시내 전망

댄리 호텔 여행 후기

3.5 out of 5
댄리 호텔
22-24 Dao Tan St, Ba Dinh, Hanoi

이용 후기

7.0

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 45개 이용 후기 중 6개" "
평점 8 - 좋아요. 45개 이용 후기 중 17개" "
평점 6 - 괜찮아요. 45개 이용 후기 중 16개" "
평점 4 - 별로예요. 45개 이용 후기 중 5개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 45개 이용 후기 중 1개" "

7.0/10

청결 상태

7.2/10

직원 및 서비스

6.8/10

편의 시설/서비스

6.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

6.6/10

친환경

이용 후기

6/10 - 괜찮아요

JUNG AE

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
전 완전 실망입니다.다시는 이용하기 싫어요.
룸은 깨끗해 보였지만 곰팡이 냄새가 나고 창문은 풀칠이 떨어지지 않아 바깥 풍경을 보는데 불편했습니다. 조식은 정말 최악이었어요. 먹을것이 이리도 없는지.... 볶음밥에 머리카락이 들어가 있고 정말 기분이 너무 안좋았습니다. 청결이 중요한데... 청결과는 먼것 같아요. 직원분들도 친절이란 단어가 하나도 없더라고요. 너무 실망이 컸습니다. 주변에 롯데마트 5분이면 갈 수 있어서 편하긴 했네요.
2018년 6월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

JAE HO

별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
평범한 한국 모텔 수준보다 좀 떨어지는 호텔
가격 대비 그냥 그런 호텔 입니다. 한국 모텔수준의 호텔이고요. 이불이 너무 얇아서 저녁에 잘 때 에어컨 켜두고자니까 추워서 혼났습니다. 샤워실에 물은 빨리 내려가지 않아서 한명이 샤워하고 나오면 다른 한명이 오래 기다려야 하는 그런 상황이네요. 조심도 평범합니다. 하루 정도 머무른다면 갈만하지만, 장기간 투숙은 비추천 합니다.

6/10 - 괜찮아요

kyungsoon

숙소 위치 ok

10/10 - 훌륭해요

YOUNGSUNG 님, 전라북도 전주시

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
굉장히 쾌적하고, 서비스가 좋습니다.
매우 좋습니다. 롯데 호텔 근처이기도 하고, 근처에 돌아다닐 수 있는 명승지는 굉장히 많았습니다. 잠잘 때도 조용하여 굉장히 쾌적했습니다. 다만 밤에 더 놀고 싶으신 분들이라면, 여기에서 여행자 거리까지 대충 10만동(5천원)에 달하는 택시비를 내셔야 합니다. 조식은 정말 맛있습니다. 뷔페식으로 해놨지만, 포(pho)나 계란후라이, 스크럼블 같은 간단한 음식을 직접 해줍니다. 또 먹고 싶네요. 서비스는 이번 여행에서 거쳤던 3개의 호텔 중에서 제일 좋았습니다. 호텔리어 너무 좋았어요! ㅎㅎ
답변 제공: NgocAnh 님, 2015년 8월 22일
Dear Mr. YOUNGSUNG for your booking at Danly Hotel . We are so happy to see your review here. I do hope you enjoyed staying with us for recent stay. Hope to see you soon in Hanoi. Best regards

2/10 - 너무 별로예요

KUME

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

HIROYASU

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

KUME

좋아요: 직원 및 서비스
私にとっては、立地条件が良い。 夜の繁華街、リンラン通りは歩いて1分。キンマは10分、隣には日本食堂。 欲を言えば、シャワー設備に改善が必要。
2023년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Danly hotel 님, 2023년 5월 29일
Dear Mr. Kume, Thank you for taking the time to review after using our hotel's services.With a nice location, many Japanese restaurants, 600m from the Japanese embassy, I hope it will be convenient for your trip.We also continuously improve our services to make you more satisfied.Welcome you back on other time.Thanks& Best regardsHoa Tran/ Ms - Sales Dept,

