외관

호텔 엑셀시어 베니스 여행 후기

5 out of 5
호텔 엑셀시어 베니스
Lungomare Guglielmo Marconi 41, Venice, VE

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1002개 이용 후기 중 610개" "
평점 8 - 좋아요. 1002개 이용 후기 중 250개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1002개 이용 후기 중 80개" "
평점 4 - 별로예요. 1002개 이용 후기 중 41개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1002개 이용 후기 중 21개" "

9.2/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

9.0/10

편의 시설/서비스

8.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

alex 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
비치뷰가 너무 아름다운 호텔
호텔 전체가 천정도 높고 전체적으로 럭셔리한 호텔입니다. 방이 매우 큰 편이고 청결상태도 뛰어납니다
2017년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: ExcelsiorVenice 님, 2017년 8월 6일
Dear Alex, we want to thank you for taking the time to review our Excelsior and are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Next time make sure to spoil yourself with a relaxing day in one of our exclusive beach cabanas. With best wishes, Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 - 훌륭해요

alex 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
very very comfort
room is luxury and pool is very large staff is very kind
2017년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: ExcelsiorVenice 님, 2017년 8월 6일
Dear Alex, thank you so much for your outstanding review and for choosing our Hotel Excelsior for your stay in Venice. Hoping to welcome you again soon. With best wishes, Alessio Lazazzera, General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
추천할만한 아파트..주인 la la 친절함 하지만 check in 할때 주인과의 사전연락 필수. 도착했을때 저녁이었는데 주인과 연락이 잘 안되서 길거리에서 잘뻔함

8/10 - 좋아요

Nancy

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I would absolutely stay at this property again my primary complaint with that my room did not have a coffee maker espresso maker anyway for me to make my own coffee so we only had access to coffee at the breakfast downstairs when I requested an espresso machine they said my room did not qualify because I was on the third floor room 345 not expensive rooms I can’t understand why simple request for a coffee machine was refused. Also $35 for an app. Spritz is crazy so I was not ever enjoying my favorite cocktail at this lovely resort. Coffee and an apple roll are pretty much a daily enjoyment when I’m on vacation so these two things really do matter to me and will cause me to look at other locations, but I did really enjoy this facility other than these two conditions
2024년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

patricia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Te sientes atrapado en el glamour de antaño. Excelente
2024년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kyle

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This is a great option when visiting Venice. You get the beach, a very nice hotel, great room(Presidential suite), free transportation to/from St Mark's square, nice staff, local town is great.
2024년 4월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Debra

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The grounds were impeccable! Every location of the hotel was service oriented. The breakfast was fresh and constantly replenished. Our room was spacious and well appointed!
2024년 5월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Es war alles perfekt!
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Rosanna Panno 님, 2023년 11월 6일
Dear Michael, thank you for sharing with us your nice feedback on your stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back to Hotel Excelsior in the next future. Sincerely, Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Mahmoud

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Mahmoud

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Going back in time
Perfect place to enjoy Venice away from the crowds. Loved being on the beach and open spaces. Beautiful hotel
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Rosanna Panno 님, 2023년 11월 1일
Dear Guest,Thank you for choosing the Hotel Excelsior Venice Lido Resort and for your positive feedback. We look forward to welcoming you back again soon. All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

8/10 - 좋아요

amina

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Fabulous location excellent public spaces delicious breakfast but all the rooms old fashioned and bathrooms urgently require refit. . Bathrooms with showers have dangerously slippery shower floor surface with no side bars. This hotel could be paradise with much thought and a modest maintenance budge. Good luck!!!
2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Rosanna Panno 님, 2023년 11월 1일
Dear Amina,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to know that you overall enjoyed your recent stay with us and appreciated the structure and location of the hotel. We wish to thank you for your suggestions, essential to help us to improve the experience we wish to deliver, and we hope to have the opportunity welcome you back soon.All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

6/10 - 괜찮아요

Lisa

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
2023년 9월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

Krista

단체 여행
Old school charm with high prices.
The old school style is nice and the staff is supernice. Sustainable this place is not, no recycling. Also the private boat taxi price is a rip off and there is no shuttle to the airport. I asked for upgrade, as a gold member I did not get it even if the hotel was half empty. Room service fee 15€, room service coke 12€. Rip off.
2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Rosanna Ranno 님, 2023년 10월 20일
Dear Krista,Thank you for sharing with us your experience at our property. We are happy to read that you overall enjoyed your stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back at the Hotel Excelsior in the next future.All the best,Alessio Lazazzera - General Manager

10/10 - 훌륭해요

Victor 님, PLYMOUTH

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent hotel with the beautiful pool
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Rosanna Panno 님, 2023년 10월 20일
Dear Victor,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to know that you appreciated our structure and we hope to welcome you back again soon.All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

