외관

골든 카티지 레지던스 여행 후기

3.5 out of 5
골든 카티지 레지던스
Avenue de la Promenade, Les Cotes De Carthage, La Marsa

이용 후기

7.2

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 123개 이용 후기 중 26개" "
평점 8 - 좋아요. 123개 이용 후기 중 51개" "
평점 6 - 괜찮아요. 123개 이용 후기 중 23개" "
평점 4 - 별로예요. 123개 이용 후기 중 13개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 123개 이용 후기 중 10개" "

7.4/10

청결 상태

7.4/10

직원 및 서비스

6.0/10

편의 시설/서비스

7.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

2.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Kenny 님, CZ

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
북아프리카식 맨션
북아프리카식 맨션. 영어 능통한 직원들. 깨끗한 방. 전체적으로 만족함. 다만 지도에서 보기에 바다와 가까웠으나 실제 호텔에서 바다로 가려고 하니 걸어서 20분 이상 걸리는 길밖에 없어 바다에 가기가 불편했음. 렌트카가 없어 도보로 가야만 하는 상황이었음.
2018년 8월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Yulim 님, South Korea

별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
I never recomend this hotel
I never recomend this hotel It was terrible. The room was cold and there's nothing around hotel even I called roomservice for water and cigar Definetely concierge was too bad. They didn't resolved my any ask. Just said, calling to other part. I never been experience this kind of 5star hotel.
답변 제공: Golden Tulip Carthage 님, 2018년 7월 26일
Dear Valued Guest, We would like to thank you for taking the time and trouble to write to us regarding your less than enjoyable experience at the Tulip Carthage Residence. We are extremely sorry about the unsatisfactory level of service that you experienced during your stay with us. Please ensure that we have forwarded your comment to the concerned department to work on improving it for the guest’s satisfaction. Best Regards, Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Djamila

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2023년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Dhouha

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Appartements tres vieillot et mal entretenus.personnel froid et peu accueillants.piscines et salle de sport top
2023년 8월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Mehdi

2023년 7월에 20박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Carlo

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Golden should be manly about it and give back at least two stars. It is a 3 stars property. Dirty. Filthy dirty. The employees have no manners to the point that to make them stop i threatened to call the police at 1:00 am. This place should be closed for a health inspection, demoted by the Tourism Ministry and delisted from Expedia.
2023년 8월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Montacer

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
La piscine et le bar sont conforme à la description, mais la chambre de la résidence laisse a désirer..on m’a rajouté un lit d’appoint…le matelas était dehors dans un sale état, trace en tout genre et très abimé…je ne pensais pas que c’était pour ma chambre, canapé et fauteuil avec des trace de sang et de mégot ecrasé je ne retournerai jamais dans cette hotel..
2023년 7월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

nancy

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
The residence we had was old, sofa dirty, ac remote did not work, tv did not work and bathroom sink would not drain. Paid to sleep in a decent bed and swim in a pool that bad no towels. Reception and cleaning ladies nice. Should have been offered a new room right away, instead waited for maintenance that took forever so we gave up.
2023년 7월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Jean Christophe 님, North Miami Beach

별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Fadhel

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Séjour très agréable à golden Carthage service ou top
2022년 7월에 11박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Maher

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
2021년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Thierry

