이리나 호텔 여행 후기

3 out of 5
이리나 호텔
12 Merkela iela,, Riga

이용 후기

7.0

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 370개 이용 후기 중 48개" "
평점 8 - 좋아요. 370개 이용 후기 중 166개" "
평점 6 - 괜찮아요. 370개 이용 후기 중 104개" "
평점 4 - 별로예요. 370개 이용 후기 중 35개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 370개 이용 후기 중 17개" "

7.2/10

청결 상태

7.6/10

직원 및 서비스

6.2/10

편의 시설/서비스

6.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Dongsu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔이 구시가지와 가까워서, 걸어서 다닐만 했다. 그리고 오래된 건물이지만 나름 깔끔한 편이였다. 조식은 다른곳 보단 더 괜찮았던거 같다.
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva, Hotel Director 님, 2019년 12월 5일
Dear Dongsu, Thank you for the review! We highly appreciate any and all feedback from our guests, and it is a great pleasure to hear that you were fully satisfied with your stay. Our team does its best in order to provide high standard service, and your kind words and appreciation is the best motivation for us to keep on working and improving. Once again, thank you for choosing Rija Irina Hotel, and we hope to get a chance to welcome you again in the nearest future! With kind regards, Elina Mozajeva, Hotel Director

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
정말 위치가 좋아요. 버스 기차 구시가 모두 이동이 정말 편해서 좋았어요. 다음에도 오게 된다면 머무르고 싶어요. 아주 만족 스러워요.
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva Hotel Director 님, 2019년 7월 19일
Dear Guest, Thank You for choosing Rija Irina Hotel as Your place too stay in Riga. We would like to thank You for all the positive comments. We are glad that You liked the hotel and our services and found our location suited to your needs. Your kind words and recommendation are the best form of motivation we cloud ever ask for. Once again, thank you for sharing your feedback and choosing to stay with Rija Irina Hotel and we are awaiting to welcome you again at our property. Best regards, Elina Mozajeva Hotel Director

6/10 - 괜찮아요

Seunggyu

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
역 바로 맞은 편에 있어서 기차를 이용하기엔 좋지만, 저는 버스 터미널에 도착해서 찾아가기에 멀었습니다. 대로변에 위치해 있지만, 제가 6층을 배정받아선지 소음은 그리 느끼지 못했습니다. 의외로 콘센트가 적어 불편했고, 수건도 제공되긴 하지만 깨끗하지 못했습니다. 바디샴푸랑 비누는 있어요. 호텔답게 카드키가 있지만, 방 안에서 꽂지 않더라도 전기가 들어옵니다. 저는 편했지만, 관리는 잘 안 되는 것 같네요.
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Director 님, 2019년 5월 7일
Dear Seunggyu, Thank you for choosing our Rija Irina Hotel for your stay and your feedback. Every guest’s opinion is very much valued. We hope you will be giving us another chance to accommodate you in our Rija Hotels! Sincerely, Hotel Director Elina Gulbe

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
그저 그런 숙소..
숙소가 조금 좁았습니다. 침대도 조금 불편하고 화장실도 그리 크지 않았습니다. 리셉션은 친절하였지만 한국 여느 모텔보다 안 좋은 숙소 였던 것 같습니다. 바닥 역시 청결하지 않았습니다.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Det eneste positive var beliggenheten, som var veldig sentral. Vi fikk kun én dyne, og senga var hard. Det var mørke hår i senga og i håndklærne. Det var nesten ingen stikk-kontakter og et kjøleskap i ustand. Dagen vi skulle sjekke ut prøvde vi å forlenge oppholdet, men fikk i stedet slengt en stygg kommentar rett i fjeset. Helt forferdelig service
2020년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: o 님, 2020년 3월 12일
Dear Guest, Thank you for the review! We are sorry to hear that you did not enjoy your stay and did not feel welcome. We will take your comments into account and make sure that situations like these will not happen again. With kind regards, Olga Kuricina Front Office Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: o 님, 2020년 3월 12일
Dear Guest, Thank you for the review! We will be happy to welcome you again. Best regards, Olga Kuricina Front Office manager

