외관

메리어트 이그제큐티브 아파트먼트 런던, 카나리 워프 여행 후기

5 out of 5
메리어트 이그제큐티브 아파트먼트 런던, 카나리 워프
22 Hertsmere Road, Canary Wharf, London, England

이용 후기

9.2

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 175개 이용 후기 중 120개" "
평점 8 - 좋아요. 175개 이용 후기 중 45개" "
평점 6 - 괜찮아요. 175개 이용 후기 중 3개" "
평점 4 - 별로예요. 175개 이용 후기 중 3개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 175개 이용 후기 중 4개" "

9.4/10

청결 상태

9.2/10

직원 및 서비스

9.0/10

편의 시설/서비스

9.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

HOCHUL

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
best choice for family trip
If you're planning a medium-term stay in London, if you're traveling with a family, this is one of the best options. (1) It's a home away from home. Unlike a hotel, you have a living room. You can make your own breakfast if you don't want hotel breakfast. Of course, the breakfast that comes with your stay at the ground floor restaurant, Manhattan Grill, is also very good.(My wife still loves Omlet) (2) It's clean. There were comments from past users that the room needed remodeling, but the room was clean as if it had already been remodeled. The furniture is a bit old, but I can live with that. (3) Transportation is the best. It seems to be far away from Tower Bridge and Big Ben where tourists go. However, with access to the Elizabeth line, DLR, and subway (JUBILEE) as well as an Uber boat, I never felt like I was far away. You can also enjoy the unique night view of Canary Wharf. (4) Friendly staff I was impressed with the attentiveness of the staff during my stay. I was impressed that when I had a problem or complaint, they tried their best to solve it. Thanks again to MEL and MARI. If we ever have the opportunity to visit London again, Marriott Apartments Canary Wharf will be the best choice for our family.
2023년 5월에 9박 숙박함
답변 제공: Sukanya - Guest Services Executive 님, 2023년 6월 20일
Thank you for your kind feedback. Much appreciated.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Unpleasant stay (not fit for 5 stars)
Serviced apartment needs renovation TV, kitchen supplies are very old. There is a fan running during the day which makes noise but guest are not allowed to control and can not open windows. Some of the staffs are not very professional and makes many mistakes. They have some problem with internal communication.
2020년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Vera Oliveira 님, 2020년 12월 23일
Dear Guest. Thank you for taking the time to provide your feedback about your recent stay with us. Once again we do apologize for the shortfalls you have encountered during your stay with us, and I trust that your questions and concerns were already clarified on your previous several contacts with our Sales department. We hope to have the opportunity to welcome you back in order to enhance your memories with us. Sincerely The Guest Relations Team

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
식재료 관리 엉망, 노후된 서비스아파트
식재료 관리가 잘 안되는지 룸서비스 조식에 곰팡이 생긴 빵이 있었고 창문은 열수없게 밀폐해서 환기가 어렵고 주간에 팬 도는 소리가 거슬리는데 끌수도 없게 되어있음 서비스아파트는 리노베이션 필요해보임 티비, 주방도구 등 너무 노후됨
룸서비스 조식에 곰팡이 난 빵
룸서비스 조식에 곰팡이 난 빵 클로즈업
2020년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Vera Oliveira 님, 2020년 12월 23일
Dear Guest. Thank you for taking the time to provide your feedback about your recent stay with us. Once again we do apologize for the shortfalls you have encountered during your stay with us, and I trust that your questions and concerns were already clarified on your previous several contacts with our Sales department. We hope to have the opportunity to welcome you back in order to enhance your memories with us. Sincerely The Guest Relations Team

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
전반적으로 다 좋았습니다. 특히 모던하고 편리한 키친과 넓고 깨끗한 침대가 맘에 들었습니다. 화장실 욕조도 크고 좋았습니다.
2019년 7월에 11박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Location 4/5. Everything else 5/5
The view from the apartment room was spectacular. They gave us this room that looked over the dlr, the water, and the skyscrapers. Nice staff.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우 쾌적한 호텔
가족여행에 적합한 객실면적, 쾌적한 상태

10/10 - 훌륭해요

Han 님, Guildford

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Darren

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Not Really Five Stars
I have stayed in this hotel many times over the years and I have to say I am finally fed up. This hotel sells itself as a 5 star hotel. It isn’t. It is dated and in urgent need of renovation. I stayed in one of the apartments on the 11th floor with my family. There is nothing special about this hotel and I would actually say it is closer to a 3 start hotel. The lobby is impressive, but that is it.
2023년 12월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Gary 님, Highcliffe

2023년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

elysia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very nice, spacious and comfortable room. They did have an issue with hot water but out of their control. Close to the new Elizabeth line which was very convenient.
2022년 12월에 8박 숙박함
답변 제공: Sukanya 님, 2023년 1월 18일
Thank you for your positive feedback, much appreciated.

