야외 수영장, 일광욕 의자

버자야 티오만 리조트 여행 후기

4 out of 5
버자야 티오만 리조트
Kampong Lalang, Mersing, Tioman Island, Johor

이용 후기

7.6

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 586개 이용 후기 중 128개" "
평점 8 - 좋아요. 586개 이용 후기 중 268개" "
평점 6 - 괜찮아요. 586개 이용 후기 중 118개" "
평점 4 - 별로예요. 586개 이용 후기 중 50개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 586개 이용 후기 중 22개" "

7.6/10

청결 상태

7.6/10

직원 및 서비스

7.2/10

편의 시설/서비스

6.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

Junghwan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wonderful !
It was good.
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2022년 5월 7일
Dear Mr. Junghwan, We are delighted you have chosen Berjaya Tioman Resort as your preferred choice of accommodation during your trip to Tioman Island. Thank you for your positive feedback and looking forward to extend our hospitality to you again soon. Warmest regards The Management

4/10 - 별로예요

MyoungEun

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
서비스 최악
가격을 떠나 이렇게 불친절한 호텔은 처음이예요 직원들이 손님들한테 별거 아닌걸로 자꾸 화를 내거나 짜증을 내네요. 기분 좋은 가족 여행에 호텔 직원들 때문에 기분이 나빠질수도 있군요
2020년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2020년 3월 18일
Dear MyoungEun, Thank you for taking the time to share your feedback. We truly apologize for the experience you had during your stay with us recently. We have informed our team back at resort regarding your concerns with our staffs and will definitely look into the matter to ensure situation such as this doesn't repeat. We hope to welcome you back to our resort to again a better and much memorable experience. Sincerely, Guest Relations Service

10/10 - 훌륭해요

soyoung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
버자야좋아요
너무이쁜바다와 가성비좋은 호텔로 티오만여행은 대만족
2019년 4월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

rudolph 님, seoul

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
해변에서 가깝고 편안히 쉴 수 있는 곳
호텔은 참 좋은 곳입니다. 경치 좋은 수영장 멋진 바다를 30미터 가까이서 마음껐 즐길 수 있어요. 휴양지로는 최적이죠. 아쉬운 점은 그곳 직원들이 친절하지는 못하고, 특히 프런트 직원들.. 스킨스쿠버. 트래킹 프로그램은 기대에 못미칩니다. 그냥 바닷물 즐기는게 더 좋지요. 추천할만한 곳입니다.^^
2018년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: Ruby 님, 2018년 10월 26일
Dear Rudolph, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Roobynee Asst Marketing Manager

10/10 - 훌륭해요

Miyoung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가족여행
넘 좋았어요
2018년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Ruby 님, 2018년 10월 29일
Dear Miyoung, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Roobynee Asst Marketing Manager

8/10 - 좋아요

Bora

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
좋아요, 자연스럽고 소박한 분위기. 부족한 점 없이 잘 있었습니다. 다만 침대가 오래된 것 같아 조금 불편해요.
2018년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2 nights at BERJAYA
Room is clean. Wifi is excellent in a room. Staffs are kind but they do not usually smile. Hotel is far from the downtown area but you can use a free shuttle if you are lucky. Breakfast is good.
2017년 9월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
티오만 버자야 별로
이번 말레이시아 여행을 1박빼고 다 버자야호텔에서 묵었습니다. 배에서 내리고 배타러 갈 때 픽업 서비스나 안내데스크 직원들은 친절하나 레스토랑 음식은 너무너무 별로 였고 조식과 석식은 부페형식이라 그냥 자유롭게 떠먹고 계산만 하면 되지만 점심 먹으러 갔을 때 직원들은 모여서 수다떨면서 몇번을 불러도 오지 않고 식사가 끝난 후 계산서와 돈을 내고 서버에게 거스름돈을 받으며 팁을 주기 위해 기다리는데 오지 않더라구요..얼마안되는 동전이지만 챙겨주려했던 마음도 상하고 기분이 나빴습니다. 룸서비스를 하려고 전화를 몇번을 해도 받지도 않고 너무너무 게으른 직원들 모습에 저런 사람들이 안 잘리는걸 보니 정말 사람 구하기 힘든가보다 생각이 들었습니다. 객실은 전체적으로 나무로 되어 있어 조금 오래되다보니 개미떼와 생활은 당연해야하며 방충망이 없어 환기를 전혀 시킬 수 없습니다. 창문 열면 금방 도마뱀 들어오고 객실문에 원숭이가 들어오니 창문 열지 말라구 써있습니다. 레스토랑 식당도 맛없고 비치바도 별로이고 9000원에 왕복 픽업 해주시는분 계신데 나가서 밥먹고 술사와서 객실에서 지내는게 나은거 같습니다. 바다도 무지 깨끗하다해서 스노쿨링 갔는데 제가 겁이 많긴 하지만 사람들이 빵을 너무 많이 주다보니 몸에 수십마리씩 달라붙어 무섭고 물도 많이 맑지는 않았어요 그냥 물고기 보이는 정도

8/10 - 좋아요

Sanghun 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
버자야 후기
전반적으로 만족하고 즐거운 여행이나, 리조트의 규모가 큰데 비하여 내부 셔틀은 자주 다니지 않아서 외부 식당이용, 다이빙 센터 이용이 불편하였습니다.