4/10 - 별로예요

Wk 님, 日本

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
部屋はとても暗く、小さな斜めの窓が1つ。
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: O 님, 2020년 3월 12일
Dear Wk, Thank you for the review! We are sorry to heat that you were not satisfied with the stay. We extend our apologies, and will be happy to get a chance to welcome you again. With kind regards, Olga Kuricina Front Office Manager

2/10 - 너무 별로예요

SERGEY

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Бомж-ночлежка требующая закрытия!
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Olga 님, 2020년 3월 12일
Уважаемый Сергей, Спасибо за отзыв. Сожалеем, что не смогли предоставить должный комфорт. Надеемся, что вы дадите гостинице Rija Irina еще раз, и сможете насладиться предоставляемыми условиями. С уважением, Ольга Курицына Front Office Manager

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We booked a small double room that was said to be 12m2 with minibar. The room was 9m2 and there wasn'nt any minibar. When we told this to the reception, she said that the sizes of the rooms vary and the informed 12m2 is only average. And that all the rooms does'nt include a minibar although the booking page acclaims so. The room was also very dirty and the soundproof was lousy. I would never ever book a room from this hotel and we didn'nt stay there at all but booked a room from a different hotel. This was the most awful hotel I've ever been.
2019년 12월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotel was better in the pictures. Dont expect too much. In the room wall-to-wall carpet was dirty and the room smelled stalled. Great location near by the center.
2019년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 11월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Randi

2019년 10월에 14박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
sehr zentrale Lage gutes Frühstücksbuffet nettes Personal
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva, Hotel Director 님, 2019년 11월 8일
Dear Guest, Thank you for the review! We appreciate you taking your time and sharing you thoughts with us. We are more than happy to hear that you were fully satisfied with your stay. Needless to say, we will share your compliments with the team and will keep on working in order to provide the best service to our guests. Once again, thank you for choosing Rija Irina Hotel, and looking forward to seeing you again! With kind regards, Elina Mozajeva, Hotel Director

8/10 - 좋아요

Janis

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva, Hotel Director 님, 2019년 11월 8일
Dear Janis, Thanks for staying with us! We appreciate your feedback! Best regards, Elina Mozajeva Hotel Director Rija Irina Hotel

8/10 - 좋아요

Alexey

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva, Hotel Director 님, 2019년 11월 8일
Dear Alexey, Thanks for staying with us! We appreciate your feedback! Best regards, Elina Mozajeva Hotel Director Rija Irina Hotel

10/10 - 훌륭해요

Jevgenijs

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Vso super
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva Hotel Director 님, 2019년 11월 11일
Dear Jevgenijs, Thanks for staying with us! We appreciate your feedback! Best regards, Elina Mozajeva Hotel Director Rija Irina Hotel

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
ロケーション ロケーション ロケーション
中央駅の目の前。 中央駅には遅くまで営業しているスーパーマーケットやカフェテリア形式でお手軽にラトビア料理が楽しめるレストランなどあり非常に便利でした。 駅近だからと言って治安が悪かったり煩かったりということもなくお勧め出来ます。
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva, Hotel Director 님, 2019년 10월 25일
Dear Guest, Thank you for the review! We are happy to hear that you enjoyed your stay. Your approval is the best motivation for us to keep on working and improving our services. We are glad that you liked the location of the hotel and enjoyed the quality of the room. We do hope that you will visit us once again and share your experience with us. Once again, thank you for choosing Rija Irina Hotel, and we hope to welcome you again! With kind regards, Elina Mozajeva, Hotel Director

6/10 - 괜찮아요

Vilis

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Director Elina Možajeva 님, 2019년 10월 22일
Dear Vilis, Thank you for choosing our Rija Irina Hotel for your stay and your rating. Every guest’s opinion is very much valued. Please feel free to contact me directly: and let us know what exactly did not go well during your stay with us, so that we know what needs our improvements and higher attention in order to meet your expectations in the future. Sincerely, Hotel Director Elina Možajeva

