해요

Stefan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Alles in einem Haus
Hochwertiges Hotel mit einem guten Angebot. Sei es die Rooftop Bar, das Gym, das Restaurant, oder der schöne Spa Bereich, dass Hotel bietet alles. Freundlicher Service runden den Aufenthalt ab. Gerne wieder.
2023년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Andaz Munich 님, 2023년 3월 14일
Lieber Stefan,haben Sie vielen Dank für diese wunderbare Rückmeldung!Es freut mich sehr zu lesen, dass Ihnen der Stil und Service des Andaz München zugesagt haben.Dass wir Ihnen einen besonderen Aufenthalt bereiten konnten, ist dies ein wunderbares Kompliment.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen,Ihr Andaz München Schwabinger Tor

10/10 - 훌륭해요

Hendrik 님, Bad Homburg

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A PLACE TO BE Besonders zuvorkommender Service, freundlicher Empfang, tolles Frühstücksbüffet und hervorragende Betten.
2023년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Andaz Munich 님, 2023년 3월 14일
Lieber Hendrik,haben Sie vielen Dank für Ihre positive Bewertung!Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Frühstücksbüffet gefallen hat.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit herzlichen Grüßen,Ihr Andaz München Schwabinger Tor

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Hotel muito bom!
Hotel muito bom! Kingsley fez um drink para o Natal muito bom e também foi muito bem atencioso. Hotel mto limpo e pessoas muito atenciosas. Somente um ponto negativo que é a piscina, pois poderia ter a água mais quente.
2022년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Andaz Munich 님, 2023년 3월 14일
Dear anonymous reviewer(s),Thanks a lot for your excellent feedback and lovely compliment!We look forward to welcome you back soon!With warm greetings,Ihr Andaz München Schwabinger Tor

10/10 - 훌륭해요

Ana C p

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 12월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Steffen

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Overall - Good
We came here because we stayed here 3 years ago and absolutely loved it. This time, we had some issues upon arrival because the reception staff could not find our booking. They did however allow us access to the spa in the meantime - and later acknowledged it was an internal error. They also gave us free breakfast as an apology - which we were delighted about, however unfortunately they appeared to be quite understaffed - like so many hospitality business right now - that breakfast became a bit of an ordeal with orders going missing etc. It‘s a high quality hotel in central Munich with a lovely sauna area (two saunas, one steam room) and overall we would recommend staying here. The second time staying here had a few hiccups but maybe that‘s just incidental.
2022년 12월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fading away
This was our favorite hotel in Munich as it was fresh, friendly and good service in the past. I have the feeling that the success they are having is leading to a certain arrogance or complacency, which is a pity… The checkin was horrible, took almost 20 min. There was no cleaning of our room and the service at the breakfast buffet was abruptly stopped at 10:20
2022년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Necati Cengizhan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 12월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Nicholas

2022년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Tobias

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Andaz Munich 님, 2022년 10월 16일
Lieber Tobias,vielen Dank für die tolle Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie einen wunderbaren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir freuen und auf Ihren nächsten Besuch. Herzliche Grüße, Andaz Munich

10/10 - 훌륭해요

Phineas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 9월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Pernille

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Such a beautiful hotel. We had a wonderful stay
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Andaz Munich 님, 2022년 10월 16일
Dear Pernille, Thank you so much for this wonderful review! I am very happy to learn that you enjoyed a perfect stay with us and that we could meet all your expectations and wishes.We cannot wait to welcome you back!Warm regards, Andaz Munich

10/10 - 훌륭해요

Monique

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Super
2022년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Olivia Rothmayer 님, 2022년 9월 6일
"Liebe Monique,besten Dank für diese traumhafte Bewertung! Wie schön, wenn Sie einen perfekten Aufenthalt bei uns genossen haben und wir Ihren Wünschen und Erwartungen in allen Punkten entsprechen konnten.Wir würden uns freuen, Sie schon bald wieder als Gast bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße, Olivia RothmayerGuest Experience Manager ANDAZ MUNICH SCHWABINGER TORLeopoldstrasse 170, 80804 Munich, Germany