10/10 - 훌륭해요

Kan 님, Yokohama

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
12時チェックアウトなので11時くらいにシャワーを浴びようとしましたが、水でした。昨晩あれだけ暑いお湯が出ていたのに・・・。ここは少し残念でした。朝食のスタッフの英語の発音が良すぎるのか悪いのか聞き取り憎かった。
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Danly hotel 님, 2023년 5월 3일
Dear Mr Kan, We thank you for choosing our hotel for this business trip.We apologize for the inconvenience you experienced during your stay.Any problem you have, please report it to the front desk so we can fix the situation immediately.The hotel looks forward to welcoming you in the near future.Best regards,Hoa Tran/ Ms - Sales Manager

8/10 - 좋아요

KUME

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Danly hotel 님, 2023년 4월 26일
Dear Mr Kume, Thank you for choosing Danly Hotel for this business trip.We are happy to receive your appreciation for the quality of the hotel's services.We look forward to welcoming you and serving you again in the future.Best regards,Hoa Tran/ Ms- Sales Dept,

8/10 - 좋아요

Masaru

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
シャワーの水はけが悪かった
2023년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Danly hotel 님, 2023년 2월 27일
Dear Mr Masaru,Thank you very much for visiting and taking the time to rate the Danly hotel through Expedia.We are very sorry for the problem you encountered during your stay. I told the maintenance department to check the condition of the room and take care of it.We hope to welcome you back in the near future, and you will certainly be more satisfied with our services.Best regardHoa Tran/ Ms- Sales Manager

4/10 - 별로예요

Hideki

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
建物自体古いせいか、全般的にキレイとは言えない。 部屋も暗めで清掃も行き届いていない。
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Danly hotel 님, 2022년 11월 2일
Dear Mr Hideki, Thank you so much for sharing your feedback on the Exedia page.We sincerely regret that this experience did not leave a good impression.We may have made mistakes when checking the room before you check in, We sincerely apologize and hope to receive your forgiveness.With a progressive spirit, I look forward to welcoming you again in the near future.P/s: We missed the message, so we just responded to your review today.Best regardsHoa Tran/ Ms

10/10 - 훌륭해요

HUY

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
良かったです。今度ともよろしくお願いいたします。
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Tran Le Hoa - Sale& Marketing Dept, 님, 2022년 7월 13일
Dear Mr Huy, We would like to thank you for your positive comments about your experience at Danly Hotel. We are sure that this feedback will be an encouragement to the entire staff of Danly hotel. Thank you again for sharing your experience and we hope to welcome you back in the near future.

8/10 - 좋아요

STEVEN H B

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
friendly staff
the hotel staff are very friendly. room is clean but the TV is bad. all are Vietnamese TV programmes and the programmes freeezed up very often make it unable to watch. the hotel located next to the main road, make it very noisy.
2020년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 2월에 6박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태
全体的に古いと思われる
2019년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Tran Le Hoa (Ms) Sales Manager 님, 2019년 12월 4일
Dear Sir, We would like to thank you very much for sharing your feedback further to your stay at the Expedia. We appreciate your comments which help us improve the customer service.We look forward for your next visit to Danly hotel Hanoi. Sincerely, Tran Le Hoa (Ms) Sales Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
朝食のフォーが美味しかった。 三ツ星としては頑張っていると思います。
2019년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Tran Le Hoa (Ms) Sales Manager 님, 2019년 12월 2일
Dear Sir, We would like to thank you very much for sharing your feedback further to your stay at the Expedia. We are very happy to hear you had such a great stay with us. Your good reviews are a great encouragement for us to try to further improve our services. We look forward for your next visit to Danly hotel Hanoi and create more memorable experiences with you. Sincerely, Tran Le Hoa (Ms) Sales Manager