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
+ Sijainti + Edullinen + - Vähän elämää nähnyt, kaipaisi pintaremonttia - Huoneen lattia likainen - Aamiainen melko suppea Kelpaa yhden yön nukkumiseen.
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva, Hotel Director 님, 2019년 10월 25일
Dear Guest, Thank you for leaving the feedback! We highly appreciate your comments and will use them in our further work. Our team does its best in order to provide the most qualitative service for our guests. Thank you for mentioning our great sides such as the convenient location. We would like to apologize for the issue with the breakfast, we do our best in order to solve the problem on the spot. Thank you once again for staying in Rija Irina Hotel, and we hope to see you again! With kind regards, Elina Mozajeva, Hotel Director

2/10 - 너무 별로예요

Mr Ivars Frolovs

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Disappointment
I booked small double bad room. When I arrived receptionist told me that they don’t have any double room left and he can offer me just a single bad room. I agreed but no one gave me any refund or price difference as single room was cheaper than double one. I went to room but after spending there 15 min I left for another hotel
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva, Hotel Director 님, 2019년 12월 5일
Dear Ivars Frolovs, Thank you for choosing Rija Irina Hotel for your stay! We highly appreciate every guest comment and recommendation regarding provided service and our product in general. Please accept our deepest apologies about this situation with the receptionist. Please rest assured that your comments have been communicated to all departments involved within our management team to ensure such issues do not reoccur for any of our future guests. Once again, please accept our deepest apologies. We hope that despite your experience, you will give our hotel another chance to restore your faith in us. Kind regards, Elina Mozajeva, Hotel Director

8/10 - 좋아요

Aivita

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Director Elina Mozajeva 님, 2019년 10월 21일
Dear Aivita, Thank you for choosing Rija Irina Hotel! Your mark is very much valued. We look forward to another opportunity to accommodate you in our property! Sincerely, Hotel Director Elina Mozajeva

10/10 - 훌륭해요

SERGEY

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Рига в сентябре
Хороший отель. Рядом магазины, железнодородный и авто вокзал. До "Старушки" 5 мин.пешком. Едмнственное пожелание в номере Люкс желательно присутствие столовых приборов и бокалов!!!
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Элина Можаева, Директор Гостиницы 님, 2019년 10월 21일
Уважаемый SERGEY, Благодарим за отзыв! Хорошее настроение наших гостей - главная похвала для нашей команды, и мы рады, что Вы остались довольны Вашим пребыванием в RIja Irina Hotel. Наша команда будет стараться и дальше, чтобы предоставлять нашим гостям наивысший уровень обслуживания. Спасибо еще раз, и надеемся увидеть Вас снова! С уважением, Элина Можаева, Директор Гостиницы

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel was central, near the shops, bars and restaurants.
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Director Elina Mozajeva 님, 2019년 10월 22일
Dear Guest, Thank you for choosing Rija Irina Hotel! Your mark is very much valued. We look forward to another opportunity to accommodate you in our property! Sincerely, Hotel Director Elina Mozajeva

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Director Elina Mozajeva 님, 2019년 10월 25일
Dear Guest, Thank you for choosing our Rija Irina Hotel for your stay and your rating. Every guest’s opinion is very much valued. Sincerely, Hotel Director Elina Mozajeva

10/10 - 훌륭해요

Ineta

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Director Elina Mozajeva 님, 2019년 10월 22일
Dear Ineta, Thank you for choosing Rija Irina Hotel! Your mark is very much valued. We look forward to another opportunity to accommodate you in our property! Sincerely, Hotel Director Elina Mozajeva

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Director Elina Možajeva 님, 2019년 10월 21일
Dear Guest, Thank you for choosing our Rija Irina Hotel for your stay and your rating. Every guest’s opinion is very much valued. Please feel free to contact me directly: manager.irina@rijahotels.com and let us know what exactly did not go well during your stay with us, so that we know what needs our improvements and higher attention in order to meet your expectations in the future. Sincerely, Hotel Director Elina Možajeva

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Director Elina Mozajeva 님, 2019년 10월 22일
Dear Guest, Thank you for choosing Rija Irina Hotel! Your mark is very much valued. We look forward to another opportunity to accommodate you in our property! Sincerely, Hotel Director Elina Mozajeva