8/10 - 좋아요

Yoonsun 님, 싱가폴

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
최고는 아니지만 최선
타이레스토랑 비추 샴페인 한병 나오는데 삼십분걸림 커피하우스 나시고렝 추천

10/10 - 훌륭해요

L.

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
티오만 섬에서의 숙박
사전에 미리 예약 하시면 저렴한 가격으로 묵을 수 있습니다. 방은 독채로 구성되어 있고, 온수 냉수 모두 잘 나오고, 에어컨도 시원하게 잘 나와서 있는 동안 불편함은 없었습니다. 아침에 나오는 조식도 뷔페 식으로 맛이 있습니다. 혹시 스쿠버다이빙 등의 레저를 즐길 계획이라면, 최소한 이틀 전에 예약하는 하는 것이 좋습니다.

10/10 - 훌륭해요

HJ 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
해변가의 여유로움
직원들이 너무 친절하고 해변에서도 가까워요. 항에서 거리가 있어서 셔틀을 타고 들어가야하지만 저녁에 바닷가에 누워서 보는 별들은 정말 잊을 수가 없습니다.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
비추천
직원들도 불친절한데다가, 키가 고장나서 직원을 불러 문을 열고 난 후 다시 외출다녀온사이에 방에있던 돈들이 다 없어졌어요. 가지고있던 모든 링깃을 도둑맞아서 더이상 머무를수도없었고 다른 엑티비티도 계획대로 하지못했고 무엇보다 기분이 상해서 여행을 다 망쳤던것 같았음. 프론트에 얘기하니 리포트하여도 도와줄수있는 건 없다는 식으로 얘기하였고 너무 불쾌했음.

4/10 - 별로예요

SACHIO

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
There was only one reception staff at all times, and she was slow and unfriendly. You can't have a quiet meal at the restaurant because birds fly in trying to get your food. Also, the food is not very tasty. Even if you want to go out to eat outside the hotel, it is very inconvenient as it is a long walk and there is no means of transportation. The room is clean, but there are a lot of ants and it feels unclean. All the staff were very kind and friendly, but considering the price and balance, this is not a hotel I can recommend.
2023년 10월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Kazutoshi

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
静かで、自然が沢山有り心のケアが出来ました。
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2023년 6월 17일
Dear Kazutoshi,Thank you for staying at Berjaya Tioman Resort during your recent trip to Tioman Island. We are delighted at your compliments and glad that you have enjoyed your trip. We look forward to seeing you again soon!Warm regardsThe Management

8/10 - 좋아요

Elaine

좋아요: 직원 및 서비스
2023년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2023년 6월 5일
Dear Ms.Elaine,We are honoured you have chosen to stay with us during your trip to Tioman Island. Thank you for your rating. All of us at Berjaya Tioman Resort look forward to welcoming you back to the resort soon. Warm regardsThe Management

10/10 - 훌륭해요

Chi Kin George

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2023년 5월 14일
Dear Mr. George,We are honoured you have chosen to stay with us during your trip to Tioman Island. Thank you for your rating. All of us at Berjaya Tioman Resort look forward to welcoming you back to the resort soon. Warm regardsThe Management

4/10 - 별로예요

Tracey

별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2023년 4월 22일
Dear Ms. Tracey,We are honoured you have chosen to stay with us during your trip to Tioman Island. Thank you for your rating. All of us at Berjaya Tioman Resort look forward to welcoming you back to the resort soon. Warm regardsThe Management

10/10 - 훌륭해요

Antoine

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: The Management 님, 2022년 8월 2일
Dear Antoine, We are honoured you have chosen to stay with us during your trip to Tioman Island. Thank you for your rating. All of us at Berjaya Tioman Resort look forward to welcoming you back to the resort soon. Warm regards The Management

10/10 - 훌륭해요

KHALID

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Amazing stay. If only rental motorbikes be allowed freely superb. Because the only way to get there is by boat.
2020년 2월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Heidi Beck