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2021년 1월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Theo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2020년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: E-commerce 님, 2020년 7월 24일
Dear Mr. Theo, Thank you for your review. It was a pleasure to have you as a guest and we hope to welcome you back soon!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태
La piscine, l'eau vraiment chaude. Mais les studios sont vraiment sommaires, en cours de rénovation, et c'est limite, même pour le prix demandé. Les chiens errants qui aboient la nuit près des logements sont désagréables. Le resto, cuisine indienne, est excellent.
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 12월 26일
dear guest after greeting you warmly, we tend to express to you above all our hearties thankfulness, we are so glad that you share your feed back with us, we would like to tell you that we appreciate your nice statements , some details we are taking them into consideration to improve them or offer better solution, remain faithful our precious guest. thank you so much.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Pas de sèche cheveux, pas de porte-manteau dans la penderie, kitchenette ok, mais il manque la table et les chaises.
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: K.Ouertani 님, 2019년 11월 29일
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis.Nous nous excusons pour les désagréments que vous avez pu rencontrer concernant votre chambre. N’hésitez pas à solliciter un responsable lorsque vous rencontrez des désagréments. Nous sommes à votre entière disposition. Cordialement,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
appartamento spazioso e molto accogliente. riscaldato e ospitale.
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: K.Ouertani 님, 2019년 11월 29일
Siamo lieti di sapere che ti è piaciuto il tuo soggiorno al Golden Tulip. Speriamo di darti il benvenuto di nuovo

6/10 - 괜찮아요

badre

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Résidence 4 etoiles
Attention le 4 étoile n’est pas dans l’hotel c’est une résidence d’appartement en face de l’hotel 5 étoiles La résidence est propre mais un peu vieille Le service est parfait que ce soit ménage ou room service rien à signaler
2019년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 11월 16일
dear guest greeting, i would like to thank y so much for your visit, see you very soon,thanks

10/10 - 훌륭해요

philippe

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Parfait comme toujours
Excellent comme d habitude
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 11월 14일
DEAR GUEST GREETING, you don`t know to what extent we feel exalted when our frequent , dear , guest write to us nice , and really fair statements,we would like to thank you deeply, with the same affection that you wrote to us we write to you, we are really honored that our guest write for us and encourage us very often. thank you deeply.best regards.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 청결 상태
2019년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 10월 19일
DEAR GUEST I WOULD LIKE TO thank you very much for your visit. see you very soon

6/10 - 괜찮아요

ismael

좋아요: 직원 및 서비스
golden tulipe
J’ai réservé un appartement qui devais être 5 étoile J’ai était dessu de l’appartement le personnel à était au petit soins il mon changé l’appartement mes je trouve que c’est pas digne d’un 5 étoile l’es finition son pas top les murs son mal isolé on écoute tous ce que il ce passe chez le voisin la cuisine compter pas faire la cuisine les plaque son pas jeune et la cuisine manque pas mal de chose écrite sur le discreptif de hôtel.com Parcontr j’ai aimé le cadre le spa le personnel que je remercie tous de la réception jusqu’à au agent de sécurité tous top La restauration et top et variée Voilà ce que j’ai pu constaté je sais pas c est la chance d’avoir tomber sur cette appartement ou tous les appartements son comme cela
Frigo
Rideau déchiré et Sam le
Porte placard sale et écrite dessus avec la cré
Radiateur rouillé
2019년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 10월 15일
DEAR GUEST AFTER Greeting, we really thank you for letting us know about your stay, and we promise doing our best with you in the next time, thank you

8/10 - 좋아요

Nadji

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Agreable
Agréable Mais j’étais surpris d’être obligé de réserver deux appt part sur tout simplement j’avais 2 enfant moins de dix ans . Il pouvait me donner un appt seulement avec un supplément de lit pour enfant . J’ai un paye un appt de plus pour rien !
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 10월 19일
dear sir after greeting, i would like to thank you so much for your visit, please write to me when did you come to our hotel and which room you have taken.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 10월 15일
dear guest greeting, we tend to express for you our best expressions of affection and warm feeling,see you very soon. thank you

10/10 - 훌륭해요

Ghada

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 10월 15일
DEAR GUEST AFTER greeting , we tend to tell you that we are really thankful for the grade that you have given to us, and to that point we are so happy to write you back, with a lot of respect and tender heart, we thank you very much still looking forward to see you again.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 9월 3일
DEAR GUEST; ABOVE ALL, WE THANK YOU DEEPLY about the mark that you have given for us, than we are so glad because you are fully satisfied about your recent stay among us, yet we still looking forward to see you again, and with the greatest pleasure we would like to mention that you are home whenever you attend golden tulip gammart. best regards.