10/10 - 훌륭해요

Jacob

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 9박 숙박함
답변 제공: Response from Tran Le Hoa (Ms) Sales Manager 님, 2019년 10월 9일
Dear Mr. Jacob, We would like to thank you very much for sharing your feedback further to your stay at the Expedia. We are very happy to hear you had such a great stay with us. Your compliments and positive reviews are indeed very encouraging for us to work harder. We look forward for your next visit to Danly hotel Hanoi and create more memorable experiences with you. Sincerely, Tran Le Hoa (Ms) Sales Manager

10/10 - 훌륭해요

Ryuta

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Danly Hotel 님, 2019년 10월 6일
Dear Value Guest, We would like to thank you very much for sharing your feedback further to your stay at the Expedia. We look forward for your next visit to Danly hotel Hanoi and create more memorable experiences with you. Sincerely, Tran Le Hoa (Ms) Sales Manager

6/10 - 괜찮아요

KAZUYOSHI

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
ロッテマートが近い
ホテルは古い感じです。周辺には飲食店がたくさんあるので便利です。ロッテマートも歩いて近いのでとても便利です。
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Danly hotel 님, 2019년 10월 2일
Dear Mr. Kazuyoshi Marakami, Thank you for your choosing Danly hotel! We appreciate your taking time to provide us valuable feedback on your experience. We are very sorry for your uncomfortable experience at Danly Hotel. Just for your latest update that our hotel has just upgraded facilities inside room system from 9 months ago so they are very neat, tidy and beautiful. There are almost 80% customers are Japanese and our frequent customers. So I may guess that you are assessing about some public areas not your room facilities is old. We hope to make you more understanding about our message and hope to welcome you back our hotel again. Thanks& Best regards Hoa Tran/ Ms Sales Manager

4/10 - 별로예요

KAZUYOSHI

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
飲食店には苦労無し
ホテルは古い感じがします。周りには飲食店がたくさんあるので、食事には苦労しないです。
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Danly hotel 님, 2019년 10월 2일
Dear Mr. Kazuyoshi Marakami, Thank you for your choosing Danly hotel! We appreciate your taking time to provide us valuable feedback on your experience. We are very sorry for your uncomfortable experience at Danly Hotel. Just for your latest update that our hotel has just upgraded facilities inside room system from 9 months ago so they are very neat, tidy and beautiful. There are almost 80% customers are Japanese and our frequent customers. So I may guess that you are assessing about some public areas not your room facilities is old. We hope to make you more understanding about our message and hope to welcome you back our hotel again. Thanks& Best regards Hoa Tran/ Ms Sales Manager

8/10 - 좋아요

naish 님, Tokyo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
アーリーチェックインに対応してもらえて、とても助かった。部屋も清潔でキレイにしてあるのだが、浴室の床が、立ってられないぐらい滑る。ゴム製のスリッパが置いてあるのは、そのためかも知れない。また、2個おいてあったトイレットペーパーの内1個は、一度、汚れて濡れた床に落ちたことがあるようで、黄色く黄ばんで変形していて使えなかった。
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Danly hotel 님, 2019년 9월 3일
Thank you for staying in our hotel and then give us your reviews. We appreciate your comments which help us improve the customer service. We hope that you can go back to our hotel and enjoy the better services.

6/10 - 괜찮아요

damian 님, 愛知

좋아요: 직원 및 서비스
チェーンロックが無いため、シャワーやトイレ中に掃除スタッフが部屋に入ることがある。 ドアノブに掛けるプレートも無い。
2019년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Danly hotel 님, 2019년 8월 9일
Dear Customer, Thank you for your reviews. We appreciate all of your comments about our hotel services. Our doors all have inner latch design, you just need to use the hand to turn the latch. We very sorry because my staff forgot setup hang tag do not disturb for your room. We look forward to your forgiveness, and we will check the room more carefully. We hope that you will stay in our hotel in other times and experience the better services. Best regards Danly hotel