6/10 - 괜찮아요

Maryam

별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Director Elina Možajeva 님, 2019년 10월 22일
Dear Maryam, Thank you for choosing our Rija Irina Hotel for your stay and your rating. Every guest’s opinion is very much valued. Please feel free to contact me directly: and let us know what exactly did not go well during your stay with us, so that we know what needs our improvements and higher attention in order to meet your expectations in the future. Sincerely, Hotel Director Elina Možajeva

8/10 - 좋아요

luigi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Soggiorno a riga settembre 2019
Il soggiorno è stato gradevole.la camera e il servizio hanno rispettato le mie aspettative
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva, Hotel Director 님, 2019년 10월 25일
Dear luigi, Thank you for such a positive review! We are happy that you fully enjoyed your stay and were satisfied with the services we offer. Your kind words are the best motivation for us to keep maintaining the standard. Thank you once again for choosing Rija Irina Hotel, and we hope to welcome you again! With kind regards, Elina Mozajeva, Hotel Director

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
We really don’t like the hotel. It was very hot weather and room had one fan that helped a little and for this it was impossible to sleep. Bathroom was smelled like sewage every time you flush toilet.Breakfast was very poor. If you come late you will have for breakfast a herring with bread, since everything has been eaten and nothing is added from the food. The staff is not bad, responsive. One good thing is the location of the center of the city.
2019년 8월에 8박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Huoneessa likainen matto Aamupalalla ajoittain hidas raivaus
2019년 8월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

francesco

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
riga 2019
Aspetto positivo la posizione centrale e vicina alle stazioni, pulizia molto da migliorare. Colazione accettabile.
2019년 8월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Location-excellent!!! Really dirty , old carpet with all kind of marks , etc. I asked the manager 2 days if they could clean the shower because it was black and they didn’t do it. One night we had the evacuation alarm at nobody told us absolutely nothing, we didn’t know what happened,etc. Bad communication ,etc. The only good thing is the location
2019년 8월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

ARTURAS

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Blogai
Purvinos grindys kambaryje net baisu nusiauti batus. Vonios kambarys apipelijas, nėra kur pastatyti automobilio, norint iškrauti daiktus. Už automobilio stovėjimą viešbutis reikalauja sumokėti brangiau, negu kainuoja stovėjimo aikštelėje.
2019년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Laila

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 객실의 편안함
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Hotel Director Elina Možajeva 님, 2019년 10월 22일
Dear Laila, Thank you for choosing our Rija Irina Hotel for your stay and your rating. Every guest’s opinion is very much valued. Please feel free to contact me directly: and let us know what exactly did not go well during your stay with us, so that we know what needs our improvements and higher attention in order to meet your expectations in the future. Sincerely, Hotel Director Elina Možajeva

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행, 출장 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
Everyone speaks Russian most of the TV canals are Russian I was constantly asked - Do you speak Russian. Strange.
2019년 8월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

R

별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
ベッドが古くてスプリングがボコボコしていて 体が痛くて眠れません。 シャワールームの水捌けが悪い。 コンセントが1つしかない。 冷蔵庫はなし。 駅から近いのが唯一いいところです。 The bed is old and the springs are bumpy My body hurts and I can't sleep. The shower room is poorly drained. There is only one outlet. No refrigerator. The only good thing is that it is close to the station.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Olga 님, 2019년 8월 14일
Dear Guest, We apologize for the inconveniences mentioned! We are sorry to hear that your stay was not as great as expected. Please accept our deepest apologies. Best regards, Olga Kuricina Front Office Manager

