“Dårlig renhold. Vi måtte få redd opp sengene på nytt, da det var hår i alle 4. Teppene var ikke rene , og det mangler håndkler. Frokosten var bra og beliggenheten i forhold til Liseberg utmerket. Trikken går på utsiden, og det var gode parkeringsmuligheter på hotellet til en rimelig pris.”
“Dårlig renhold. Vi måtte få redd opp sengene på nytt, da det var hår i alle 4. Teppene var ikke rene , og det mangler håndkler. Frokosten var bra og beliggenheten i forhold til Liseberg utmerket. Trikken går på utsiden, og det var gode parkeringsmuligheter på hotellet til en rimelig pris.”
Thomas