10/10 - 훌륭해요

Gerard

2022년 6월에 14박 숙박함

8/10 - 좋아요

John

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very good unless you want to eat or drink after 9
Hotel is well located in Canary Wharf Close to shops and restaurants. Hotel was clean and room was big with kitchen area and with friendly staff. But no food available in the hotel after 9:30pm. no room service, No mini bar, no shop in hotel. There was tea and coffee in room but no milk if any type.
2022년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Dirk

좋아요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 6월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Shawn

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2nd Class Guest Services
The front desk staff was friendly, but the benefits of prepaying vs. booking direct via Hotels.com are evident. As a Marriott rewards member I did not receive the increased level of service and hospitality I am accustomed to receiving.
2022년 6월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Ian

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Hanisch - Senior Guest Experience Manager 님, 2022년 5월 3일
Thank you for your review, we really appreciate it.

10/10 - 훌륭해요

Manu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 11박 숙박함
답변 제공: Fanny Hanisch - Senior Guest Experience Manager 님, 2021년 12월 7일
Thank you for your great feedback, much appreciated.

10/10 - 훌륭해요

Keith

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great service, apartment was very clean additional small bed for a young child was easily accommodated.
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Fanny Hanisch - Senior Guest Experience Manager 님, 2021년 12월 7일
Thank you for your positive feedback, we appreciate it!

10/10 - 훌륭해요

Darren

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great family choice
For a family trip to London this was a great choice. Good service and room was very spacious with great views. A bit tired in decor but still very functional and we would stay again. Clean and ideal for 5 with a spare bed. We are fussy but this is recommended
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Hanisch - Senior Guest Experience Manager 님, 2021년 12월 7일
Thank you for your lovely feedback, much appreciated. We are aiming to refurbish the apartments hopefully next year!

8/10 - 좋아요

Kim

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Nice sized apartment
Nice size 2 bedroom apartment for a family or 2 couples. Beds very comfortable. Rooms need updating but overall nice stay. Close to Canary Wharf.
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Hanisch - Senior Guest Experience Manager 님, 2021년 10월 5일
Thank you for your positive feedback, much appreciated.

8/10 - 좋아요

Sukhjinder

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Hanisch - Senior Guest Experience Manager 님, 2021년 10월 5일
Thank you for your kind feedback, much appreciated.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Really loved this hotels central location. Every major restaurant is within walking distance. Some less the 2 mins walk. Beautiful relaxing location. Great for business or a relaxing weekend. The staff were super friendly and attentive to our needs.
2021년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Fanny Hanisch - Senior Guest Experience Manager 님, 2021년 8월 25일
Thanks for your lovely feedback, much appreciated.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Vera 님, 2021년 7월 21일
Dear Guest Thank you so much for your amazing scores. Hope to welcome you back soon! Best wishes. The Guest Relations Team

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice family break
We stayed in two room apartments which was perfect size for us a family. Overall we enjoyed our stay here although we found the rooms could be cleaner. Considering current times it was very important to us to have clean rooms, we bought our own wipes to be extra clean. When we cleaned the chairs and tables we found dirt on the wipes, this was done as soon as we arrived in the room. It wasn’t a massive deal as we were always going to take extra cleaning precautions and maybe the room was not occupied for a while hence the dirt. Staff were polite, breakfast was good. Nice eating places around the local area too.
2020년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Vera Oliveira 님, 2020년 9월 11일
Dear Guest. Thank you so much for taking the time to share your feedback. We truly apologize for the shortfalls you encountered during your stay with us. We will definitely pass on your comments to the Housekeeping department in order to avoid any repeat in the future. We hope to have the opportunity to host again soon. Sincerely The Guest Relations Team