2/10 - 너무 별로예요

DAVID

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 8월 19일
DEAR GUEST; GREETING, I would like to apologize because you didn`t fell well among us , am not happy for that at all, yet you didn`t wrote what was wrong exactly, any way we promise to do our best in the coming time , still looking forward to see you again . best regards.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2018년 7월에 18박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 8월 19일
DEAR GUEST, We greet you for writing for us, although we don`t know what disappointing you in detail, we tend to tell you that we are sooo sorry, and we are doing our best to improve many things , and we are taking all that you wrote for us into consideration,thank you.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 6월에 9박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 7월 17일
Dear Guest; deep greetng and big affection whenever you come to visit us thank you very much for the note that you have given for us.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Da jeg har reserveret 5 nætter mig og min søn( 7 år , det står om vi må godt bruge alle svømmehallen , men da vi kommer der de sige om vi må ikke bruge hotellet svømmehallen fordi vi har bestilt Bungalow . Min søn blive rigtig kærlig af det . Og selvfølgelig han fik en dårlig opløvelser.
2019년 6월에 8박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 7월 19일
dear sir; after greeting you ,and thanks for letting us know what has gone wrong with you ,i would like to apologize for the disappointing feeling that your dear son felt,am so sorry but if we can see you again here , remind us of the incident and for sure we will manage and deal with you personally and your son better.we have already taken into consideration your remark dear sir.thank you and still looking forward to see you again between us .

8/10 - 좋아요

Alan

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Comfortable place but room for improvement
The room itself is very clean, comfortable, and nice. My unit had plenty of space with a kitchenette, living room with a couch, and a bedroom. I saw two cockroaches on my unit, but other than that it was clean for the 3 weeks I stayed there. Front Desk: All of the front desk people understand and speak English. You may to repeat it a few times in order for them to completely understand it, but they understand better than most of the Tunisian population. If you come with bags, the bag boy/guy holds your bag ransom for tips. Maintenance/Housekeeping: It's a hit or miss when requesting housekeeping. I've requested it 4x but housekeeping only stopped by 2x. They will give you a fresh bottle of water each time which is nice. But everything else may be inconsistent. When I arrived there were only 2 bath towels. First housekeeping gave me 2 bath towels and a hand towel. 2nd housekeeping took my hand towel away and didn't replace. She also used my shopping bag as a trash can bag. So it seems like they run out of materials. Location: location is kind of secluded from the city. It's great if you're looking for peace and quiet. But if you're looking for sightseeing or somewhere to walk around the city, you would have to catch a taxi (the one parked in the hotel are rip offs/they will charge you 4x as much). Make sure their meter works and is not covered. If it's covered, they are ripping you off, find another taxi.
2019년 6월에 17박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 7월 2일
deep and great greeting dear guest thank you for all that you have mentioned and for the nice statements that you have written we will wait for your coming very soon and we will be defenetly be ready to do our best for your satisfaction. THANK YOU VERY MUCH.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 7월 5일
good morning ,thank you very much for letting us know your opinion about us we appreciate deeply., we wait for your next coming impatiently.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 7월 5일
good morning with a lot of satisfaction and please we greet you and express for you our deep respect and appreciation . hope we see you very soon.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Awful, nothing good at all. Very old, not clean, not maintained, doesn’t deserve even one star.
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 7월 17일
Dear guest; geat and big appologize, deep greeting, and we are deeply sorry for that what you have felt , yet, we are really working to manage many issues. thank you very much.