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 2월에 11박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2020년 3월 18일
Dear Heidi, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

harry

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Disappointed
We are coming to Berjaya already for years. This time we were not informed before that they had a fire. So the big swimming pool and restaurant were not available. They only let us know when it was to late to change our plan. So we were paying for something that we did not get. Staff were friendly as always. Food could be better for the price they ask. Breakfast was oke.
2020년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2020년 3월 18일
Dear Harry, Thank you for taking the time to share your feedback. We truly apologize for the experience you had during your stay with us recently and do understand your concerns regarding ur services. We have indeed updated all of our online platforms regarding the availability of our services after the unfortunate incident that occurred recently to ensure our guests are aware on the facilities we have and are providing. We hope to welcome you back to our resort for a much more pleasant memory! Sincerely, Guest Relations Service

10/10 - 훌륭해요

HUI GYEONG

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 11월 11일
Dear Hui Gyeong, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

Kristina

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
En kort vistelse
Hotellet är i behov av uppfräschning. AC fungerade sådär. Lågsäsong när vi var där så mycket arbete med att fixa hotellet pågick. Underbar snorklingstur. Bra service till och från färjan. Bra frukost.
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 11월 11일
Dear Kristina, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

10/10 - 훌륭해요

Go

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 11월 4일
Dear Go, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 11월 4일
Dear Guest, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

2/10 - 너무 별로예요

Gauri

별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Bad Experience
Only one restaurant and no room service available. No first aid available at property when we requested. Snake near our room. Staff were bit rude.
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 11월 4일
Dear Gauri, Thank you for taking the time to share your feedback. We under your concerns regarding our facilities, however we do have 3 restaurants in the resort available which are Matahari Restaurant, Fortune Courtyard and Xuan restaurant. We also do provide First Aid Kit in all our departments to aid our guests when needed. As for our room service, we truly apologize for being unable to provide the service, this is due to the recent fire that has taken place in our resort which evidently restricts our resources to providing room service. We also would like to sincerely apologize for the experience you had with our staff, our team at the resort has been informed for the necessary actions to be taken. We hope to welcome you back to our resort very soon! Sincerely, Guest Relations Service

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Brand auf der Anlage September 2019
Die Anlage ist schon etwas in die Jahre gekommen. Und im September 2019 gab es dort einen Brand, wodurch der Grossteil der Anlage nicht mehr zu nutzen ist( Poollandschaft/ Fitnessraum/ grosses Restaurant) Das Personal bedauert das sehr und ist super freundlich und aufmerksam
2019년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 11월 4일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our resort very soon! Sincerely, Guest Relations Service

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice staff
2019년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 10월 29일
Dear Guest, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

michel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 10월 8일
Dear Michel, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

10/10 - 훌륭해요

Shahira

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 10월 8일
Dear Shahira, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

10/10 - 훌륭해요

Aleksandra

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 10월 2일
Dear Aleksandra, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 10월 2일
Dear Guest, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

MIKHAIL

2019년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 10월 2일
Dear Mikhail, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

4/10 - 별로예요

EF 님, Montreal

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Staff and service culture (and prices) are completely out of whack and we strongly recommend avoiding this place until they improve. Examples: * Staff told us to 'come here' to order food and drinks - not a problem usually but they charge more than at home at this 'resort' which is supposed to be top class for the island. * Breakfast was generally very mediocre - poor selection. Coffee machine not working? Come back tomorrow morning. Need a spoon? It's over there, ferenghi. Fruit juices on the menu? We have two of the seven listed. * the kicker: We were sat in the Chinese restaurant trying to get a healthy option (US $65 minimum or so for two...every single meal came in around these prices), when a guitarist and singer came in to sing at us. Not our thing - not by a long shot. When we asked them to leave us alone directly and specifically and clearly - they smiled at us and kept singing. When we asked the waiter to ask them, he smiled and said it was 'impossible'. We actually got up, walked out, and sat outside in the heat until they left. This resort is to be avoided unless you want that kind of thing all the time. I have lived in villages and had a career in development things, and this trip literally was intended as my post-surgery "I survived a big disease thing" reward trip with my gf. We came away more tired than when we arrived and happy to get out. And much poorer for the experience.
2019년 9월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Edmund