8/10 - 좋아요

Guenther

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Emanuel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
resort stay in Lido, Venice
Great service by staff. Especially the Concierge. The boat shuttles to San Marco and back are complimentary and run ever 30 minutes from 8:05 a.m. to 11:35 a.m.
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Rosanna Panno 님, 2023년 10월 13일
Dear Emanuel,Thank you for sharing with us you feedback on your recent experience with us. We are glad to know that you appreciated the exclusive shuttle boat from the Hotel Excelsior to St. Mark Square, the heart of Venice and we look forward to welcoming you back again soon. All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Roselynn

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 9월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Victor 님, PLYMOUTH

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Loved everything about this property. Expedia VIP benefit was not provided
2023년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Rosanna Panno 님, 2023년 10월 13일
Dear Victor, Thank you for sharing with us your feedback on your recent stay with us. We are pleased to know that you overall enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon.All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 - 훌륭해요

deniz

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Marvelous experience, great rooms and beach. Excellent service to Piazzo San marco. Somewhat limited breakfast buffet but all good quality food. Looking forward to coming back. A room upgrade would be great !
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Rosanna Panno 님, 2023년 10월 13일
Dear Deniz, Thank you for sharing with us your opinion on your recent stay with us. We are pleased to know that you overall enjoyed your stay and we hope to have the opportunity to welcome you back in the next future.All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 - 훌륭해요

cristina

2023년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

gassan

가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
The staff were extremely helpful and friendly specially the concierge
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Rosanna Panno 님, 2023년 9월 19일
Dear Gassan,thank you for sharing your opinion on your stay with us and we hope to welcome you back soon at the Excelsior Hotel.Sincerely,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Eric

2023년 8월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Gerold

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Overall everything ok. Just 2 issues which I would expect from a 5* Hotel is to receive Drink-Glasses each day as well as coffee tabs for the machine. Both not received!
2023년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Rosanna Panno 님, 2023년 10월 12일
Dear Gerold, thank you for sharing with us your experience at the Hotel Excelsior and we hope to have the opportunity to welcome you back in the next future. Sincerely, Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 - 훌륭해요

GERALDINE

2023년 6월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Valentina

2023년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Andrea

2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Alessio Lazazzera 님, 2023년 7월 11일
Dear Andrea,Thank you for sharing your feedback on your stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back soon. All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Bernard

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Alessio Lazazzera 님, 2023년 7월 11일
Dear Bernard,Thank you for sharing with us your positive feedback and we look forward to welcome you back again soon. All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Donald 님, London

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great old school 5 star luxury
2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Alessio Lazazzera 님, 2023년 7월 11일
Dear Donald, Thank you for choosing the Hotel Excelsior Venice Lido Resort for your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back soon.Best Regards,Alessio Lazazzera, General Manager

4/10 - 별로예요

Robert

2023년 4월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Aurelie Julie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Philippe

2022년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Beata

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Love it! Needs a facelift, once done we’ll be back!
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Alessio Lazazzera 님, 2022년 9월 20일
Dear Beata,Thank you for sharing with us your opinion on your experience with us. We are happy to know that you enjoyed your stay and we hope to welcome you to the Hotel Excelsior in the next future.All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Claudia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 8월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Judy

2022년 8월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Silvia

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
The staff near the pool was not that friendly and that is was forbidden to us the pool before 9 am. I think it should be open even without staff from 7 am
2022년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Alessio Lazazzera 님, 2022년 8월 17일
Dear Silvia, Thank you for choosing the Hotel Excelsior Venice Lido Resort and for sharing with us your positive feedback and for your suggestions. We look forward to welcome you back again soon. All the best, Alessio Lazazzera, General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 10박 숙박함

8/10 - 좋아요

Hélène

2022년 7월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

nadia

2022년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Christian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 7월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

helene

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
Nydelig, men ydemykende behandling etter utsjekk!
Vi elsket oppholdet på dette nydelige hotellet. Alt er pent, alle er vennlige og det var god service. Om det ikke hadde vært for en opplevelse- som dessverre ble vår siste på hoteller hadde vi ikke hatt annet enn anbefalinger å gi. Dessverre, da vi sjekket ut var det 5 timer til vi skulle reise mot flyplassen. Vi spurte derfor om det var en plass vi kunne stelle og vaske oss dersom vi benyttet oss av bassenget frem til avreise, vi fikk som svar at alle hotellets fasiliteter var der for oss til og med avreise. Når vi så skal ordne oss før vi reiser får vi beskjed om at hotellet ikke kan tilby oss en plass for dusj og skift. Det eneste de har er en felles utedusj ved bassenget uten privatliv, såpe og garderobe. Vi blir frustrerte da vi faktisk bor på et 5-stjernes hotell og vi har fått denne ser igjen før på langt dårligere hoteller. Det ender med at vi får noen håndklær og såpe i hånden og må dra med oss koffert og toalettsaker i den offentlige dusjen ute - i 30 varmegrader og stelle oss der. Det var rett og slett ydemykende. Tidligere i vårt opphold var alle i resepsjonen så vennlige og hjelpsomme men da vi sto her fortvilet og nærmest på gråten var det ingen som ville se på oss plutselig. Vi fikk feil informasjon i utgangspunktet og vi fikk ingen oppreisning i etterkant. Jeg synes de burde kommet bort til oss og virkelig beklaget på nytt hvordan vår siste time på hotellet ble. Alt i alt var hoteller nydelig og alle de ansatte var helt strålende-frem til utskjekk!
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Alessio Lazazzera 님, 2022년 8월 4일
Dear Helene, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to know that you enjoyed your recent stay with us and appreciated our beautiful hotel and we hope to welcome you back again soon. All the best, Alessio Lazazzera, General Manager