8/10 - 좋아요

Johnny

좋아요: 객실의 편안함
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Olga 님, 2019년 8월 14일
Dear Guest! Thank you for the review! It was a pleasure to accommodate you! We are glad to hear that you liked your stay. Looking forward to your next stay, Olga Kuricina Front Office manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Die Zimmer waren abgewohnt, die Betten und die Zimmer etwas zu klein und die Sauberkeit (insbesondere der Fenster) hätte etwas besser sein können. Die Lage ist top! Und das Frühstück war auch voll in Ordnung. Der Kaffee beim Frühstück war super.
2019년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: olga 님, 2019년 8월 14일
Dear Guest, Thank you for your feedback! We appreciate your kind words and we are extremely happy that you enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again, Olga Kuricina Front office manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: olga 님, 2019년 8월 14일
Dear Guest, Thank you for staying with us! It is a pleasure to hear that you like your stay! With kind regards, Olga Kuricina Front Office Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tolle Lage, gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Freundliches Personal.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: olga 님, 2019년 8월 14일
Dear Guest, Thank you for staying with us! It is a pleasure to hear that you enjoyed the stay. With kind regards, Olga Kuricina front office manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Ne pas se fier aux photos. Le room service fait le minimum. La moquette était très usée et très tâchetée. Le personnelle n'était pas agréable du tout.
2019년 7월에 8박 숙박함
답변 제공: Olga 님, 2019년 8월 7일
Dear Guest, Thanks for staying with us! We appreciate your feedback, and will take note of your comment in order to provide better service. Looking forward to welcoming you again in our property! Best regards, Olga Kuricina Front Office Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Personal in Reception ist sehr hilfsbereit.Das Frühstück ist o'key. Sauberkeit in Zimmer ist nicht ausreichend. Die Ausrüstung ist alt und abgenutzt.
2019년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Olga 님, 2019년 8월 7일
Dear Guest, Thanks for staying with us! We appreciate all the feedback from our guests as it is a great opportunity to improve and provide better service. We work hard to make our guests happy so we will take note of your comment! Best regards, Olga Kuricina Front office manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Olga 님, 2019년 8월 7일
Thanks for staying with us! We are glad that you had a great stay! Looking forward to welcoming you again, Olga Kuricina Front Office Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Olga 님, 2019년 7월 25일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that your experience with us was up to your expected standard. We will gladly see you in our hotel again! Best regards, Rija Irina Hotel Front Office Manager Olga Kuricina

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태
It is ok.
The toilet of the room is not work, so delay our schedule. But the breakfast is good.
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Olga 님, 2019년 7월 25일
Dear Guest, Thank you for sharing your feeling about your experience in our hotel! We deeply apologize for the technical issues with the bathroom, and thank you for the nice review of the breakfast. We value your review as it is our chance to improve the quality of the provided services. Thank you once again for staying with us, and we are looking forward to seeing you again! Best regards, Rija Irina Hotel Front office manager Olga Kuricina

6/10 - 괜찮아요

Andrei

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
perus hotelli joka vaatii kunnostusta
Huone ei ole siivottu eikä pyyhkeet vaihdettu.Hotellin huoneet vaatii korjausta.
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva Hotel Director 님, 2019년 7월 24일
Dear Andrei, Thank you for choosing Rija Irina Hotel for your stay and your comments! We are trying our best to make our guest’s stay as pleasant as possible. We would like to extend our most sincere apologies for the inconveniences you experienced. Needless to say that we are very concerned with your experience and we have already taken several actions with respective department, for not letting this kind of incident happen again in the future. Please accept our apologies once again and we hope to see you again at Rija Irina Hotel! Kind regards, Elina Mozajeva Hotel Director

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva Hotel Director 님, 2019년 7월 24일
Dear Guest, Thanks for staying with us! We appreciate your feedback! Best regards, Elina Mozajeva Hotel Director

4/10 - 별로예요

Manfred

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Die Lage des Hotels war sehr günstig. Das Hotel selbst war muffig, das Zimmer mit 8 m2 ein Einzelzimmer als Doppelzimmer umfunktioniert, die Sauberkeit ließ auch zu wünschen, Frühstück und Service ok.
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Elina Mozajeva, Hotel Director 님, 2019년 7월 22일
Dear Manfred, We would like to thank You for choosing Rija Irina Hotel as place for you staying in Riga. We appreciate any and all feedback from our guests, as this is the best way to understand which areas to focus on as we continue to strive improvement. The comfort and convenience of our guests is a priority for us. We are kindly asking or guests to inform reception in case if there is any issues or requests so then we are able to resolve any issues during the stay. Once again, please accept our deepest apologies. We hope that despite to Your experience, you will our hotel another chance to welcoming you in Rija Irina Hotel, With kind regards, Elina Mozajeva Hotel Director