Disappointed.
Had stayed at Berjaya Tioman some years back and enjoyed it. We decided to go back and take a short break of 4 days and 3 nights. We decided to spend a bit more and booked 2 sea view rooms. The rooms were large and pleasant. Then a fire broke out and engulfed the main restaurant and we were woken up by the commotion about 3am and had to be evacuated to the lobby of the hotel till 6 am plus. The staff did well in helping the guests get comfortable as they started assigning us alternative rooms. We were then approached and offered alternative rooms, which we were glad to take as we were tired by then. Unfortunately, they turned out to be standard rooms at the back of the property, supposedly a temporary arrangement. We understand that the hotel may have its limitations and may not have other sea view rooms to offer us. But since we had already paid for the more expensive rooms, the least the hotel could do was to reimburse us with the difference or with a meal or activity voucher. Even though we brought this up to the reception, nothing came out of it. Anyway, we decided to let it rest. Rooms: the sea view rooms are nice, not the standard rooms which are worn. Food: the restaurant food were quite average, not 'restaurant standard.' Snorkelling: you can snorkel in front of the hotel but you need to go past the dead corals and rocks. Staff: they were generally polite and helpful but management needs improvement and better understanding of the hospitality industry.
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 26일
Dear Edmund, Thank you for taking the time to share your feedback. We truly apologize for the the incident you had to experience during your stay with us. We hope to welcome you back to our resort to experience a better and pleasant stay! Sincerely, Guest Relations Service

10/10 - 훌륭해요

Ines

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Magnifique !
Super séjour dans cet hôtel, les activités proposées sont sympa et le cadre et magnifique ! Avis aux amateurs de farniente, vous allez aimer les deux piscines proposées par l'hôtel, et la plage attenante, vous aurez du choix ! Aussi, 3 restaurents différents et un petit dej buffet pour tous les goûts, un service de location de scooter pour se promener le long de la côte, bref un séjour génial.
2019년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 17일
Dear Ines, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

Lene Kvarsnes

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 17일
Dear Guest, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

Nobu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 17일
Dear Nobu, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Twenty year ago I visited this place, twenty years later I’m back. Still as good as before, clean, nice food everything still in TOP TOP condition , ready a nice and peaceful place to re charge
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 17일
Dear Guest, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 17일
Dear Guest, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

10/10 - 훌륭해요

Christine

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Super hôtel le plus beau de Tioman
Excellent séjour dans un resort digne de ce nom. On a testé un hôtel à côté (nul) Le Berjaya est top, situé à côté de Tekek qu’on peut rejoindre à scooter, activités nombreuses, l’hôtel en propose a des prix très raisonnables, le restau est excellent (menu à la carte pas cher), piscine mais je n’aime pas car trop de monde mais il y en a une moins peuplée car pas connue et plus intime. Attention aux sandflies !!! On ne les voit pas, elles piquent et on s’en rend compte bien tard... utilisez des répulsifs) personnel adorable , je recommande cet hôtel
2019년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 17일
Dear Christine, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

10/10 - 훌륭해요

Nora 님, IDF

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent hôtel, super site et personnel génial
Hôtel géniale idéal emplacement pour le snorkeling, le personnel souriant et accueillant prêt à vous aider au mieux, (min anglais pas terrible) ménage fait tous les jours, piscine vue sur mer, plusieurs types de restaurants sur place, buffet très complet avec plusieurs types de cuisine et surtout un vrai expresso à grain👌😋 je recommande vivement et je retournerai sans hésiter. Ma chambre avec vue avec terrasse donnait sur la jungle, juste le champs des oiseaux. Un séjour inoubliable avec tout le personnel superbe 😍😍😍
2019년 8월에 11박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 11일
Dear Nora, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

10/10 - 훌륭해요

Lorene

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 11일
Dear Lorene, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

chun sing

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
大型度假酒店,海灘景色美麗。
酒店已建成很久,但保養還可以,海灘很美,適宜游泳。
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 12일
Dear Chun Sing, Thank you for the great review of our resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

Kaz 님, 横浜

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
ビーチの施設に老朽化めだつ。
2019년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 11일
Dear Kaz, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our resort very soon! Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 11일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

Badara

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
needs update!!!!!!!!
The rooms need to be updated!!!!!!!! Those with the sea view have only 2 small windows, so it s s trap and the photos do not match the reality!!!!! the location is pretty good, the breakfast could be more diverse.
2019년 8월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 6일
Dear Badara, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our resort very soon! Sincerely, Guest Relations Service

6/10 - 괜찮아요

Simona

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 6일
Dear Simona, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our resort very soon! Sincerely, Guest Relations Service

8/10 - 좋아요

Charmaine

좋아요: 객실의 편안함
Generally good!
Need to educate their staff on efficiency and handling of complaints. There was a fly in my noodles and I only noticed after eating some of it. Manager was not around and although staff did apologise still charged me for it even though the majority couldn’t be eaten. Beach chalet Room was large and airy and very nice
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Service 님, 2019년 9월 26일
Dear Charmaine, Thank you for taking the time to share your feedback. We truly apologize for the the incident you had to experience during your stay with us. We have informed our team at the resort regarding your concerns to be more vigilant on our guests needs to avoid situations such as this to re-occur. We hope to welcome you back to our resort to experience a better and pleasant stay! Sincerely, Guest Relations Service