10/10 - 훌륭해요

Egon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
alles bestens,wir kommen wieder
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Olivia Rothmayer 님, 2022년 8월 30일
"Lieber Egon,haben Sie besten Dank für dieses fantastische Feedback!Wenn Sie einen perfekten Aufenthalt bei uns genossen haben und wir Sie mit Stil & Design sowie mit exzellentem Service begeistern konnten, dann bedeutet dies das größte Kompliment für uns.Seien Sie bald wieder unser Gast!Herzliche Grüße, Olivia RothmayerGuest Experience Manager ANDAZ MUNICH SCHWABINGER TORLeopoldstrasse 170, 80804 Munich, Germany

10/10 - 훌륭해요

Benjamin

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Modernes Stadthotel mit überzeugendem Konzept
Die Rezeption war sowohl beim check in als auch beim check out überlaufen. Hier sollte schneller auf großen Andrang reagiert werden. Der Mitarbeiter beim check out war auch inhaltlich überfordert. Aber sonst alles bestens!
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Olivia Rothmayer Guest Experience Manager ANDAZ 님, 2022년 8월 18일
Lieber Benjamin, vielen Dank, dass Sie sich Zeit für eine Bewertung genommen haben. Es ist unser Anspruch, mit perfekter Qualität und Service unseren Gästen einen einmaligen Aufenthalt zu garantieren. Wenn wir diesen Erwartungen in den von Ihnen beschriebenen Punkten nicht entsprochen haben, dann bitte ich dies zu entschuldigen. Wir freuen uns schon jetzt auf Ihren nächsten Besuch. Herzliche Grüße, Andaz München Schwabinger Tor

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
5 star hotel but not 5 star service
We booked 2 rooms for our parents who were visiting Munich for the week. The hotel rooms and facilities were 5 star quality. We appreciated the designs, the spaciousness and how quiet it was. Unfortunately, we didn’t find that the service matched up to the same high standards. When checking in, they couldn’t find our reservation and once they had, we couldn’t go into the room because all the guests hadn’t arrived yet and were required to sign some paperwork. We also had prepaid for breakfast but when our parents went to eat during their first morning, they were told that it was not included and provided additional confusion. Sometimes it’s the little things that just accumulate, especially when trying to ensure your guests have a pleasant stay.
2022년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Olivia Rothmayer Guest Experience Manager ANDAZ 님, 2022년 8월 13일
Dear Sir or Madam, thank you for taking the time to write a review! I am pleased to learn that you have enjoyed your Andaz Munich experience but sadden that the check in experience was not up to the standards that we strive to keep and customer service that we strive to provide. Please rest assured that we will investigate this situation further and ensure that the training is provided for our staff. Please come and see us again in the near future. Warm regards, Andaz Munich Schwabinger Tor

10/10 - 훌륭해요

Sandra

2022년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Olivia Rothmayer Guest Experience Manager ANDAZ 님, 2022년 8월 13일
Dear Sandra, Thank you so much for the positive rating! We are elated to learn that you enjoyed a wonderful stay with us. We would love to welcome you back very soon! Warm regards, Andaz Munich Schwabinger Tor

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
The hotel rooms and facilities are amazing. Truly meeting the criteria of a 5 star hotel. Unfortunately, I don’t feel like the service followed through with the same standards. When checking in, they couldn’t find our booking, we couldn’t check in until all guests arrived to sign the paperwork, they were going to charge us for breakfast (40€/guest) even though we told them that we had already paid for it in our reservation, etc. Keep in mind that each of these incidents took a lot of time and it was a very unpleasant encounter, which was our first and last impression
2022년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Olivia Rothmayer Guest Experience Manager ANDAZ 님, 2022년 8월 13일
Dear Sir or Madam, thank you for taking the time to write a review! I am pleased to learn that you have enjoyed your Andaz Munich experience but sadden that the check in experience was not up to the standards that we strive to keep and customer service that we strive to provide. Please rest assured that we will investigate this situation further and ensure that the training is provided for our staff. Please come and see us again in the near future. Warm regards, Andaz Munich Schwabinger Tor

8/10 - 좋아요

Dennis

2022년 7월에 1박 숙박함