2/10 - 너무 별로예요

Yukiko

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Watch your belongings. Bad service
My portable battery (power bank) was removed from the room!! It was removed on the day before my last stay and I could not report to the police. The service was not good either. I asked for the hair dryer upon arrival on the first day and I had to keep asking 7 times and I finally got it at the front desk next day. Is it so difficult for 4star hotel??
2019년 4월에 5박 숙박함

4/10 - 별로예요

Amani

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: guest relation 님, 2019년 7월 5일
good morning dear guest with big respect we receive your comment we thank you deeply for letting us know your opinion just if you would like let us know the details of what is dissatisfactory in your residence to receive you in the future with more careness and will do our best to satisfy you.thank you.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태
Old appartment. No far from resepshins....................................
2019년 5월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태
Trato, servicio, organizacion excelente. Establecimiento y estructura a renovar porque ya tiene anos.
2019년 4월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Ibrahim 님, Tripoli

출장 여행
좋아요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Place is well organized, friendly staff and great room service.
2019년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Marwa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 객실의 편안함
Sympa! A faire
hotel tres bien situé. le paysage est magnifique. le centre ville est situee à 5 min en taxi ( facilement accessible). l’hotel residence est en soi sympa mais meriterait un petit rafraîchissement ( carrelage cassé, four inutilisable, beignoir sans bouchon, vaiselle qui reste à l’exterieur ... toute la journee...) concernant le personnel : dans l’ensemble très agréable et à l’ecoute, hotel sous tres haute sécurité... on vous demande le numero de votre chambre au moins 3 fois par jour.. cela donne parfois une mauvaise sensation.. Pour les mauvais côtés : femme de chambre qui oubli 3 jrs de suite de vois changer les serviettes, de mettre du papier toilette , télécommande de télévison qui ne fonctionne pas , salle de fete de mariage qui n’est pas insonorisée.. une nuit en moins de sommeil... autant de petites choses qui font que cela devient désagréable ! A l’accueil, une seule personne m’a été désagréable, un monsieur d’un certain age qui vous regarde de haut quand vous demandez la réservation d’une navette aeroport.. en vous indiquant qu’il verra en fonction.(??!) côté repas: je n’ai testé que le petit dejeuner et ce que je peux en dire est juste superbe! au top : beaucoup de choix , tres bon et personnel au petit soin. en conclusion , l’hotel est perché au sommet d’une colline avec un point de vue magnifique , calme, sympathique , ideal pour un sejour detente et chouchouté. je le recommande (avec les quelques réflexions faites en moins ...)
2019년 4월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Blandine

별로예요: 객실의 편안함
Hotel moyen
le wifi dans les chambres est compliqué à avoir ce qui est très inconfortable pour bosser. La propreté n'est pas au top, l'impression que la chambre n'a pas été très bien faite que les draps ont été utilisé avant que je n'arrive. Le petit déjeuner n'est pas à la hauteur de cet hôtel, les produits ne sont pas frais
2019년 2월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Belgasem

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Bel endroit et bon Spa. Les appartements sont un peu vieillots et les équipements en mauvaise état. Mais l'hotel est bon, et probablement le meilleur rapport qualité prix de la région.
2018년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Golden Tulip 님, 2018년 12월 15일
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are looking forward to welcoming you again soon. Best regards.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
J'ai aimé le personnel très sympathique. Le petit déjeuner impeccable. Après quelques details manquaient c'est ce pourquoi la résidence devrait être plutôt un 3*...
2018년 11월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
2018년 11월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Le cadre général de l hotel est sympa,belle piscine
2018년 11월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bisschen abgenutzter Luxus; herrliche Lage, allerdings weit weg vom Zentrum und anderen Orten; quasi in der "Einöde".... Viele Angebote: Spa, Restaurants... dies allerdings recht hochpreisig - und kaum Alternativen (Lokale) in der Nähe...
2018년 11월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2018년 11월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

THIERRY

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
correcte
hôtel correct qui meritrai d être rénové. les studios sont spacieux et calme, dommage que la femme de ménage vienne vous frapper à la porte à 7h30 du matin pour vérifier si vous êtes en chez out.
2018년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Rob 님, Melbourne

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Apartment was nice, with everything you'd expect. Lots of space for a good price and was comfortable. Breakfast buffet was big and hotel in which the restaurant was location, was stunning. Apartments portion of the hotel needs a bit of an update, but still was a good holiday.
2018년 11월에 2박 숙박함