8/10 - 좋아요

Charlotta

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Vackert hotell, servicen borde bättra
Snyggt hotell med vackert pool område och fina terasser. Lång strand framför, men från pool området slipper man inte rakt ner till stranden. Gratis båtskjuts in till san marco var bra. Standard rummet föråldrat. Servicen i bar och restaurang mycket omväxlande.
2022년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Alessio Lazazzera 님, 2022년 7월 18일
Dear Charlotta, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to know that you enjoyed your recent stay with us and appreciated the location of the hotel and the services we offer to our guests. Thank you for choosing the Hotel Excelsior Venice Lido Resort and we hope to welcome you back soon. All the best, Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 - 훌륭해요

James

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The service, the staff was excellent.
2022년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Alessio Lazazzera 님, 2022년 7월 18일
Dear James, Thank you for choosing the Hotel Excelsior Venice Lido Resort and for sharing with us your positive feedback. We look forward to welcome you back again soon. All the best, Alessio Lazazzera, General Manager

8/10 - 좋아요

Vittorio

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 6월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kevin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great hotel all around!
2022년 6월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Erik

2022년 6월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

Sébastien

2022년 6월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

Matthieu

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Globalement décevant
Séjour globalement décevant étant donné le standing supposé de cet hôtel 5 étoiles L (comme Luxe !). Les parties communes de l’hôtel sont spacieuses mais complètement surannées et désuètes et piscine plus familiale que paisible (pour les personnes comme nous voyageants en couple). Séjour de 4 nuits avec 3 changements de chambre : Première chambre sur rue (314), spacieuse mais le vitrage n’est pas adapté dès lors dès 7h du matin (bien que j’ai le sommeil lourd et profond) vous êtes réveillés par le son des bus, camions, voitures, motos qui passent sous les fenêtres de la chambre… Lendemain, refaire nos valises, changer de chambre, sur cour cette fois mais chambre moins spacieuse. Rentrer de dîner vers 23h, porte de chambre impossible à ouvrir bien que la carte magnétique fonctionne. Intervention d’un technicien de l’hôtel pendant plus d’1 heure (!). Aller / retour à la réception qui finis par nous attribuer une nouvelle chambre dans lequel patienter plutôt que d’être assis sur la moquette dans le couloir. Chambre « rénovée » (348), toujours vue sur Cour, mais encore moins spacieuse que les 2 précédentes chambre. A minuit, une fois la porte de notre chambre ouverte, nous n’avions pas l’énergie de refaire à nouveaux nos valises, d’autant plus pour une chambre plus petite et sans même une meilleure vue… Ce qui dénote de la piètre qualité de service de cet hôtel qui vis sur ses acquis, son histoire et son emplacement…
2022년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Alessio Lazazzera 님, 2022년 8월 29일
Dear Matthieu, thank you for sharing with us your opinion on your experience with us. The satisfaction of our guests is very important to us and we are sorry to hear that the your stay with us did not meet your expectations. We wish you for your comments and suggestions, very important in our aim to offer our guests unforgettable experiences e we hope to have the opportunity to welcome you back future. Best Regards, Alessio Lazazzera – General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
This is a beautiful property and you will be comfortable during your stay. However, if you are hoping for a 'taste of Italy' you won't get it. It feels like a cookie-cutter resort that could be anywhere in the world. If you are already familiar with the Venice area and are looking for a beach getaway, it is perfect. However, it is removed from Venice and there isn't much to do nearby. There is a complimentary water taxi service to San Marco which is convenient, but you are not allowed to take luggage on the water taxi.
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Alessio Lazazzera - General Manager 님, 2022년 6월 15일
Dear Guest, Thank you for sharing with us your opinion on your experience at our property. We are happy to know that you overall enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back at the Hotel Excelsior in the next future. All the best, Alessio Lazazzera - General Manager

10/10 - 훌륭해요

David

2022년 5월에 4박 숙박함