6/10 - 괜찮아요

小鉄 님, 千葉

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
安い部屋に宿泊したことも理由だとは思うけれども、半畳ほどの出っ張り(クローゼットでは無い)があるために部屋が狭く、作業スペースも、壁にへばり付いている、L字型の細長い台しかありませんでした。朝食は種類は豊富ではないものの美味しく、フロントの対応(女性スタッフ)も、とても親切でしたし、リンランに近いロケーションも便利だと思います。また、ランドリーサービス(有料)は朝出して夕方バッチリです。
2019년 7월에 6박 숙박함
답변 제공: Nhung/Ms 님, 2019년 7월 17일
Thank you for staying in our hotel and then give us your review. We appreciate your comments which help us improve the customer service. We hope that you can go back to our hotel and enjoy the better services.

4/10 - 별로예요

damian

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스
5連泊しましたが、部屋の掃除をしたりしなかったり、イマイチ。
2019년 6월에 5박 숙박함
답변 제공: Nhung/Ms 님, 2019년 6월 10일
Thank you for all of your reviews which help us improve the customer services. Please accept our apology for those unconveniences which you met when staying in our hotel. We already solved this problem with the housekeeping department. We promise that it will not happen again.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: Nhung/Ms 님, 2019년 5월 29일
Thank you for staying in our hotel and then give us your review. We appreciate your comments which help us improve the customer service. We hope that you can go back to our hotel and enjoy the better services.

6/10 - 괜찮아요

MARU 님, 日本

출장 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
禁煙室を予約していましたが初日は煙草の匂いが強く寝ていても気になるレベルでした。クレームしたところ翌日からは大丈夫でした。最終日の朝にベッドに4cmくらいの大きなゴキブリが落ちてきてパニックになりました。カーテンを登ったりその後、飛んだりで最後は雑誌で自ら仕留めました。3回目の宿泊でしたがこのようなことは初めてでした。 朝食は豚、牛、鶏のフォーを日替わりで頂けひじょうにおいしいです。
2019년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Nhung 님, 2019년 5월 15일
Dear Mr.Maru, We want to send our sincere thankfulness for your staying in our hotel. We appreciate all of your reviews about our hotel which help us to improve customer services. We are sorry for those inconveniences which you experienced in our hotel. Those problems was out of control and we tried to solve them for you when you told us. We can definitely make sure that those cases will never happen again. Please accept our apology. We hope that you will back to our hotel and we promise to give you the best services.

6/10 - 괜찮아요

KAZUYOSHI

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
立地条件よし
飲食店はたくさんあり、食事には困らなかった。
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Nhung/Ms 님, 2019년 4월 1일
Thank you for staying in our hotel and then give us your review. We appreciate your comments which help us improve the customer service. We hope that you can go back to our hotel and enjoy the better services.

6/10 - 괜찮아요

KAZUYOSHI

좋아요: 객실의 편안함
立地が良い。
立地条件が良く飲食店がたくさんあった。
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Nhung/Ms 님, 2019년 4월 1일
Thank you for staying in our hotel and then give us your review. We appreciate your comments which help us improve the customer service. We hope that you can go back to our hotel and enjoy the better services.

8/10 - 좋아요

Ka Kong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
優勝於地點近樂天商場.旅館普通,早餐還可以.
2019년 2월에 6박 숙박함
답변 제공: Nhung/Ms 님, 2019년 3월 15일
Thank you for staying in our hotel and then give us your review. We appreciate your comments which help us improve the customer service. We hope that you can go back to our hotel and enjoy the better services.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태
ダブルベッドで予約していたのにシングルツインでした。そこだけ不満です
2019년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Nhung/Ms 님, 2019년 3월 8일
Thank you so much for booking in our hotel and then give us your review about the services in our hotel. I am really sorry for this unconvenience. We promise that it will not happen again. We hope that you will stay in our hotel in the next times that we can show you better services.