10/10 - 훌륭해요

Harvinder

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It was wonderful thank you so much
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Vera Oliveira 님, 2020년 9월 11일
Dear Mr Harvinder. Thank you so much for your review and for staying with us! Hope to see you soon! Sincerely The Guest Relations Team

2/10 - 너무 별로예요

NM 님, Los Angeles, CA

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I’ve been a Marriott club owner for more than 18 years , I have never had such bad experience at any other Marriott we stayed at. First , room was not ready when we arrived at 6 PM !! exhausted after a long flight from Los Angeles. Staff has been very slow to respond to any requests. We are accommodated into a small room until ours is ready. We were then moved to the room at night finally being able to get some sleep. Upon walking into the room I saw what looked like a dead fly on the nightstand next to our bed, I ignored it since we were dead tired. On Christmas eve, I start noticing many more of these bugs (flies) around the room and called the front desk who sends the security and said ok we will move you tomorrow since it is Christmas Eve. We were disgusted and upset and it totally ruined our vacation. The manager second morning contacted us and he offered to dry clean our clothes and bags, I agreed however he said because of the holidays we have to do it on two stages, I reluctantly agreed. However, this manager left on vacation and came another lady who tried to make us pay for the 2nd load of dry-cleaning service. I was outraged, however she then agreed to have the dry cleaning done. At the end of the stay they offered no apology for ruining our vacation. I will never be returning to this place and I’m writing to you here to investigate what happened.
2019년 12월에 10박 숙박함
답변 제공: Maria 님, 2020년 2월 22일
Dear Nabil M. Once again, we are deeply sorry for your unpleasant experience. Your comments have been shared with the relevant heads of department and will be reviewed in our constant aim to improve our services. I do hope to have the opportunity to welcome you back in order to improve your memories with us The Guest Relations Team

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 12월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

Neil

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Disappointed
With such a late check-in time of 3.00pm it was incredibly disappointing to not have a room until around 4:30! Perhaps that why the room was not overly clean. In particular the bathroom with long black hairs on the floor.
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Debosri D 님, 2020년 2월 27일
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to post a review following your recent stay. We are sorry to hear that some areas of your stay have not met your expectations and hope we will have the pleasure to welcome you back in the future to better your experience this time. Sincerely, Debosri D

8/10 - 좋아요

Andy

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tres bon emplacement. Sur la ligne de métro du london bridge et de buckingam et autres lieux a voir.
2020년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Debosri D 님, 2020년 2월 27일
Dear Valued Guest, We wanted to thank you kindly for the very kind words for your us following your stay with us. We were delighted to read you had a great stay with us and that for this reason, you will stay again in our hotel. This fantastic feedback has already been shared with the team. Once again, we are very thankful you took the time to contact us and look forward to welcoming you next year! Sincerely,

8/10 - 좋아요

Hye-Seung

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Amazing room... Comfortable and very luxurious...
2019년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great service and nice hotel in London Canary wharf
2019년 10월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

EDUARDO

2019년 10월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lovely hotel. Fit for purpose. I can't fault this hotel
2018년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Peter

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Awesome place!
Couldn't have been better!
2019년 9월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 9박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We had bioked the apartment for a week and it great to have a kitchen and living room space. And a great view too. I would definitely go back
2019년 8월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Arthur

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is in a great area if you want to have very easy access to london. everything was great, big room, 2 bedrooms and 2 full baths plus a great kitchen. laundry was sometimes difficult. some people don’t take their laundry out of the washer and you are stuck waiting for an open washer to get laundry done. this is not the hotel’s fault. overall excellent hotel
2019년 8월에 9박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

2019년 8월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

alessandra

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 12박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 6월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
We stayed here with three children so the kitchen facilities in the apartment were convenient.
2019년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 4월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
2019년 4월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Not enough beds in room on our arrival. Kitchen facility was super
2019년 4월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Stacy

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Almost as good as home
Amazing location, staff and room. Easy to get around town and plenty of space to relax after a long day. Close to many restaurants and shopping options
2019년 3월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Gute Lage . Bahn und Untergrundstationen sind sehr nahe. Kommen gerne wieder.
2018년 12월에 6박 숙박함
답변 제공: London Marriott Canary Wharf Executive Apartemnts 님, 2019년 2월 19일
Dear Guest Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2018년 12월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mega geiles Hotel, ca. 10 Gehminuten zur Underground Station. Um das Hotel herum gute Restaurants.
2018년 12월에 4박 숙박함