“Het hotel heeft een hele mooie ligging direct aan de fietsroute (knooppunt 56) .
We hadden een super mooie kamer met balkon en uitzicht op de Rhein. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Het restaurant was op maandag en dinsdag gesloten, dus hierover kunnen we niet oordelen
De omgeving is prachtig om met de fiets te verkennen. Ons verblijf was helaas in de hitte periode (code rood), maar we komen beslist hier terug met minder warm weer.”
“Het hotel heeft een hele mooie ligging direct aan de fietsroute (knooppunt 56) .
We hadden een super mooie kamer met balkon en uitzicht op de Rhein. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Het restaurant was op maandag en dinsdag gesloten, dus hierover kunnen we niet oordelen
De omgeving is prachtig om met de fiets te verkennen. Ons verblijf was helaas in de hitte periode (code rood), maar we komen beslist hier terug met minder warm weer.”
Rezie