8/10 - 좋아요

nobuhiro

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
初ベトナム
朝食がもう少し美味しいと良かった。コーヒーがもう少し薄いと良かった。部屋のテレビのチャンネル操作がわかりにくかった。は清掃も綺麗にされており、場所も良かった。特にホテルスタッフの対応は良かった。
2019년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Nhung/Ms 님, 2019년 3월 13일
Thank you for booking in our hotel and then give us your review. We appreciate all of your comments and we lean on them to improve our customer services. We hope that you will be back in our hotel and we promise that you will experience the better services. Best regards, Nhung/Ms

8/10 - 좋아요

Minh Du

旅館普普通通,附件很好玩
2018년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Danly hotel 님, 2019년 9월 26일
Thank you for booking in our hotel and then give us your review. We hope that you will stay in our hotel in the next times that we can show you better services. Best regards Danly hotel

6/10 - 괜찮아요

maru 님, 日本

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
食事には困りません
リンラン、キンマーと徒歩圏内なので食事、スナック、マッサージなど満喫できます。 到着時、部屋の電気が全く灯かずフロントの相談したら明日直すとの事でしたが、部屋が真っ暗な事を伝えると部屋へ来てくれました。結局ブレーカーが落ちていただけでした。
2018년 5월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Yin-Hung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good!!
Good accommodation and location

6/10 - 괜찮아요

amir 님, HCMC

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
値段相応、場所便利
旧市街地や観光地からは少し離れた場所なので、ビジネス利用が多いかと思いますが、特に支障なく、金額相応の部屋とサービスだという感想です。
2018년 3월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

HIROSHI

별로예요: 직원 및 서비스
場所は良いです。
道路へのアクセスが良いので空港や地方に行くには最適で、周辺には日本のレストランも多く大型スーパーへも歩いて行けるのでとても便利な場所です。ただスタッフが何もしないのと、前の道路の夕方の渋滞は酷いです。
2017년 12월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Kenji

좋아요: 직원 및 서비스
シャワーだけ。
部屋は広々としていて過ごしやすかった。立地は一人でも困らない場所にありよかった。 シャワーの湯が出なかったので改善してほしいです。
2017년 12월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2017년 11월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
アメニティ
仕事で利用です。フロント、ドアマン他の対応サービスは良いのですが、アメニティが粗悪品(石鹸がボロボロほか)、前の利用者の使いかけの石鹸が置きっぱなしになっていたり(トイレットペーパーのエコ利用とはまた違うと思います)またアイロンの貸出サービスが無いことも出張組には不便です。
2017년 9월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
コストパフォーマンスはいいです
朝食がいつもおいしいです。頼めばフォーを作ってくれます。電源のコンセントの形状が日本と違いますので変換アダプターを持っていた方がいいです。シャワーのお湯は十分熱く、早朝、深夜いつでも出ました。
2017년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: ms chi 님, 2017년 7월 10일
Dear valued guest We would like to say thanks for your review. Hope to have a change serving you in near future Best wishes

4/10 - 별로예요

hiro 님, japan

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
もう泊まりません
毎日朝食がイマイチでお皿が汚い、シャワーがでない。日中、宿泊中の部屋に勝手に工事に入られていておじさんがベットに座っていた。鉢合わせビックリした。 ホテルのスタッフは親切、wifi環境はよかったがもう泊まらないです。

8/10 - 좋아요

Whitney 님, Michigan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good stay.
Comfortable stay. Staff was very nice, though not very helpful with getting taxis. Breakfast was nice. Would stay here again.

8/10 - 좋아요

Jun 님, バンコク

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
シャワールームに石鹸等を置くプレートがなかったのがちょっと不便でしたが、従業員はフレンドリーでホテルの近所の朝市を案内までしてくれてとても助かりました。
답변 제공: NgocAnh/Ms 님, 2015년 6월 18일
Thank for your comment. We will note your suggestion. We hope that will not disappoint you in the next time